1. leht 2-st

Pereautoks maastur

Postitatud: N Okt 13, 2016 7:41 pm
Postitas Rene1986
Alustuseks hoiatan ette, et järgnev võib tulihingelistele põhjustada peapööritusi ja imelike tunge sooviga kirjutada teravalt kuid peale kirjutamist on vabaluba mitte postitada.

Tõsiselt siis asjast. Vaja uut sõidukit mis oleks ruumikas- 7kohta. Seda saaks loomulikult mõne bussi/mahtuniversaaliga lihtsalt lahendada kuid ei soovi suurt masinaparki koju. Soov ja tahe on omada ühte ja universaalset mis mahutaks vajadusel palju ja samas oleks lastega hea. Mahutaks pere koos kolaga ning sõidaks igal pinnal. Käiks poes, maal ja metsas vahest. Roniks veidi lumes ja vahest karjãäris kergelt.
Silma on jäänd nissani pathfinder ja veidike kallis pajero. Lõviosa sõite on lühikesed otsad aga üsna raske jalaga. Palju on kurdetud kombot diisel+lühikesed otsad. Et diisel siis vaja lãbida metsikuid vahemaid, vastasel juhul kulu on suurem kui diisli arvel tulu.

Kas on vaja diislit nii paaniliselt karta, mis on pathfinder(2005 nãiteks) miinus/valu punktid.


Ootan häid argumente, proovisõitu olen teinud, kolmel real ise istunud, istmeid klapinud ja see tõttu vaimustus on suur. Kas vaimustusele alla anda või muud vaadata

Re: Pereautoks maastur

Postitatud: N Okt 13, 2016 7:44 pm
Postitas puhvel
Sellisel juhul soovitan Grand Vojaadserit, bens ja neli ketsi veavad, on võimalik leida, guugelda :)

Re: Pereautoks maastur

Postitatud: N Okt 13, 2016 8:00 pm
Postitas al
Pidasin paar aastat Terrano II-te samadel nõudmistel. Pakiruum oli küll 7-kesi olematu ja sõidumugavus (tühjalt) polnud ka suurem asi,aga käras küll. Sai käru ja 4tn treilat vedada, Norra mägedes tuuritada (4000km keskmine 8l/100-le), metsa vedada, 7-kesi pidus ja teatris käia ja sohu uputada. Sellise kaalukategooria juures, pigem ikka diisel. Jaksab vedada ja kulu ka normaalsem. Rajaleidja peaks oluliselt mugavam valik olema, 4runner, LC80/95/100/120, Y61, Pajero jms peaks kõik parameetritele vastama. X5/ML jms lux klass on kah juba mõnetuhande €-ga saadaval, aga ülalpidamine :cry: .

Re: Pereautoks maastur

Postitatud: N Okt 13, 2016 8:14 pm
Postitas Landy
Land Rover Defender 110 (Station Wagon ) vastab kõigile eelpool esitatud nõuetele.
Lühidalat: ökonoomne, 9 kohta, ruumikas pakiruum, sõidab linnas ja metsas. Saab käia nii teatris, kui matkal ning veda saab niis uurt haagist, kui pähe tuleb.
Taga istuvate laste kisa ette ei kosta. Hoiab hästi hinda ja lihtne hooldada.

Re: Pereautoks maastur

Postitatud: N Okt 13, 2016 8:17 pm
Postitas Rene1986
al kirjutas:Pidasin paar aastat Terrano II-te samadel nõudmistel. Pakiruum oli küll 7-kesi olematu ja sõidumugavus (tühjalt) polnud ka suurem asi,aga käras küll. Sai käru ja 4tn treilat vedada, Norra mägedes tuuritada (4000km keskmine 8l/100-le), metsa vedada, 7-kesi pidus ja teatris käia ja sohu uputada. Sellise kaalukategooria juures, pigem ikka diisel. Jaksab vedada ja kulu ka normaalsem. Rajaleidja peaks oluliselt mugavam valik olema, 4runner, LC80/95/100/120, Y61, Pajero jms peaks kõik parameetritele vastama. X5/ML jms lux klass on kah juba mõnetuhande €-ga saadaval, aga ülalpidamine :cry: .
Patrolit olen ka varem vaadanud ja varem olen piilunud 5kohalistena ka pajero sporti ning seal oli minu suureks kiiksuks taga keskel 2punkti turvavöö. Luxpargi maasturid jãävad oma kulude poolest nii ehk naa vãlja.

