1. leht 1-st
Probleem pihustiga
Postitatud: N Okt 27, 2016 10:40 pm
Postitas RaulP
Tere.
Autoks Jeep wj, 2004, 2.7.
Mure järgmine, et üks pihusti hakkas lekkima, on kuulda ja käega katsudes on tunda kuidas rõhku pressib pihusti vahelt. Kõige suurem probleem on minule järgmine, et olen eestimaalt 1600 kilomeetrit eemal. Kas sellise autoga on "ohutu" koduteed alustada?
Ma olen võhik autode valdkonnas, kirjeldasin enda probleemi parimal viisin.
Aitäh!
Re: Probleem pihustiga
Postitatud: R Okt 28, 2016 9:32 am
Postitas Kaku82
Endal kogemus käes.
Kui pihustialune seib hakkab lekkima ning sellega remondiga pikalt venitada, on oht et rikutud saab nii pihusti kui ka pihusti pesa.
Venitasin remondiga umbes 500 km autosõitu. Hiljem oli vaja vahetada pihusti kuna uue vasksebiga ei oleks tõenäoliselt pidama jäänud.
Lekkimine oli uuristanud pihusti tihenduspinnale kanali. Pihusti pesa kaane sees siiski vajadusel mingi eritööriistaga saab üle lõigata.
Re: Probleem pihustiga
Postitatud: R Okt 28, 2016 9:39 am
Postitas v6sa
RaulP kirjutas:
...
Kas sellise autoga on "ohutu" koduteed alustada?
...
Alustada on ohutu. Aga kohalejõudmisel võib arve hinnaliseks kujuneda.
CDI mootori pihustiseibid ja nende vahetus on nii levinud asi, et sellega võiks end viisakaks diislipoeks nimetav töökoda hakkama saada. Iseasi, kuidas motiveerida heaoluriigi kodanikku poolikut remonti teostama... Aga nagu Suured Poisid on rääkinud, on see hea veenmisoskuse korral täiesti tehtav.
Re: Probleem pihustiga
Postitatud: R Okt 28, 2016 10:09 am
Postitas Kaku82
2,7 crd mootori puhul poleks seibi vahetamine ilmselt midagi keerulist, kui probleemne on 1, 2 või 3. silinder.
4. ja 5. silindriga oleks remonttöö tunduvalt keerulisem.
Re: Probleem pihustiga
Postitatud: R Okt 28, 2016 7:26 pm
Postitas RaulP
Probleem on "õnneks" esimese pihustiga, pääseb kergelt ligi.
Pühapäeval saan ma vajalikud võtmed ja üritan lahti võtta ning siit, Norra põhjaranniku kalurikülast, uue tihendi muretseda.
Üks küsimus veel, et see kinnituspolt millega pihusti on kinni, kas seda võib uuesti kinnitamisel kasutada?
Või mingid muid näpunäiteid kuidas seda pihustitihendi vahetust kõige parem oleks teha?!
Ma tänan!
Re: Probleem pihustiga
Postitatud: L Okt 29, 2016 9:18 am
Postitas Uko
Kui kuidagi uut seibi ei leia siis,vana kuumaks ja külma vette.Kannatab koju ära tulla ,kui ei ole juba väga ära põlenud.
Re: Probleem pihustiga
Postitatud: L Okt 29, 2016 8:05 pm
Postitas fanatt
Uko kirjutas:Kui kuidagi uut seibi ei leia siis,vana kuumaks ja külma vette.Kannatab koju ära tulla ,kui ei ole juba väga ära põlenud.
Täpsusta ikka natuke "Kuumaks" on suhteline mõiste. Osad räägivad, et tuleb punaseks ajada.
Re: Probleem pihustiga
Postitatud: L Okt 29, 2016 10:33 pm
Postitas H2rrapaal
diisel on diisel ja jeep on nagu traktor, mina olen traktoritel ajanud seibi punakseks ja siis külma vette, tõmbab pehmeks ja saab hädapärast koju sõita

Re: Probleem pihustiga
Postitatud: L Okt 29, 2016 11:36 pm
Postitas puhvel
Selle pihusti kinnituspoldiga tuleks ettevaatlik olla, hiljuti oli juhus kus see murdus pooleks tagasi keerates.
Alumine pool jäi muidugi sisse ja jama nii, et vähe pole.
Re: Probleem pihustiga
Postitatud: P Okt 30, 2016 12:20 am
Postitas Uko
Punaseks ikka jah,aga vaske punaseks ajada on midagi muud kui raua tükki .
Re: Probleem pihustiga
Postitatud: P Okt 30, 2016 9:38 pm
Postitas v6sa
puhvel kirjutas:Selle pihusti kinnituspoldiga tuleks ettevaatlik olla, hiljuti oli juhus kus see murdus pooleks tagasi keerates.
Alumine pool jäi muidugi sisse ja jama nii, et vähe pole.
See õnnetu polt on ühekordsena mõeldud venima. Teist korda keerates ei toimi enam nõuetekohaselt ja kas katkeb või laseb tihendi lekkima. Sitemal juhul keerab enne katkemist peeti ka plokikaane esimesed keermeniidid.
Kui võimalik, siis kasuta ajutiseks kinnitamiseks keermelatti ja mutrit. Lati keerad korralikult põhjani ja mutri nii 18-20 Nm kinni. Kontreeri teisega.
Re: Probleem pihustiga
Postitatud: L Nov 12, 2016 4:21 pm
Postitas RaulP
Tere jälle.
Sai asi lahti võetud ja ära puhastatud. Tihend oli siis ühest küljest pooleks, õnneks leidsin uue tihendi.
Polti ei olnud kusagilt võtta, läks vanaga kinni.
Sai koju sõidetud, 1800 kilomeetrit. Eile kontrollisin, pihusti on õnneks siiamaani ilusasti puhas, ei leki, väga hea.
Tänud kõigile nõustajatele!