1. leht 1-st

3" Summuti

Postitatud: K Okt 19, 2016 9:29 pm
Postitas Allar
Plaan ehitada patroli alla 3" otsast lõpuni summuti kuna praegusel on juba downpipe nii krdi peenike, et ei teagi kas annab 2" välja.Kas peab paika, et liiga suure diameetriga torus jääb lahjema mootoriga gaaside liikumis kiirus aeglaseks ja see omakorda tapab turbiini kiiruse ?
Muidugi on veel puudu materjal, kust seda osta võiks? kas otsida veoki poest või on ainult Tuuningu poe kaup?

Re: 3" Summuti

Postitatud: K Okt 19, 2016 9:50 pm
Postitas Alllu
Ehitan endale 3'' väljalaske süsteemi. Lasin laseris lõigata flantsid,
See on siis flants, mis läheb turbo kuumakoja külge, ning edasi saab hakata summutit meisterdama. Turbo spoolib suurema summutiga oluliselt madalamalt, eriti kes on peale keeranud rõhku. Muidu see originaal malmkäraks jube väikse läbimõõduga.
Nii ütles kasutaja berg. Ostsin talt ühe flantsi . Tegin endale sama asja, otsast lõpuni 3' . Mingit jõu kadu kohe kindlasti ei ole.

Re: 3" Summuti

Postitatud: K Okt 19, 2016 9:51 pm
Postitas Alllu
3' toru ja põlved sain Eemelist.

Re: 3" Summuti

Postitatud: K Okt 19, 2016 10:25 pm
Postitas MetsaVikat
Mida vabam minek peale turbot, seda parem peaks olema. Gaaside liikumise kiirus jms mängib rohkem rolli vabalt hingaval. Vähemalt nii ma aru saanud nendest asjadest.'


Terv.

Re: 3" Summuti

Postitatud: R Nov 04, 2016 8:33 pm
Postitas Allar
MetsaVikat kirjutas:Mida vabam minek peale turbot, seda parem peaks olema. Gaaside liikumise kiirus jms mängib rohkem rolli vabalt hingaval. Vähemalt nii ma aru saanud nendest asjadest.'


Terv.
Mingi hetk sai esimene katalüsaatori osa (downpipe) suureks kolmeseks tehtud, uus flants koonus ja alt järsk ühendus originaal sumutile, juhtus nii, et enam mootor kohapeal soojaks ei tiksu ja kohe ongi tunda, et hingab, muide originaal toru on turbo tagant 42mm sise mõõduga, se pole kahte tolligi, ulme, lausa karjub silma.