1. leht 3-st
XADO jeebu mootorisse
Postitatud: L Mär 31, 2007 9:32 am
Postitas urmas
Pärast 8 tunnist v6rrimehe õlirõhumõõturi kontrollimist tulime järeldusele, et viga hoopis mootoris

. Survet on, aga vähe. Arvata, et saaled.
Kap remondi materjalide raha sama, mis teise mootori maksumus.
Siit mõte pikendada mootori tööiga xadoga (minu isiklik idee, kogu viha siis palun minu peale selle sõna eest

), kuni korralikku asendusmootorit otsitakse
On kellegil isiklikku kogemust asjaga. Kas XADO üldse konkreetselt saaleprobleemi lahendab?
Postitatud: L Mär 31, 2007 3:08 pm
Postitas Landy
Ühe asjatundliku inimese artikkel:
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre ... #pid102269
Meie kasutaja aadu on ka sellega mänginud.
Postitatud: L Mär 31, 2007 4:45 pm
Postitas aadu
Mängisin jah, aga ega ma ei oskagi öelda, kas aitas või mitte. Korra sai küll võistluselt meeletult vesise sillaõliga koju tuldud nii, et mingeid silmaganähtavaid kahjusi ei tekkinud.
Motamees tegi kunagi loomkatse kui peale Xadoga töötlemist sõitis mitukümmend kilti ilma õlita ja mootor jäi terveks. Sina saad nüüd Xado taastavaid omadusi katsetada.

Väga hea juhus ju- saad korralikult tulemusi mõõta.
Remonti ta muidugi ei asenda.
Postitatud: L Mär 31, 2007 6:20 pm
Postitas jr
Ma prooviks 20w50 õliga. Paksema õliga ehk tõmmab survet natuke rohkem üles.
Postitatud: L Mär 31, 2007 6:48 pm
Postitas urmas
jr kirjutas:Ma prooviks 20w50 õliga. Paksema õliga ehk tõmmab survet natuke rohkem üles.
Mul neid vanu saan(b)e olnud, pole tegelikult paksemast õlist, ja õlipaksendajat abi olnud kunagi. Alati küll üldine suur kulumine olnud, kuni liiter sajale.
Samas, kui plaan hado sisse panna, vajab see, et oleks kulumine sees, ja mitte just parim õli mootoris, muidu ei anna tulemust. Seepärast jätan hetkel vana õli, kuni mõtted selged.
Tegelikult ajab see va igavene uudishimu tagant. Hadokatse tegemine siis

