1. leht 1-st

K:Jeep cherokee talasild

Postitatud: P Apr 08, 2007 7:33 pm
Postitas siimuss
tere! loll küsimus aga kas jeep cherokeedel on ka ees tala sild ja kui on sis mis aastast mis aastani.

Re: K:Jeep cherokee talasild

Postitatud: P Apr 08, 2007 7:47 pm
Postitas v6rrimees
siimuss kirjutas:tere! loll küsimus aga kas jeep cherokeedel on ka ees tala sild ja kui on sis mis aastast mis aastani.
Pole mina veel oma lühikese elu jooksul näinud sõltumatu vedrustusega sherokeed.
Samas mingeid hübriide on kindlasti leiutatud.
Peaks olema piisavalt ammendav vastus sinu küsimusele.

Postitatud: P Apr 08, 2007 8:04 pm
Postitas siimuss
aitähh vastuse eest aga kas see et 4.0 1990 aasta väljalaske kanti cherokee võtab öko sõidujuures linnas 14l sajale on reaalne või ulmejutt?

Postitatud: P Apr 08, 2007 8:23 pm
Postitas reimo
Praegu tootmises olev mudel (ei tea täpselt mis aastast see ümmarguste tuledega variant tuli, see, mis USAS Liberty nime all) peaks olema sõltumatu esivedrustusega.
Aga normaalse sõiduga ja korras mootoriga 4,0 ´93 Grand Cherokee võtab linnas 13,5-14l/100, nii, et Cherokee võiks ju nati vähem võtta, kui veel öko sõitu teha

Postitatud: P Apr 08, 2007 8:27 pm
Postitas siimuss
jah seda minagi sest see country vms varjant on tühimassiga 1500 midagi naq olen uurind seega 400kg kergem.
aga kas tal on sis plastik poritiivad nagu lumina bussilgi?

Postitatud: P Apr 08, 2007 8:56 pm
Postitas andre
ei tea. minu cherokee libistab linnas kuskil 16 liitrit lipsu taha ja seda üsna süüdimatu näoga. samuti ei ole ma täheldanud olulist vahet meeletu ökotamise ja mõnuga sõitmise vahel. poritiivad on täitsa plekist, lihtsalt laiendid on plastikust.

Postitatud: P Apr 08, 2007 9:01 pm
Postitas siimuss
aga millest sis selline kaalu erinevus sama mootoriga cherokeel ja grand cherokeel?
tõiesti ainult varustusest see 400kg?

Postitatud: P Apr 08, 2007 9:13 pm
Postitas reimo
Aga kust see 400 kg tuleb, kui tühimass 1500?
Minu ´93 4,0 Laredo passi järgi tühimassiga 1760 kg.

Postitatud: P Apr 08, 2007 9:17 pm
Postitas tont
eila käisin cherode safaril ja siis väike pöige treppojale.
keskmine kütuse kulu 45-50l 100km sellest pool maanteel.
aga ma ei näe probleemi, kuna paak on suur.

Postitatud: P Apr 08, 2007 10:20 pm
Postitas raimo
siimuss kirjutas:aitähh vastuse eest aga kas see et 4.0 1990 aasta väljalaske kanti cherokee võtab öko sõidujuures linnas 14l sajale on reaalne või ulmejutt?
Täitsa reaalne minu meelest. Minu "neljane" Grand võtab linnas 19-20 liitrit sajale. Võtaks vast vähem, aga mulle ei meeldi foori tagant startides jokutada. Maanteel 90-100-ga ilma möödasõitudeta sõites Tallinnast Tartusse 13 liitrit sajale.

Raimo.

on jah

Postitatud: E Apr 09, 2007 4:42 pm
Postitas atdoom
reimo kirjutas:Praegu tootmises olev mudel (ei tea täpselt mis aastast see ümmarguste tuledega variant tuli, see, mis USAS Liberty nime all) peaks olema sõltumatu esivedrustusega.
Aga normaalse sõiduga ja korras mootoriga 4,0 ´93 Grand Cherokee võtab linnas 13,5-14l/100, nii, et Cherokee võiks ju nati vähem võtta, kui veel öko sõitu teha
aastast 2002 on Cherokeel (USAs siis Libertyl) ees sõltumatu vedrutus...
oman sellist... foorumites mõned kurdavad, et pole nii vastupidav, kui tala... raske komenteerida, minu aastane kogemus pole seda veel tõestanud (remondimeestel väga vastakaid arvamusi). Aga viimane mudel, millal udu tuled on eraldi (ehk mitte pampri sees)... need näevad välja nagu Hiinaka mängulelud:( oli päris kurb vaatepilt... ei saanud jätte mainimata...

Postitatud: K Apr 11, 2007 11:49 am
Postitas Raits
siimuss kirjutas:jah seda minagi sest see country vms varjant on tühimassiga 1500 midagi naq olen uurind seega 400kg kergem.
aga kas tal on sis plastik poritiivad nagu lumina bussilgi?
Need on ju täiesti erinevad autod Cherokee ja Grand Cherokee. Kui mõõtusid tahad võrrelda siis http://www.jeep.auto.ru/Grand_Cherokee/ ... nsions.htm
Millest kaalusääst: Cherokeel on näiteks tagaluuk plastist, samuti ninas on osa plastist. Samas jälle on ka Grandil plast osi mis Cheokeel plekist.

Postitatud: K Apr 11, 2007 9:21 pm
Postitas paevaline
Ameeriklaste säästmine:
Kunagi ammusel ajal vaatasid jänkid, et autod kasutavad liialt kütust.
Kutsuti kokku konsortsium, kes siis pidi probleemi lahendama. Raisati aega, energiat ja raha. Kuid nad leidsid lahenduse. Uurimisrühm tegi ettepaneku suurendada kütusepaagi mahtu.

Postitatud: N Apr 12, 2007 9:38 am
Postitas tanel
paevaline kirjutas:Ameeriklaste säästmine:
Kunagi ammusel ajal vaatasid jänkid, et autod kasutavad liialt kütust.
[...]
Sa seda oled uurinud, kuidas heitgaaside kontsentratsioonid normidele vastavaks saadakse? :D :f