1. leht 1-st

cherokee 2,5Td - mis ta siis tegelikult on?

Postitatud: K Apr 11, 2007 9:09 pm
Postitas Bullrider
Niisiis. Lugu säände, et vajan järgmist maasturit, mõtsin kll, et oskan ilma hakkama saada aga ei pidand paari kuudki vastu.. Üks kindlatest lemmikutest on cherokee. ja td ainult seetõttu, et elanja töötan praest riigis, kus küttega laiutamine käib tuntavalt tasku peale., Miskitõttu olen cherokee 2,5td mootori kohta leidnud eesti poolelt vaid laitvaid sõnu. Leidsin, et olevat hullult kuumakartlik ja iga silinder oma plokikaanega, mis mõranevat? Veel leidsin, et aastani 1995 olevat itaalias toodetud mootorid - selge pas´siililegi selge. siis paar aastat olevat detroidi diislid peal olnud ja seejärel miski brasiilia toode.
Tahaks teada, mis vead(või hoopis on ka miskit head) siiski tegelikult ja kas kõik need aastakäigud on ühtviisi nõrga mootoripoolega või on erinevusi?
Ja kui niivõrd kuumakartlik, siis kas on teid, et jahutusvõimalusi maksimaalselt parandada?
Ma oleks tänulik kui saaks vestelda miski vennaga, kes neist aastakäikudest pärit (1995 - 1998) 2,5td cherokeega on lähedastes suhetes või siis suhtes olnud.
P.S. Miks siis aint selle küljes kinni olen?? Nu tõsi, oleks vaja tsiklit ka aegajalt vedada ja sobiks miski mitsubishi L200 magnum, a kes julgeks väita, et ta cherokeest etem on? Samuti on aupaklikus LR ees aga ei oma enam võimalusi ja riistu ja ei aegagi, et standartne LR vähe suurema ratta ja välimuse vastuvõetavamaks muutmiseks kõrgemaks ajada paar-kolm tolli. :(
Nii, et jääb üle vaid ameerkiklane praegu minusuguse jaoks vist....

Postitatud: K Apr 11, 2007 9:11 pm
Postitas jr
2.5TD on kõik itaalia VMMotori toodang. Pole seal miskit detroiti. Alapõhi on pommikindel, aga kaaned on kõigil probleemiks. Sama alapõhi on kasutusel ka Toyotal, Scorpiol, Alfa Romeol ja jumal teab millel veel.

Re: cherokee 2,5Td - mis ta siis tegelikult on?

Postitatud: N Apr 12, 2007 8:54 am
Postitas pisike
Bullrider kirjutas:P.S. Miks siis aint selle küljes kinni olen?? Nu tõsi, oleks vaja tsiklit ka aegajalt vedada ja sobiks miski mitsubishi L200 magnum, a kes julgeks väita, et ta cherokeest etem on? Samuti on aupaklikus LR ees aga ei oma enam võimalusi ja riistu ja ei aegagi, et standartne LR vähe suurema ratta ja välimuse vastuvõetavamaks muutmiseks kõrgemaks ajada paar-kolm tolli. :(
Nii, et jääb üle vaid ameerkiklane praegu minusuguse jaoks vist....
Aga Sa vali siis keegi Nissanite perekonnast. Saad nö. 3 kärbest ühe hoobiga...... töökindel erinevates tingimustes, lihtne kohandada, odavaim omasuguste seas.

Postitatud: N Apr 12, 2007 9:08 am
Postitas Bullrider
Seda kll ja nissanitega on ka enamvähem kogemus olemas. Neist aga jääks ka aint patrol sõelale, kuna enamus ülejäänud on eest torsoonsillaga.

Postitatud: T Mai 08, 2007 7:52 am
Postitas jörg
Omal selline jeep´i 2,5td chero juba pool aastat.Selle aja jooksul olen käinud nii mõnelgi tõsisemal ja vähemtõsisemal safaril.Ja kord on tulnud 8 km sõita ilma jahutusvedeliku pumbata(rihmarullik lõpetas lepingu).Siiani kõik ok ja masin sõidab.Temperatuuri peab ikka jälgima,selleks need kellad ongi. Kui masin korras, siis temperatuur ju ei tõuse üle normi.Alati võid lisaventika panna,keerata suveks sisse madalama lävega termostaadi jne.Endal ilma veepumbata sõites tõusis osuti 120-ni,kuid vedelik keema ei läinud.Tõsisemat keetmist ei kannata ilmselt ükski mootor,mõned surevad lihtsalt kiiremini.

Postitatud: R Mai 25, 2007 10:54 am
Postitas jörg
jr kirjutas:2.5TD on kõik itaalia VMMotori toodang. Pole seal miskit detroiti. Alapõhi on pommikindel, aga kaaned on kõigil probleemiks. Sama alapõhi on kasutusel ka Toyotal, Scorpiol, Alfa Romeol ja jumal teab millel veel.
Sama mootor peal ka Opel Fronteral.Ainult 98´aasta mudelil eelsüüte küünlad kaantes pihustitest kõrgemal ja juurdepääs väga mugav.Minu 95´aasta Cherokeel samad asjad pihustite all horisontaalselt ja vahetamine paras jama,sest 2. jääb täpselt kütusepumba ja mootori vahele.Aga kuidagi ikka saab :).Siiski tundub,et Fronterale jääb see mootor pisut lahjaks,tühimassi ka ju sama mootoriga Cheroga võrreldes pea pool tonni rohkem.
Üks viga neil mootoritel on:kui õli liiga vedel(vale õli) või hüdraulised tõukurid ei pea,võib käivitamisel tõukurivarda nookurist mööda lükata ja siis 3 silindrit ainult ja algul ehmatus suur.Tagasi panna lihtne(klapikambri kaas maha,varras paika,uus tihend või hermeetik ja kaas peale tagasi).Ja töötab jälle.On korra juhtunud peale õlivahetust järgmisel hommikul :oops: .Nüüdseks mootoris Castroli spetsiaalne vanematele diiselmootoritele mõeldud täissünt ja väga ok jälle.