Re: Pereautoks maastur

Postitatud: N Okt 13, 2016 8:28 pm
Postitas TiitR
Mis see max. hinnatase on ka? Sellest lähtuvalt teaks soovitada.
Ise kulgesin mitu aastat LC120-ga, millel 8 istekohta. 3-reale mahtusid muidugi vaid rüblikud aastates 6..12 ja sedagi mitte väga pikale vahemaale (kukkusid vinguma mingi hetk). Mere äärde ja tagasi polnud probleem.
8-kohalisel ehk Executive varustusel on tavaliselt ka õhkvedrustus , kas ka 7-kohalisel Luxuril on, pole täpselt teada. Ülalpidamine suht norm, kui õhkvedruga ja pihustitega probleeme pole (kui rohkem antud mudeli kohta teada soovid, võin oma kogemuistest pajatada).
A24-s hakkas üks Eesti ajalooga LC silma: http://www.auto24.ee/used/2358473 (pole kuulutusega kuidagi seotud).

Re: Pereautoks maastur

Postitatud: N Okt 13, 2016 9:32 pm
Postitas Rene1986
TiitR kirjutas:Mis see max. hinnatase on ka? Sellest lähtuvalt teaks soovitada.
Ise kulgesin mitu aastat LC120-ga, millel 8 istekohta. 3-reale mahtusid muidugi vaid rüblikud aastates 6..12 ja sedagi mitte väga pikale vahemaale (kukkusid vinguma mingi hetk). Mere äärde ja tagasi polnud probleem.
8-kohalisel ehk Executive varustusel on tavaliselt ka õhkvedrustus , kas ka 7-kohalisel Luxuril on, pole täpselt teada. Ülalpidamine suht norm, kui õhkvedruga ja pihustitega probleeme pole (kui rohkem antud mudeli kohta teada soovid, võin oma kogemuistest pajatada).
A24-s hakkas üks Eesti ajalooga LC silma: http://www.auto24.ee/used/2358473 (pole kuulutusega kuidagi seotud).
Hinnatasemes sobilikum oleks pathfinder(piirduks 10ga) aga olen ka kaalunud pajerot(algab umbes 12pealt) ja mõttes ka olnud lc120 kuni 16. Soodsam on loomulikult parem, lc120 oma tehnikalt kindlasti tugevam. Samas nii hullu tööd ma talle ei anna, et vajaks landcarit ja tema talasilda ning tugevamat vahekasti. Ehk kainelt argumenteerides taandub asi pathfinderi tasemele. Naised saunas rããgivad, et esisild sellel jura ja vajab rattalaagrite vahetust 2korda aastas, lisaks nissani dci mootor ei pidanud hea olema, kett pidavat ootamatult koostöö lõpetama- naised saunas jutt. Kas tasub karta, mis valupunktid on kui see saunas jutt vale on.

Re: Pereautoks maastur

Postitatud: N Okt 13, 2016 9:45 pm
Postitas Kult
Tsuburban ja excursion on ainukesed autod kus kolmandas reas ka kannatab istuda. Kütusekulu on muidugi teine teema.

Re: Pereautoks maastur

Postitatud: R Okt 14, 2016 6:35 am
Postitas Rene1986
Pathfinderiga samas hinnaklassis ja samas vanuseklassis ka pajero. Emb kumb neist mõistlikum on? Kui palju jãäb pajerol taha ruumi kui kasutusel 7kohta? Pathfinderil umbes 40cm lai pakiruum sãilib(käru, poekottide või kalastus kola jaoks)

Re: Pereautoks maastur

Postitatud: R Okt 14, 2016 8:29 am
Postitas indrek79

Re: Pereautoks maastur

Postitatud: R Okt 14, 2016 9:33 am
Postitas Rene1986
indrek79 kirjutas:Siitsamast foorumist...
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?f=55&t=66175

