1. leht 2-st
Haagise ümberehitus
Postitatud: T Sept 06, 2016 4:13 pm
Postitas ponsik
Plaan zubrjoonok haagisest paadihaagis teha.Teostus lihtne kasti küljed minema ja keskele pikiteljeks nelikant toru.Kui keeruline see samkompunn ark-is ümber vormistada on ja palju obrukit tuleb välja käia?Muutub ainult haagise pikkus.
Mäletan siin mingi aeg tagasi keegi midagi analoogset tegi,äkki kasutaja tarmo.
Re: Haagise ümberehitus
Postitatud: T Sept 06, 2016 7:36 pm
Postitas TiitR
Zubrjonoki kandevõime?
Vaata Respo lehelt paadihaagise konstruid ja kandevõimet kasvõi:
http://www.respo.ee/et/Haagised/Tootegr ... /2757/3355
Re: Haagise ümberehitus
Postitatud: T Sept 06, 2016 7:50 pm
Postitas ponsik
Zubriku kandevõime peaks kusagil 300 kg olema,mul praegune kiili kalub kusagil 100 või tsipa peale ja olen arvestanud 300 kg piiriga.Neid konstruisid kah niipalju erinevaid,kalal käies iga kord näen väljanäitust erinevatest tehaseomadest.Mõn päev tagasi kiikasin ka zubriku kõhu alla ja raamistik suht sama.Osadel tehaseomadel raam torust osadel u raud,zubrikul kah u raud.
Re: Haagise ümberehitus
Postitatud: T Sept 06, 2016 9:44 pm
Postitas Landy
ponsik kirjutas:Plaan zubrjoonok haagisest paadihaagis teha.Teostus lihtne kasti küljed minema ja keskele pikiteljeks nelikant toru.Kui keeruline see samkompunn ark-is ümber vormistada on ja palju obrukit tuleb välja käia?Muutub ainult haagise pikkus.
Mäletan siin mingi aeg tagasi keegi midagi analoogset tegi,äkki kasutaja tarmo.
Suhtele kasutajaga Tarmo, tema ehitas Zubrjonokist popi ja noortepärse kaatri vedamise käru.
Re: Haagise ümberehitus
Postitatud: T Sept 06, 2016 10:13 pm
Postitas Saatan
Originaal tehasetähis peab alles jääma, see ainuke asi mida kontrollitakse. Peale ehitust näitad Maanteeametis ette, uued mõõdud pannakse kirja ja trükitakse uus pass. Maksis vist 20.- kui õigesti mäletan - registriandmete muutmine.
Re: Haagise ümberehitus
Postitatud: K Sept 07, 2016 6:54 am
Postitas mart77
Trügin teemasse vahele -
mis poldivalem Zubrikul on?
Re: Haagise ümberehitus
Postitatud: K Sept 07, 2016 8:57 am
Postitas al
ponsik kirjutas:Zubriku kandevõime peaks kusagil 300 kg olema,...
"Peaks" ei maksa. Minu kasutada olnud Zubrjonokil (MAZ vms) oli täismassiks 750kg, tühimassi teadmata, arvant, et ametlik kandevõime pidi ikka 500+ olema, üle paarisaja kilo see pullike ikka ei kaalunud.
Tegelik kandevõime oli nõuka koefitsendiga x3.
Re: Haagise ümberehitus
Postitatud: K Sept 07, 2016 9:14 am
Postitas Kjen
mart77 kirjutas:Trügin teemasse vahele -
mis poldivalem Zubrikul on?
MAZ haagis on mošše rattaga.
MMZ Ziguli rattaga.
Re: Haagise ümberehitus
Postitatud: K Sept 07, 2016 9:32 am
Postitas ponsik
al kirjutas:ponsik kirjutas:Zubriku kandevõime peaks kusagil 300 kg olema,...
"Peaks" ei maksa. Minu kasutada olnud Zubrjonokil (MAZ vms) oli täismassiks 750kg, tühimassi teadmata, arvant, et ametlik kandevõime pidi ikka 500+ olema, üle paarisaja kilo see pullike ikka ei kaalunud.
Tegelik kandevõime oli nõuka koefitsendiga x3.
Ma üritan orginaalist rääkida,sinna pandi vene ajal juba lisavedrulehtesi ja kannataski juba 500 kg.kahtlen,et tulid omal ajal tehasest mitme erineva kandejõuga.
Re: Haagise ümberehitus
Postitatud: K Sept 07, 2016 11:10 am
Postitas tarmo
Ma ehitasin küll. Ütlen kohe ära, et odavam on respo paadikäru osta.
Aga tahtsin sellist nagu vaja ja seepärast ehitasin ise (sobivad mõõdud, head rullikud, led tuled jms).
Ma vist tegin kipperi foorumis mingi teema ka (äkki Neman 2 nimelise paadiehitus teema all, ei mäleta täpselt), aga igatahes mul pandud zubrjonokile topelt mosse vedrud ja kuni 500 kg paadile on see täiesti ok. Täismass pandi mul 750 kg.
