1. leht 2-st
XJ CHero kõrgemaks
Postitatud: N Nov 10, 2016 11:07 pm
Postitas HenryRa
Tere, sai siis mingi imeliku hetke ajel chero ostetud, plaaniks teha ta puhkehetke safaripilliks ja mõtlesin et uuriks ennem kui jalgratast leiutama hakkan. Tahaks teda veidi kergitada, hetkel tundub et 2" tõste on juba tehtud (ilmselt mingi tõstesari, tagaamordid mingid gabriel ultrad ja vedrupakkidel ka mingid uhked kollased koodid peal ning ees tundub ka miskit muud olevat kui originaal vb mersu vedrud jne ) Hetkel all 31x10,5 rattad ja karbi kõrgus ca 50 cm maast. Mis cheromehed soovitaksid teha kui soov oleks panna vähemalt 33 " ratast alla ? Kas sillad peavad vastu 33" rattale nt spec. trac (taga Dana 35c-tulevikus kemppi lukuga ja ees vist dana 30 ) . Esisillas tuleb siis teha pikemad õõtsad kindlasti ja ka diagonaalvarras pikemaks kui kergitada aga kas on ehk mingi toimiv lahendus juba olemas, kas pandi ka vist WJ õõtsasid neile ?
Tagasillaga lihtsam lugu vist, tuleb silda veidi järgi pöörata ja vedrupakkidele mingi klots alla keevitada eeldusel et amort annab piisavalt liikuma ?
Googeldanud olen ja mingid mõtted on juba olemas aga kuulaks reaalseid kogemusi ja kuna siiani ainult japsidega metsas on käidud siis ei oska veel midagi arvata sellest chero asjast
Tänud ja kasutan ka otsingut kohe edasi

Re: XJ CHero kõrgemaks
Postitatud: N Nov 10, 2016 11:38 pm
Postitas Praks1
Milleks teha neegrituuningut ja ajada putka taevasse,kui sillad on 20cm kliirentsiga?
Loota et midagi läheb paremaks, aga tegelikult läheb sitemaks kõik mis seondub juhitavusega (jeebil pole seda niigi).
Suurema ratta mahutab ära koopaid lõigates ja suurt haamrit näidates.
33" tõsisem rehv sööb su sillad hommikusöögiks.
Naljakas on, et väikseid autosid üritatakse teadmatusest julmalt kõrgeks tõsta ja meeletuid kaitsmeid täis toppida, aga suuri madalaks lasta. Täna ongi seis selline, et enamus safari pillid oma 20cm kliirentsiga on kõvasti kõrgemad kui 45cm kliirentsiga pillid.
Ja kindlasti, kui pill on taevasse aetud, siis tagavararatas katusele (seda pilti näeb tihti), täis huumor.

Re: XJ CHero kõrgemaks
Postitatud: R Nov 11, 2016 1:18 pm
Postitas Urvo
Ma võin ka enda chero kogemustest (omanud nii 5-6tk ja kõigiga on suuremal või vähemal määral võisteldud) väita, et kui sul on juba 2" tõste olemas, siis maksimaalselt võid ühe tolli veel kuskilt juurde pigistada (väike klots vedrudele vahele nt), aga pigem vältida tuleks ka seda juba. Parem lõika koopaid nats suuremaks ja mahub see 33" rehv kenasti alla. Muidugi see Dana35C on üsna õnnetu asi, et mina ei soovitaks sul lukku küll keevitada. Parem tee originaal LSD töökorda ja sellest piisab. Esisilda samuti ei tohiks lukku panna, sest see hävitab kindlasti poolteljed ära.
Kui 33" on kindel plaan siis selleks, et auto ühes tükis püsiks on sul vaja vältida esisilla lukku ning tagasillas võib olla maksimaalselt LSD.
Kui kangesti tahad tõsta, siis maksab see korralikest osadest tehes ca 800-1000€. Mina ei näe, et sellel asjal suurt jumet oleks (olen korra selle tee juba läbi käinud ja pärast saad selle raha lihtsalt maha kanda, kuna Jeebi järelturu väärtus on pm. 0)
Re: XJ CHero kõrgemaks
Postitatud: R Nov 11, 2016 9:04 pm
Postitas TarviR
Sai xjile ka grandi kogemusele tuginedes liiast tõstet tekitatud. Hetkel nii 4.5 tolli jagu ja 33,midagi tollistele fedimadele on pärast koobaste lõikumist ruumi üle. Flexi samas rohkem.
Tagasilda on cherol muidugi võimalik lihtsa vaevaga tugevama vastu vahetada. Kui ainult kuskilt leiad.
Re: XJ CHero kõrgemaks
Postitatud: L Nov 12, 2016 12:07 am
Postitas Engelbert
Hoovis vaatab vastu selline pilt: S klassi? vedrud, 2 vana xj lisa lehte, amortidel ca 2" klotsid all. Kunagi rehkendasin tõste vähemalt 4" olevat.
Otstarve pigem matkamine ja loomade karjatamine kui mudas vintsimine, soov sõidumõnu ja juhitavust tõsta.
Milline 2" või 3" vedru tõste komplekt uue lehe pakiga, mida tellida annab või keegi maale toob? Kui tuntav on teel ja maastikul monotube ja twin tube amordi erinevus?

