1. leht 1-st
Tuunitud 110
Postitatud: T Apr 03, 2007 9:36 pm
Postitas offroad1
Teretused mo poolt.See mul siin esimene sõnavõtt (va. müügikuulutus)
Küsimus järgmine, miks pole huvi tuntud semmase liikuri vastu :
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
...teine juba pikemat aega seal üleval. On ju masin ka raskema maastiku läbivuse varustuse osaliseks saanud + muud hüved.
...omalegi defender nahavahele pugemas ja minu "olematute teadmistega" "masina ehitusest" on see nö "tehtud masin". Või olen millestki valesti aru saanud?
Ja veel üks tagasihoidlik küsimus, kas defenderi omanikud on oma sõbra ka igapäevasesse kasutusse võtnud?
Andres
Postitatud: T Apr 03, 2007 10:23 pm
Postitas slauri
Isiklikult tekkis küsimus - 83kW?(Selline kere+rattad).
Pärimisele sain vastuse,et valitud vale LRD offroad`i jaoks.
Mis puutub igapäeva kasutusse,siis üritan vältida,kuid aeg-ajalt kipub olema.Lihtsalt mõni "jobu" ei oska isegi VW Polo`t korralikult mõlkimata linnas sõita(

vaevalt sain ostetud,kui juba kasuta tööks)(ise hakanud tarkpead

).
Aga linnas sõita on OK
Ise palju "BECE" kategooria sõiduvahenditega Tallinnas liigelnud :
suund sisse 1,2,3 ja keera

Postitatud: K Apr 04, 2007 12:14 am
Postitas Landy
Olen antud autot kaks korda koos potensiaalse huvilisega vaatamas käinud ning ka proovisõitu teinud.
Masina näol on tegu pooliku ja veidi dead-end projektiga. Küljes palju häid asju,kuid ka palju mõtetusi. Hulk töid tehtud ja hulk vaja veel juurde teha. Igapäeva sõiduks taastamine mõtetu, pigem mõtekas ehitada safari- või matka autoks.
Rehvid on totaalne overkill neile sildadele ja selle kere juures ka paras mõtetus. Pigem müüa rehvid maha ja asemele 33"(max.35") rehvid panna.
Suurematest tehilislet probleemidest ei taha üks silinder korralikult töötada, sümptomite järgi (ilma testimata) oletasid teadjad, et pihusti viga.
Kui rohkem ja täpsemalt huvi on, siis pajatan pikemalt GSM:5010599
Postitatud: K Apr 04, 2007 9:34 am
Postitas Indrek
Landy kirjutas:Olen antud autot kaks korda koos potensiaalse huvilisega vaatamas käinud ning ka proovisõitu teinud.
Masina näol on tegu pooliku ja veidi dead-end projektiga. Küljes palju häid asju,kuid ka palju mõtetusi. Hulk töid tehtud ja hulk vaja veel juurde teha. Igapäeva sõiduks taastamine mõtetu, pigem mõtekas ehitada safri- või matka autoks.
Rehvid on totaalne overkill neilse sildadele ja selle kere juures ka pras mõtetus. Pigem müüa maha ja asemele 33"(max.35") rehvid panna.
Suurematesttehilislet probleemidest ei tha üsk silinder korrlikult töötda, sümptomite järgi (ilma testimata) oletasid tedjad, et pihusti viga.
Kui rohkem ja täpsemalt huvi on, siis pajatan pikemalt GSM:5010599
Sellel isendil vist 37 rehv all? Minul 33-sega juba sillal jupid lendavad ei kujuta mis nendest sildadest alles jääks, kui sellega maastikule minna?
Postitatud: K Apr 04, 2007 10:36 am
Postitas offroad1
Tänud selle ülevaate eest. Minul tekib siis küll küsimus, et kui asjatundlikult selle masinaga üldse ringi on käidud. Siinkohal minu huvi rauges selle aparaadi suhtes.
Postitatud: K Apr 04, 2007 12:12 pm
Postitas Landy
offroad1 kirjutas:Tänud selle ülevaate eest. Minul tekib siis küll küsimus, et kui asjatundlikult selle masinaga üldse ringi on käidud. Siinkohal minu huvi rauges selle aparaadi suhtes.
Kui tegu oleks olnud D90 tuunimisega sel viisil, siis oleksin öelnud, e t tegevus on olnud mõtestatud. D110 puhul ei julgeks nii väita.
Vale autot on valeks asjaks ehitma asutud.
Samas pole tege lootusetu masinaga ja hind on täiesti mõistuspärane. Asja saab sellest kindlasti.