Kõige tähtsam on, et VIN kood säiliks tiisli peal. Paha ei tee ka eelnev ette näitamine ARKis, et teevad pildid jne. Kuigi minul on ühe eelneva ettenäitamisega läinud nii, et pärast polnud mingeid pilte alles kuskil ja mees ei mäletanud ka
Mul tuli ta igatahes selline:

Re: Haagise ümberehitus
Postitatud: K Sept 07, 2016 4:06 pm
Postitas honkomees
al kirjutas:ponsik kirjutas:Zubriku kandevõime peaks kusagil 300 kg olema,...
"Peaks" ei maksa. Minu kasutada olnud Zubrjonokil (MAZ vms) oli täismassiks 750kg, tühimassi teadmata, arvant, et ametlik kandevõime pidi ikka 500+ olema, üle paarisaja kilo see pullike ikka ei kaalunud.
Tegelik kandevõime oli nõuka koefitsendiga x3.
võtsin passi välja, pullikese kandevõime 360 kg, täismass 500 kg, paberil. Mul vene ajal 3 lisalehe ja raamitugevdustega kandis üle tonni julgelt, tegelikult ei tea, korra oli triiki briketti täis, siis oli küll nibin-nabin.
Re: Haagise ümberehitus
Postitatud: K Sept 07, 2016 5:12 pm
Postitas kopakutt
Mul zubrjonok- maz 8114 tühimass- 140kg, kandevõime- 160 ja registrimass 300.
Re: Haagise ümberehitus
Postitatud: K Sept 07, 2016 7:22 pm
Postitas ponsik
tarmo kirjutas:Ma ehitasin küll. Ütlen kohe ära, et odavam on respo paadikäru osta.
Aga tahtsin sellist nagu vaja ja seepärast ehitasin ise (sobivad mõõdud, head rullikud, led tuled jms).
Ma vist tegin kipperi foorumis mingi teema ka (äkki Neman 2 nimelise paadiehitus teema all, ei mäleta täpselt), aga igatahes mul pandud zubrjonokile topelt mosse vedrud ja kuni 500 kg paadile on see täiesti ok. Täismass pandi mul 750 kg.
Kõige tähtsam on, et VIN kood säiliks tiisli peal. Paha ei tee ka eelnev ette näitamine ARKis, et teevad pildid jne. Kuigi minul on ühe eelneva ettenäitamisega läinud nii, et pärast polnud mingeid pilte alles kuskil ja mees ei mäletanud ka
Mul tuli ta igatahes selline:
Mis tal enne passis margiks oli zubrjonok?Ja mis nüüd peale ümbertegemist?
Sellise lõpptulemuseni tehes ilmselt jah odavam poest uus osta või täiesti uus haagis uuest materjalist teha zubriku mõõtudega ja vin kood ümber tõsta.
Re: Haagise ümberehitus
Postitatud: K Sept 07, 2016 7:26 pm
Postitas ponsik
tarmo kirjutas:Ma ehitasin küll. Ütlen kohe ära, et odavam on respo paadikäru osta.
Aga tahtsin sellist nagu vaja ja seepärast ehitasin ise (sobivad mõõdud, head rullikud, led tuled jms).
Ma vist tegin kipperi foorumis mingi teema ka (äkki Neman 2 nimelise paadiehitus teema all, ei mäleta täpselt), aga igatahes mul pandud zubrjonokile topelt mosse vedrud ja kuni 500 kg paadile on see täiesti ok. Täismass pandi mul 750 kg.
Kõige tähtsam on, et VIN kood säiliks tiisli peal. Paha ei tee ka eelnev ette näitamine ARKis, et teevad pildid jne. Kuigi minul on ühe eelneva ettenäitamisega läinud nii, et pärast polnud mingeid pilte alles kuskil ja mees ei mäletanud ka
Mul tuli ta igatahes selline:
Mis tal enne passis margiks oli zubrjonok?Ja mis nüüd peale ümbertegemist?
Sellise lõpptulemuseni tehes ilmselt jah odavam poest uus osta või täiesti uus haagis uuest materjalist teha zubriku mõõtudega ja vin kood ümber tõsta.
Re: Haagise ümberehitus
Postitatud: K Sept 07, 2016 8:53 pm
Postitas LR90
ponsik kirjutas:
Mis tal enne passis margiks oli zubrjonok?Ja mis nüüd peale ümbertegemist?
Sellise lõpptulemuseni tehes ilmselt jah odavam poest uus osta või täiesti uus haagis uuest materjalist teha zubriku mõõtudega ja vin kood ümber tõsta.
Miks Sa pead tegema uue Zubriku mõõtudega?
Olen ise uue Eesti alguses teinud omale kastiga käru (2500x1250), enne helistasin ARK-i, vanale hr. Sirk`ile,
ta ütles, millised nõuded on ( kui käru laiem kui veduk, parktuled ees, kollased gabariidid küljel).
Ehitasin valmis, kohalikult politseilt sain tõendi, et võin regamata käru Tallinnasse viia.
Tallinnas vaadati/mõõdeti üle, löödi vin kood raamile, anti nr ja head teed.