- xj.JPG (911.46 KiB) Vaadatud 4442 korda
Re: XJ CHero kõrgemaks
Postitatud: L Nov 12, 2016 10:23 am
Postitas laurz
Minul on tehtud nii. Ees ZJ V8 vedud pluss 6cm "pakud". Taga Wrangleri 6-e lehega vedrupakid.Amordid taga originaal möödus.Silla külge kinnitused lühemaks tehtud.Vahekasti on 2cm madalamale lastud.Originaal veljega 31" rehv käib ees välja keerates vastu lääbat. Kui panna WJ lääba,siis pole probleemi.Ennem olid ees S mersu vedrud. Maanteel söites tükkis pörkama. Nüüd on OK.
Re: XJ CHero kõrgemaks
Postitatud: L Nov 12, 2016 11:19 am
Postitas Kännuämblik
Engelbert kirjutas:Hoovis vaatab vastu selline pilt: S klassi? vedrud, 2 vana grandi lisa lehte, amortidel ca 2" klotsid all. Kunagi rehkendasin tõste vähemalt 4" olevat.
Otstarve pigem matkamine ja loomade karjatamine kui mudas vintsimine, soov sõidumõnu ja juhitavust tõsta.
Milline 2" või 3" vedru tõste komplekt uue lehe pakiga, mida tellida annab või keegi maale toob? Kui tuntav on teel ja maastikul monotube ja twin tube amordi erinevus?
xj.JPG
minu auto tõste
[img]
https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... =3&theater
[/img]
Re: XJ CHero kõrgemaks
Postitatud: L Nov 12, 2016 11:32 am
Postitas MrBlast
Selline küsimus, et minu cherol on kah tehtud eelnevalt juba töste kuis ee minu kätte jöudis. Tehtud u 3-3,5'' töste. Aga esisild on nati keskele liikund tänu töstele, et kuis muidu see olukord on teised lahendand? Et kas mingi pikem gardaan japikemad lääbad?
Re: XJ CHero kõrgemaks
Postitatud: L Nov 12, 2016 11:53 am
Postitas Kännuämblik
MrBlast kirjutas:Selline küsimus, et minu cherol on kah tehtud eelnevalt juba töste kuis ee minu kätte jöudis. Tehtud u 3-3,5'' töste. Aga esisild on nati keskele liikund tänu töstele, et kuis muidu see olukord on teised lahendand? Et kas mingi pikem gardaan japikemad lääbad?
Tuleb pikemad lääbad panna mida mina pole veel jõudnud teha.
Re: XJ CHero kõrgemaks
Postitatud: L Nov 12, 2016 12:32 pm
Postitas marauder
panhardi kinnitus vöi panhard ise reguleeritavaks teha siis saab sillad öige koha peale.
Re: XJ CHero kõrgemaks
Postitatud: P Nov 13, 2016 1:31 am
Postitas beginner
Engelbert kirjutas:Hoovis vaatab vastu selline pilt: S klassi? vedrud,
2 vana grandi lisa lehte, amortidel ca 2" klotsid all. Kunagi rehkendasin tõste vähemalt 4" olevat.
pilt
Mul vaatab see tagumine tumepunane Grand vastu

Sinu pildi peal olid tal all 265/75 R16 BFG AT rehvid ja kuidas tõste on tehtud, ei teagi. Ilmset S klassi vedrud ees ja V8 esimesed taga, amordid kah päris originaalid pole, mõõtusid ei tea.
Aga küsida ma tahtsin hoopis selle kohta, et mis "2 vana grandi lisalehte"? Grandil ju pole lehti.
Re: XJ CHero kõrgemaks
Postitatud: P Nov 13, 2016 8:15 am
Postitas Engelbert
Minu viga, xj lehed ikka.
Küsimus endiselt- kas monotube amordi hind kajastub ka pehmemas sõidus?
Re: XJ CHero kõrgemaks
Postitatud: P Nov 13, 2016 10:44 am
Postitas MrBlast
marauder kirjutas:panhardi kinnitus vöi panhard ise reguleeritavaks teha siis saab sillad öige koha peale.
Njaa, aga isegi kui lääbad pikemaks teha, siis palju see gardaani möjutab, kas see ei hakka riste murdma ja löhkuma?
Re: XJ CHero kõrgemaks
Postitatud: P Nov 13, 2016 10:58 am
Postitas usamosse
Kindlasti hakkab. Kardaane tehakse pikemaks, vahekasti lastakse allapoole et "wear" originaalilähedane püsiks... Nii et lõppeks, palju ei muutugi, mis tuleb välja alles kännu või kivi otsas

. XJ Country versioon tuleb juba tehasest 2" tõstega, kui sellel saab veel olema vints ninas siis võiks vähe pikema vedru ette panna ja peaks piisav olema reaalses elus.
Muidugi, peale- ja mahasõidunurgad auto geomeetrias paranevad, see on küll vahel asjaks.
Re: XJ CHero kõrgemaks
Postitatud: P Nov 13, 2016 1:39 pm
Postitas JeepCheroXJ4x4
laurz kirjutas:Minul on tehtud nii. Ees ZJ V8 vedud pluss 6cm "pakud". Taga Wrangleri 6-e lehega vedrupakid.Amordid taga originaal möödus.Silla külge kinnitused lühemaks tehtud.Vahekasti on 2cm madalamale lastud.Originaal veljega 31" rehv käib ees välja keerates vastu lääbat. Kui panna WJ lääba,siis pole probleemi.Ennem olid ees S mersu vedrud. Maanteel söites tükkis pörkama. Nüüd on OK.
mismoodi põrkama? kirjelda lähemalt. minul on S'i vedrud ees, ei tähelda, et liiga jäik oleks.