Postitatud: L Mär 31, 2007 10:02 pm
Postitas Tsaar112
Terve,olen Xado relva määrdeid ja muud keemjat,usinasti kasutanud.
Korra sai oopeli käigukasti kaa pandud mingit lisa ja undamine kadus mõne km pärast ja käikude lülituse nõksud olid kah konkreetsemad.
Mina soovitaks küll proovida,endal ainult head kogemused!
Postitatud: P Apr 01, 2007 12:25 pm
Postitas jr
Oma kogemustest lähtuvalt on ALATI viskoossemast ja paksemast õlist abi olnud. 20w50, sae30 ja sae50 õlid teevad vana mootoriga imet. Surve on laes ja igasugune klobin on vait jäänud.
Postitatud: P Apr 01, 2007 12:43 pm
Postitas urmas
vbl küll. Kruvin mehaanilise manomeetri peale, ja prooviks algatuseks paksema õliga. Olen mootoriosas võhik. Arvasid, et tõmbas ploki kõveraks. Oletame, et see juhtuski. Kas õlirõhu langemine jätkub, või on see nüüd ära toimunud ja kui paksema õliga rõhu õles võtab, võiks mootori rahule jätta.
Postitatud: P Apr 01, 2007 1:26 pm
Postitas jr
Ei päästa siis ka paksem õli. Juhul kui tõmbas tõesti vändakäigu kõveraks, siis saalede kulumine jätkub, mis omakorda tähendab õlirõhu langust kuna õli pistab saale ja väntvõlli vahelt plehku.
Postitatud: P Apr 01, 2007 6:37 pm
Postitas alaska
Palju jeebi manomeeter(originaal) näitas.
Minul külmalt 3.5 ja soojalt vast 2 kas peaks muret tundma.
Mootor 4.0 aastast 91
Postitatud: P Apr 01, 2007 7:30 pm
Postitas Kriisa
Xado eesmärk pole mitte viimaseid hingetõmbeid tegevaid mootoreid elus hoida (kuigi ka siis on temast abi), vaid pikendada korraliku, kas remonditud või uue mootori eluiga. Xado kasutamisel sõidab mootor enne remondi vajadust tunduvalt rohkem kilomeetreid kui ilma Xadota.
Postitatud: T Mai 05, 2009 6:16 pm
Postitas säinas
proovisin xadot seati käigukastis. viies käik hakkas undama pärast õlivahetust, sisse sai vist 75w90 täissünt, kui mu mälu mind nüüd alt ei vea. lisasin xado. mitte midagi ei muutunud 300 km jooksul. mõtlesin, et proovin paksemat õli, mingi tap 15 sai sisse + xado. algul ei muutunud midagi. kuskil 10 km pärast jäi nagu vaiksemaks ja sealt edasi 50 km jooksul jäi üha vaiksemaks. rohkem ei viitsinud täna sõita. aga paistab, et heade õlidega pole mõtet xadot raisata.
teistpidi küsimus, et mis võib kulunud olla, kui ainult 5 käik ulub koormuse all. hääl on selline suht kõrge, ulumise moodi. ja mis õli võis sees olla, et enne õlivahetust ei ulunud?
Postitatud: T Mai 05, 2009 9:39 pm
Postitas Kriisa
Minu hiljutine kogemus on Opel Omega V6 mootoriga. Mootor lõgises ja tiksus, eriti veel külmalt. Otsustasin siis Xado sisse panna. Mootoris on alati olnud kasutusel päris head õlid. Näiteks Xado ajal oli sees Mobil 1 5W40 õli, mis oli täissünteetiline.
Külmkäivituse järgsed hääled jäid endiseks, ikka oli kuulda ebamääraseid tiksulaadseid hääli.
Küll aga näis, et sooja mootoriga oli mootor tühikäigul vaiksem kui varem. Seegi on vaid minu subjektiivne arvamus.
Siiski võib öelda, et mingeid erilisi muutusi mootori töös ei olnud märgata. Mingit ime ei juhtunud, kuigi ma seda väga lootsin
Samas ei julge ma väita, et ma Xado toimesse üldse ei usuks. Saaremaa mehe katse, kus ta Ladaga 50 km ilma õlita sõitis, näitab, et midagi selles Xado's siiski on. Lada mootor ei sõida niisama lihtsalt 50 km ilma õlita. Seda enam, et see mootor ei saanud ka mingeid kahjustusi.
Võimalik, et see Mobil 1 õli oli ka liiga hea Xado toime avaldumiseks või oli mootor juba lihtsalt liiga palju kahjustada saanud.
Tulevikus planeerin ma Xado panna veel Suzuki Jimny käigukasti. Praegu selle käigud käivad natuke raskelt. Esimene ei taha üldse minna kui masin liigub. Eks näis kas see aine aitab.
Postitatud: T Mai 05, 2009 10:54 pm
Postitas säinas
kuna juba poes käisin, võtsin samale seatile ka mootori jaoks 3 tuubi. põhimõtteliselt sama asi, et külm mootor tiksub ikka. aga mul on mootoris samuti täissünt sees. ka kütusekulu kohta ei oska kahjuks midagi öelda. pean muidu küll täpset rehtungit bensiini kulu kohta jooksavalt, aga kuna talv sai läbi, väheneb kütusekulu nagunii.
eks selle käigukastiga saab toimet näha, kas kaob vilin päris ära. üks tuub on veel alles. kui 300 km pärast vilistab, pressin selle samuti sisse.
Postitatud: T Mai 05, 2009 11:30 pm
Postitas sportlane50
mul xadoga üks kokku puude käigukasti panekul seal aitas küll ja urin jäi vait ja auto sõidab juba üle aasta aga me oleme mootorisse pannud x1r lisandit ja see on küll kütuse kogu vähendand ja mootori häält mahedamaks teind