1. leht 5-st
Tibukollane F150 FX4
Postitatud: E Apr 09, 2007 8:30 pm
Postitas jr
Kolmapäeval ehk saan uue suksu kätte, loodame et õnnestub palju muretuid miile neelata tüüpiliselt rahakotile laostavalt mõjuva Ameerika täismõõtmelise truckiga.
http://jr.lahe.net/kama/f150_2/
Re: JR - F150 FX4
Postitatud: E Apr 09, 2007 9:00 pm
Postitas rommi
jr kirjutas:Kolmapäeval ehk saan uue suksu kätte, loodame et õnnestub palju muretuid miile neelata tüüpiliselt rahakotile laostavalt mõjuva Ameerika täismõõtmelise truckiga.
http://jr.lahe.net/kama/f150_2/
täitsa kena tibu ju!
Postitatud: E Apr 09, 2007 10:01 pm
Postitas Zazz
Mis mootor küljes on? JR teades on silindreid vähemalt 8

Postitatud: E Apr 09, 2007 10:29 pm
Postitas Landy
Jaak, sul ikka suur viha oma rahakoti vastu. Kahte USA rauda korraga ehitada....
Mina kleebiks uksele "Mudatakso".

Postitatud: E Apr 09, 2007 10:41 pm
Postitas suzi
Zazz kirjutas:Mis mootor küljes on? JR teades on silindreid vähemalt 8

no ilmselt 5,4 ning silindrite ruutude summa peaks olema 64.

peaks olema 224kW
Postitatud: E Apr 09, 2007 11:44 pm
Postitas erik
Tango team müüb ja paigaldab spets värvkatet mis kasti kästi passib, asja demo nende zuki stangel oli küll veenev.
Postitatud: E Apr 09, 2007 11:55 pm
Postitas jr
erik kirjutas:Tango team müüb ja paigaldab spets värvkatet mis kasti kästi passib, asja demo nende zuki stangel oli küll veenev.
Mui Bien, ma just mõtlesin, et miskise Lineri peaks sinna panema. Ma ise mõtlesin miskise Rubber-Polüuretaan kombo peale. Katet eraldi sinna tellide ei julge, kuna tegemist Flareside (Ford) / Stepside (GM) kastiga ning jänkiski neid vähe liikvel. Mis siis veel siit tellimisel rääkida, raudselt tuleb vale asi kohale.
Jah 8 silindrit ja 300HP ning 3 klappi per silinder koos Triton nukaajamiga, ehk siis Euroopas VANOS all tuntud nukaregulaator, fly by wire ja muud moodsad võlusõnad.
Räägitakse, et inimene peab edasi püüdlema ja oma maailmavaadet avardama. See on minu esimene samm sõltumatu esisilla ja elektroonse vahekasti ning vaakumlülitustega rummulukkude poole. Külmavärinad käivad küll üle, aga noh.
Vähemalt üks hea asi on esisilla juures...kasutusel on sama differ nagu tagasillas, Ford 8.8" ainult et Reverse Cut.
Postitatud: K Apr 11, 2007 9:00 pm
Postitas jr
Käes!
Võrust Tallinna ja linnavahel tiirutamist ning 16.8L/100km kulu.
Postitatud: R Apr 13, 2007 8:57 am
Postitas rommi
täitsa kena massin... aga kui lähemalt uurida, siis jääb ikka ford jääb ikka fordiks

st. mõned kohad tuleks üle käia jah (nt. käigukasti jahutusradikas lipendab kahtlaselt ja on ainult kahe 6se poldiga kinni)
välimus ja 5.6 V8 kompenseerib aga need pisituunimised ma arvan

Postitatud: R Apr 13, 2007 9:59 pm
Postitas jr
Kas keegi siit on tegelenud või kokku puutunud 2004 Ford F150 elektroonilise nelikveolülituse rikke otsinguga?
2WD ja 4HI vaheline lülitus töötab. 4HI ja 4LO vaheline ei tööta. All vahekasti lülitusmootori juures sai kobistatud, siis paar korda lülitus sisse ja välja saamine oli samuti üks suur koba. Samas mõõtsin mootori ja klemmplaadi üle Fordi originaalremondimanuali järgi ja peaks nagu OK olema. Remondimanuali järgi juhtmestikku mõõtes tundub mingi jama (lühis) olema salongis asuva nelikveolüliti ja aju vahelises juhtmes. Samas pole ma kunagi elektri poole peal väga tugev olnud. Kui OBDII skänner taha lüüa, siis annab veakoodi küll, aga see viitab omakorda IWE solenoidile, mis mõõtmise tulemusel tundub korras olema ja ei tohiks viga põhjustada.
Mõtlesin, et peaks Ameerika Autosse diagnosti viima. On neil seal Fordi enda diagnostikavahendid olemas, et saaks läbi aju 4x4 komponente testida ette antud tootja veaotsinguskeemide alusel?
Või ütleb siin mõni elektrisüsteemidega sinasõber inimene, et oot too siia ma uurin ja teeme korda selle jama sul?
Tänud,
Jaak
Postitatud: L Apr 14, 2007 9:46 pm
Postitas jr
Postitatud: P Apr 15, 2007 10:06 pm
Postitas jr
Sai vähe 4x4 aktiveerimismootoriga müratud ja seejärel lahti võetud, kuna ei taha 4LO peale ennast keerata. Üks kontakt oli kergelt kahjustatud, too sai korda tehtud. Nüüd vähemalt saab sundida 4LO peale minema teatud asendis, kuid päris normaalne töö ikka pole. Uurime edasi.
Siin ka pilte:

Postitatud: P Apr 15, 2007 10:07 pm
Postitas mrtn
Fordi needus. käigukastide ketaslülitid jamavad samamoodi.
Postitatud: E Apr 16, 2007 8:08 am
Postitas suzi
http://www.fordf150.net/specialeditions ... dition.php
Siit mõni mõte mootri kohta?
Usun, et mõne
analoogse komplekti leiaks ka antud mootorile.
Postitatud: E Apr 16, 2007 8:42 am
Postitas jr
Ülelaadimine on tore, aga stock kolbidega ma seda ei teeks, mis omakorda teeb sellest ettevõtmisest piisavalt kuluka projekti, kuna põhimõttelt läheb mootor tükkideks, balanssi uuesti uute kolbidega, kaaned vaja portida ja kokku tagasi + torukolled + uus soft ajule. Ütleme, et vaba 6K USD võiks taskus olla selle jaoks. Pole veel ühtegi success storyt kuulnud, kus stock konele ülelaadimist andes see ka ühte tükki oleks jäänud ja kus säilinud oleks mootori tööiga ja pikaealisus. Kompressiooni madaldamata saab juurde anda niivõrd väikse koguse boosti, et madalal pöördel läheb ennem väänet ja HP'd kaduma kui tuleb juurde.
EDIT: Türbel, pean sööma oma sõnu, nüüd kui olen Fordi hingeeluga vähe rohkem tutvunud.