Pisike asi mõnele, suur ja väga oluline argument minule- turvavööd peavad olema kolmepunkti vööd. Patrol, pajero sport, terracan ja mõni veel on sõidukid kus taga keskel ilma eelpingutita puusapael. Oma lapsi sellisega ei kinnita(olgugi, et ise olen kasvand ilma vöödeta kuid siiski). Muidu jah, patrol on suur, mahukas ja mugav ja nii edasi. Lihtsalt 1 punkt mida ma ei liiguta ega muuda

Re: Pereautoks maastur

Postitatud: R Okt 14, 2016 10:48 am
Postitas totu
Isiklikult meeldivad sellised asjad: http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai ... &fnai=next
Vähimgi kogemus puudub aga kontsept on lahe.

Re: Pereautoks maastur

Postitatud: R Okt 14, 2016 10:52 am
Postitas smurhv
Rene1986 kirjutas:
indrek79 kirjutas:Siitsamast foorumist...
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?f=55&t=66175

Pisike asi mõnele, suur ja väga oluline argument minule- turvavööd peavad olema kolmepunkti vööd. Patrol, pajero sport, terracan ja mõni veel on sõidukid kus taga keskel ilma eelpingutita puusapael. Oma lapsi sellisega ei kinnita(olgugi, et ise olen kasvand ilma vöödeta kuid siiski). Muidu jah, patrol on suur, mahukas ja mugav ja nii edasi. Lihtsalt 1 punkt mida ma ei liiguta ega muuda
Mida sa jahud, Patrolil tagumine keskmine vöö on 3-punktiga. Vähemalt 2006 aasta mudelil.

Sõidumugavus on ka tunduvalt pehmem kui 1998-2004 mudelitel.
Nii et kui see hõbedane y61 on heas korras siis minu arvates see valikust parim.

Re: Pereautoks maastur

Postitatud: R Okt 14, 2016 12:27 pm
Postitas h.v
maastur pereautoks ei ole ju midagi uut, põhjus miks tekkis linnamaasturi määratlus ja nagu näha mudelite valikust ning tänavapildist, siis inimestele meeldib. Kui 7 kohta ja maastikusuutlikus on kriteeriumid siis Mitsubishi Outlander on ilmselt linnakatest sobivaim, lukustatav nelivedu, korralik kliirens, suhteliselt hea sõidumugavus ja mõistlikud ülalpidamiskulud. Kui hea varustusega isendit tahta, läheb küll hind veidi kõrgemaks, aga samas saab suhteliselt uue ja väikese läbisõiduga auto. Üks suvaline näide auto24-st, oli ka mõni odavam, aga sellel juba varustust ka, ise seotud ei ole. http://www.auto24.ee/used/2367552

Re: Pereautoks maastur

Postitatud: R Okt 14, 2016 8:02 pm
Postitas Rene1986
h.v kirjutas:maastur pereautoks ei ole ju midagi uut, põhjus miks tekkis linnamaasturi määratlus ja nagu näha mudelite valikust ning tänavapildist, siis inimestele meeldib. Kui 7 kohta ja maastikusuutlikus on kriteeriumid siis Mitsubishi Outlander on ilmselt linnakatest sobivaim, lukustatav nelivedu, korralik kliirens, suhteliselt hea sõidumugavus ja mõistlikud ülalpidamiskulud. Kui hea varustusega isendit tahta, läheb küll hind veidi kõrgemaks, aga samas saab suhteliselt uue ja väikese läbisõiduga auto. Üks suvaline näide auto24-st, oli ka mõni odavam, aga sellel juba varustust ka, ise seotud ei ole. http://www.auto24.ee/used/2367552
Natukese laiemat tahaks. Hetkel x-trail ja seal lapsi taga kinni pannes peab alati 1 tooli ukse vahele sikutama, keskmise lapse kinni panema, siis äärmise ja siis tool tagasi paika ja siis rihma üle pingutama. Ehk jääb puudu laiusest. Outlander ja x-trail peaaegu sama laiad.

Kas ja mis on kasutajate kommentaarid pathfinder+2,5diisel+automaat. Või sama ajastu pajero 3,2disla automaat