1. leht 7-st

Postitatud: K Mär 14, 2007 12:09 am
Postitas tai
P.S. Krt. millal nad omati kaasavad maasturite testimisse oma ala asjatunjad ja räägivad aia augu kürval ka aiast?
Tegelikult sai neile ka kirjutada sel teemal kui nägin 4x4 eriväljaannet nende ajakirjast. Eks nad siis ise tea millal nad seda teevad - kui ylce teevad...

P.S. Sellisel "metsasõidul" saab hakkama ka korraliku talverehviga opel ascona!

Postitatud: K Mär 14, 2007 12:12 am
Postitas Landy
tai kirjutas:
P.S. Krt. millal nad omati kaasavad maasturite testimisse oma ala asjatunjad ja räägivad aia augu kürval ka aiast?
Tegelikult sai neile ka kirjutada sel teemal kui nägin 4x4 eriväljaannet nende ajakirjast. Eks nad siis ise tea millal nad seda teevad - kui ylce teevad...
Peal esimest saadet saatin ka toimetusse kirja. Aga kadus nagu muti auku.
Ehk õpivad...

Postitatud: K Mär 14, 2007 12:20 am
Postitas kiiking
Just seda Herr Tiff mõtleski selle logo asjaga, et 4x4 logo enam edasi ei devalveeruks vaid hakkaks olema arvestatv jõud. Seda saavutab ainult peidust välja tulles ehk enda avalikustamisega. Meedia arvestab ainult avaliku arvamusega. Neid ei huvita, et keegi saatis mingi kirja ja väitis, et on teadjamees aga kui vaadata teadjamehe profiili, siis ei loe sealt midagi välja.

Postitatud: K Mär 14, 2007 11:05 am
Postitas erik
Kuidas nad peaksidiki jagama teemat, millest nii kui nii eriti ei teata. Ma oleks nõus ühe priske ajakirjanikku Hõbekolli toppima ja ühe mõnusa safari korraldama. Kui keegi neile selle info edasi viiks.

Saade oli hindele 3.

Postitatud: K Mär 14, 2007 12:08 pm
Postitas trc
erik kirjutas:Kuidas nad peaksidiki jagama teemat, millest nii kui nii eriti ei teata. Ma oleks nõus ühe priske ajakirjanikku Hõbekolli toppima ja ühe mõnusa safari korraldama. Kui keegi neile selle info edasi viiks.

Saade oli hindele 3.
http://www.kanal2.ee/?perform=saade&saa ... e_id=52612

kirjuta sinna kommentaar ja jäta oma pakkumine.

Postitatud: N Mär 15, 2007 8:29 am
Postitas boob
Landy kirjutas: Tegelikult pole (linna)maasturite testimiseks isegi metsa vaja minna.
Mitmed autode nõrgemad ja maastikusuutlikust pärssivad kohad tulevad ka tavalistel testsõitudel.kuid õigetes tingimustes välja.
http://www.lahe.net/landy/sillaehitajad ... /index.htm
Vot sellisel rajal peaks kõiki saates olevaid 4x4 masinaid testima, seal oleks juba mida võrrelda.
Kui keegi suudaks saatetegijad sellele rajale autosid testima meelitada, hakkan kindlasti saadet vaatama. Seniks aga loeme siit emotsioone ja vaatame saate ajal unenägusid :D

Postitatud: N Mär 15, 2007 9:36 pm
Postitas tai
Landy kribas:
Vot sellisel rajal peaks kõiki saates olevaid 4x4 masinaid testima, seal oleks juba mida võrrelda.
Kaevates täna kirjakasti leicin sealt vastuse saate vaatamisele ja neile kirjutamisele. Yhesõnaga antakse meile võimalus.

Postitan siinkohal kirja:

Tervist Lauri, alias Tai ,

lugesime Sinu läkitatud foorumilinki - kuna arvamusi on sama palju kui inimesi,
siis ei ole meie koht teile vastu vaielda. Küll on aga meie soov ja huvi foorumlaste
- Ländy, Motamehe, Paheero, Kiikingu jt. erialaseid teadmisi ajakirjanduses rakendada
- pakume teile ainulaadse võimaluse ja väljakutse 4X4 foorumi lõigu näol telesaates.

Tegemist oleks ühekordse 6-minutilise lõiguga, mille valmistate teie ise - meie
tuleme kohale võttemeeskonnaga ja vormistame asja pildiliselt. Lisaks saame aidata
vajalike sõiduvahendite hankimisel ning võttekoha logistikas.

Teema, nagu kogu meie saade, ei tohi olla kommertseesmärgiga, vägivaldne, solvav.
Peab mahtuma autonduse teemasse. Salvestuse aeg 13. 14. nädal ja eeter aprilli keskel.

Lauri, ole hea, postita meie üleskutse ka foorumisse, sest nagu Sa allpool ütled
- koostöös peitub jõud!

