1. leht 1-st
Turvapadja märgutuli
Postitatud: K Aug 17, 2016 5:16 pm
Postitas siimu21
Tere
Probleem järgmine, autoks Jeep Cherokee XJ 1995
Ülevaatusel nõuti airbagi märgutule süttimist, kuid reaalselt sellist märgutuld armatuuris pole. Esindusest küsisin varustuse nimekirja ja seal kirjas et juhi airbag varustuses olemas. Milline see õige märgutuli siis välja näeb?
Re: Turvapadja märgutuli
Postitatud: K Aug 17, 2016 7:15 pm
Postitas TiitR
No pildil ju turvavöö märgutuli. Airbagi tuluke ikka teise pildiga.
Re: Turvapadja märgutuli
Postitatud: K Aug 17, 2016 7:18 pm
Postitas Movistar
Kas see on mingi naljateema ?
Re: Turvapadja märgutuli
Postitatud: K Aug 17, 2016 7:25 pm
Postitas siimu21
Huvitav miks see turvavöö märgutuli üldse eksisteerib kui turvavööga seost tal tegelikult pole.
Ja sain ka probleemile lahenduse. Ülevaataja nõutud airbagi märgutuld ei peagi olema kuna 1995-1996 aasta Cherokeedel on mehhaanilised airbagid, ei mingeid tulesid ega juhtmeid ega sensoreid.
Re: Turvapadja märgutuli
Postitatud: K Aug 17, 2016 8:08 pm
Postitas puhvel
[quote="siimu21"]Huvitav miks see turvavöö märgutuli üldse eksisteerib kui turvavööga seost tal tegelikult pole.
Ja sain ka probleemile lahenduse. Ülevaataja nõutud airbagi märgutuld ei peagi olema kuna 1995-1996 aasta Cherokeedel on mehhaanilised airbagid, ei mingeid tulesid ega juhtmeid ega sensoreid.
Kas teed ülevaatajale miskise noomituse ka ?
Mõni lammas on ikka üliagar matsu jagamata.
Tuleks koristajaks näiteks ülendada.
Re: Turvapadja märgutuli
Postitatud: K Aug 17, 2016 8:46 pm
Postitas Movistar
siimu21 kirjutas:Huvitav miks see turvavöö märgutuli üldse eksisteerib kui turvavööga seost tal tegelikult pole.
Ja sain ka probleemile lahenduse. Ülevaataja nõutud airbagi märgutuld ei peagi olema kuna 1995-1996 aasta Cherokeedel on mehhaanilised airbagid, ei mingeid tulesid ega juhtmeid ega sensoreid.
Räägi veel nendest "mehhaanilistest" airbagidest vähe.
Mismoodi need toimivad ?
Mingi hoovastikuga we ?
Igaks juhuks võiks ka ära mainida,et millise liini all elades nii head mõtted tulevad . 
Re: Turvapadja märgutuli
Postitatud: K Aug 17, 2016 8:50 pm
Postitas peedipüramiid
Pumbaga....
Re: Turvapadja märgutuli
Postitatud: K Aug 17, 2016 8:53 pm
Postitas Paul
Tegin üle pika aja foorumi lahti ja kohe sihuke naerupurakas vastas

Keep up good work!
Hardo, mehaanilised turvapadjad on Jeebil pagassis spetsjomm sahtlis. Enne avariid tõmmatakse kaasasoleva kinnitusrihmaga ümber rooli!
Re: Turvapadja märgutuli
Postitatud: K Aug 17, 2016 9:00 pm
Postitas Movistar
Paul kirjutas:Tegin üle pika aja foorumi lahti ja kohe sihuke naerupurakas vastas

Keep up good work!
Hardo, mehaanilised turvapadjad on Jeebil pagassis spetsjomm sahtlis. Enne avariid tõmmatakse kaasasoleva kinnitusrihmaga ümber rooli!
Ma käisin igaks juhuks oma jeebil ka pagassis sobramas ja ei leidnud hoovastikku. Sahtlit ka mitte.
Kas oli hästi peidetud või siis on see juhtmega versioon .

Re: Turvapadja märgutuli
Postitatud: K Aug 17, 2016 9:21 pm
Postitas Paul
Sul on siis järelikult juhtmega versioon. Vaatamata marketingi inimeste haipimisele on tegelikult kehvem variant. Lähed näiteks prouaga metsa matkale ja jääte pikemaks, siis mehaanilise padja saab hõlpsasti kasutusele võtta kasvõi põlvede alla panemiseks, aga seda juhtmega varianti on maru tülikas kätte saada ja pärast veel hullem sinna pisikesse sahtlisse tagasi toppida.
Re: Turvapadja märgutuli
Postitatud: K Aug 17, 2016 9:37 pm
Postitas puhvel
Päris kena koom tundub olema
Tegelt pole hoovastikku, on tilluke kompressor, no nagu tuuning pasunatel ja peened voolikud ....a vot kust aktiveerub veel ei tea

Re: Turvapadja märgutuli
Postitatud: K Aug 17, 2016 9:45 pm
Postitas helar
Viimastel facelift mudelitel( 1896 ja edasi) sai aktiveerida ka manuaalselt musta püsssirohuga. Kuna vähesed jõudsid reageerida , signaliseerisid sündmuspaika raisakotkad.
Aga tulles tagasi reaalsusesse siis jah- ka mul on kokkupuuteid klientidega, kes on sama jutuga tüv ilt tulnud

Re: Turvapadja märgutuli
Postitatud: K Aug 17, 2016 9:57 pm
Postitas siimu21
Natuke ingliskeelset juttu teema kohta: "A 95 XJ use's a mechanical airbag setup that has no sensors, clockspring, or airbag module. Mechanically activated systems use inertia to move a triggering pin. Regardless of the type the triggering mechanism, the air bag deploys due to simultaneous explosions occurring within the squib, the igniter, and the gas generator. All three of these are located in a metal housing attached to the back of the air bag assembly."
Re: Turvapadja märgutuli
Postitatud: K Aug 17, 2016 10:43 pm
Postitas helar
siimu21 kirjutas:Natuke ingliskeelset juttu teema kohta: "A 95 XJ use's a mechanical airbag setup that has no sensors, clockspring, or airbag module. Mechanically activated systems use inertia to move a triggering pin. Regardless of the type the triggering mechanism, the air bag deploys due to simultaneous explosions occurring within the squib, the igniter, and the gas generator. All three of these are located in a metal housing attached to the back of the air bag assembly."
No kena coltide jadament ju.

Re: Turvapadja märgutuli
Postitatud: N Aug 18, 2016 11:15 am
Postitas siimu21
Sain ka esindusest pika kauplemise peale lõpuks vastuse: "Konkreetne sõiduk, Jeep Cherokee 2,5TD 5MT on varustaud ainult juhi turvapadjaga ( sõiduki andmekaardil vastav kood CGTS = Driver Airbag Only ).
Tegemist on mehaanilist tüüpi SRS süsteemiga ( moodul, turvapadi ja andur asuvad rooli sees ).
Näidikuteplokis SRS märgutuli puudub, märgutuli on kasutusel alates 1997. aasta mudelitest"