Sinu ja teiste foorumlaste tagasisidet ootama jäädes,


Marko Levo
telesaate "Sõidame!" produtsent
Ajakirjade Kirjastuse AS
tel: 666 2553
mob: 50 63 010
marko.levo@kirjastus.ee

Urmas Vaino
telesaate "Sõidame!" saatejuht
Ajakirjade Kirjastuse AS
tel: 666 2550
urmas.vaino@autobild.ee


Niiet pead kokku tehnika käima ja 6 min on meil aega :)

Minu ettepanek oleks selline, et vaatame korraliku trassi ja vaatame milline neist tegelikult maastur on ja milline mitte! :wink:

Postitatud: N Mär 15, 2007 10:45 pm
Postitas boob
erik kirjutas:Kuidas nad peaksidiki jagama teemat, millest nii kui nii eriti ei teata. Ma oleks nõus ühe priske ajakirjanikku Hõbekolli toppima ja ühe mõnusa safari korraldama. Kui keegi neile selle info edasi viiks.
Nüüd ma hakkan seda osa ootama. Piisab kasvõi pooleminutilisest korralikult mudasest lõigust :twisted:

Postitatud: N Mär 15, 2007 11:16 pm
Postitas Stupiduser
Mina eelistaksin kraavide läbimist. Viimasel ajal tundub mulle, et see pole mingi korralik ohvrõud (safari) kui vähemalt nelja kraavi ei läbi... :D

Postitatud: N Mär 15, 2007 11:28 pm
Postitas Stupiduser
Lisaks veel ten points Marko Levole! 8)

Postitatud: R Mär 16, 2007 12:00 am
Postitas erik
Aga teeme võrdluse Koll versus ATV? Näites kraavides ja raiesmikul on kollidel eelis, tihedas metsas ja pehme peal jälle ATV`l. Aga kui see ei sobi tulen kolliga tehnoabiks, ehk kes ei läbi, tõmban välja.

Postitatud: R Mär 16, 2007 12:23 am
Postitas Landy
TV- maastikul tähendab 6 minutit eetriaega üsna heldet pakkumist ja vastutulelikkust. Tegu ikkagi üsna suure rahalise pakkumisega (eetri minut koos produtseerimisega pole üldse odav lõbu) Seega tuleb seda aega VÄGA kompaktselt ja targasti kasutada. Seega vastukaaluks heinamaal paaruutamisele ja lamedalele mõmisemisele pakuksime koopis VÄÄRTUSLIKU infot.

Seega käin praegu välja, et seal oleks midagi järgmist:
1. Kes ja mis on 4x4.ee ja selle foorum ning millegat egeldakse. (Kuini 1 min. - selle sisse mahub üsna palju normaalse kõne kiirusega sisukat teksti ning kattepilti arvuti ekraanilt)
2. Selgitada vaatjale, millised näitajad on olulised maasturi valimisel: (saabumis- ja lahkumisnurk, kliirents, erinevad veoskeemid, difrilukud, esisildade huubid, erineva konstruktsiooniga sillad, vahekst ja aeglusti, elektroonilised abimehed, jne.)

2.1 Kui jõuab siis ka sellest kus ja kuidas aeglustit , lukke, huube ja elektroonilisi abivahendeid pruukida.
Katteplaaniks võiks olal üks linnmaastur (Freelander, Santafee, Rav 4) vms.) üks talaildadega maastur (LC, Patrol, Defender, vms), üks eest sõltumatu vedrustusega maastur (Isuzu, pajero, Hilux, vms.)ja liskas üks nö. spetiaalmaastur reduktorsildadega (Näiteks Hõbekoll).

Näidataks tõusu ja laskumist (kuidas nina ja saba käituvad), mügariku ja lauge kraavi ületust. Aeglusti ja mägipiduriga laskumist ning liikumist.


NB! Ennetamaks fleimi ja rusika vibutamist, siis- Tegu on minu ISKLIKU nägemusega, mis ei pruugi kattuda teiste 4x4.ee juhtfiguureide omaga!

Postitatud: R Mär 16, 2007 12:58 am
Postitas aadu
Kas see Landy pakutud plaan liiga kuivaks ei jää?
Keskmine vaataja tahab action-i.
Mina pakuks välja, et jätaks teise punkti välja ja hakkaks 2.1-st pihta.
Ekraanil järsud tõusud, laskumised ja kraavid.
Ja keegi jagab ekraani taga seletusi. Selle jutu sees saab ka kllirensi ja nurgad paari sõnaga lahti seletada.
Mitme autoga pole vist samuti aega jännata. Aitaks Hõbekollist ja linnamaasturist küll.

Samuti isiklik nägemus :D

Postitatud: R Mär 16, 2007 1:14 am
Postitas kiiking
Saate formaat ju selline, et mitte ei aja salongis juttu aga oleme väljas ja sõidame, ehk siis ikkagi uued autod testimisel. Mulle tundub, et spetsmasinatega nad pole nõus.
Kui tegemist on uute autodega, siis tuleb leida koht või see ette valmistada, et okstega poleerimist ei toimuks. Maastikusuutlikus ei tähenda ju seda, et autod tuleks pärast üle poleerida. Okste eemaldamine trassilt nii, et need autot ei kraabiks pole meie jaoks ju probleem?

Postitatud: R Mär 16, 2007 1:36 am
Postitas Landy