1. leht 1-st

Undab miski MQ160'l

Postitatud: E Mär 26, 2007 10:30 pm
Postitas MahviaDeTyrk
Niisiis 84 Patrolil 5 käiguga sõites miski undab - kui jalg gaasipedaalilt tõsta saabub kohe rahu.
Miski laager käigukastis ?
Mis on kõige tõenäolisem koht kust riket otsima hakata ?

Postitatud: E Mär 26, 2007 11:52 pm
Postitas inseneer
Kas 4 käiguga sama jama pole?

Postitatud: T Mär 27, 2007 10:40 pm
Postitas MahviaDeTyrk
on aga oluliselt nõrgem sound

Re: Undab miski MQ160'l

Postitatud: K Mär 28, 2007 3:38 am
Postitas tillipikendaja
MahviaDeTyrk kirjutas:Niisiis 84 Patrolil 5 käiguga sõites miski undab - kui jalg gaasipedaalilt tõsta saabub kohe rahu.
Miski laager käigukastis ?
Mis on kõige tõenäolisem koht kust riket otsima hakata ?
kui 4veoga undab-siis neliveolisena möeldud söitmiseks maksimaalselt 8o kilomeetrit tunnis-yle selle hakkabki löhkuma

Postitatud: K Mär 28, 2007 9:46 am
Postitas Saatan
Kõigepealt pane auto käima. Pane pea ukse vahelt välja, vajuta sidur alla ja kuula, kas käigukasti kahin kaob ära. Võid veel mängida siduriga vajutades alla ja järsku lahti lahtes või vaikselt meelitades. Kui selgub, et sidurit all hoides on kõik OK, on asjad väga halvasti (läbi käidud rada autoga Y60). Algsest lootusest, et pääsed mõne laagri vahetusega saab peagi suuremat sorti peavalu, mis läheb maksma u 10 000.- ja kestab koos varuosade ootamisega umbes poolteist kuud.
Minu soovitus oleks: sõida rahulikult kuni sügiseni, kuna muidu oled pooleks suveks autost ilma või kaalu sügavalt kas üldse hakata remontima, kuna laiali minemas ei ole seal miskit - kahin läheb ainult järjest hullemaks.

NB! Seda kõike loomulikult juhul kui on sama probleem, mis minul oli!

Terv,

Re: Undab miski MQ160'l

Postitatud: K Mär 28, 2007 9:48 am
Postitas pisike
[/quote]kui 4veoga undab-siis neliveolisena möeldud söitmiseks maksimaalselt 8o kilomeetrit tunnis-yle selle hakkabki löhkuma[/quote]

Tegelikult kui kõik toimib, ei tohiks undama hakata ka 100 peal.
Kus se undamine kostab, kastist või tagantpoolt?
Kontrollimist alusta ikka lihtsamast, kuidas õlid on kastis ja vahekastis? Millal kardaaniniplitesse viimati määret lõid ?

Postitatud: K Mär 28, 2007 5:12 pm
Postitas isakene
Minu patroliajaloo jooksul on neljal-viiel korral sellist müra põhjustanud vahekasti keskmise võlli kadunud fiksaator. On üks selline paksemast plekist ujoobin, mis käib võlli otsas oleva sälgu sisse ja M8 poldiga vahekasti korpuse külge. Kui see vidin ära kaob, siis tekib võllil kange soov väljapoole liikuda ja mida kaugemale välja jõuab, seda kõvemini kast laulab. Kui õigel ajal jaole saad pole muud vaja kui lükka võll tagasi ja pane uus fiksaator. A kaks kõvema kuulmisega või siis niisama pohuistlikku meest on vahekasti ribadeks ka lasknud...

ja muidugi võib unnata ka 5.käigu laager käigukastis või differ...

Postitatud: K Mär 28, 2007 7:31 pm
Postitas jr
5.käigu laager tüüpiline viga ju.
Ei tasu linnavahel 5 käiguga töristada, õlitus jääb väheseks kuna pöörded maas ja nii ta undama hakkabki. Mootori meeletu vääne käib võllist üle, õli pole ja kutu ta ongi, peale neid sadu tuhandeid kilomeetreid.

Postitatud: K Mär 28, 2007 8:11 pm
Postitas MahviaDeTyrk
ei ole mu auto mootoril esialgu mingit väänet - st. saaled ikka saavad õlitust ja väntvõlli kumbki ots pole veel kinni :)

ja - Postitatud: Teis Märts 27, 2007 9:40 pm

aga - võtsin tagumise gardaani alt ja mulle tundub et sellega seoses müra ka vähenes - seega vaja ilmselt uurida järgmiseks vahekasti tagumise laagri seisukorda - käega katsudes mingit koledat lõtku küll pole - aga ....

Postitatud: P Apr 22, 2007 8:42 pm
Postitas MahviaDeTyrk
Nii - lõpuks jõudsin ka selleni et lasin käigud kastist välja

Tulemus on masendav
Laagrid kõik täiesti ok - ainus mis kahtlane tundus oli alumise võlli kõige tagumine väike laager ja peavõlli tagumine laager - siit ka küsimus - kuidas seda väikest laagrit sealt tervena kätte on võimalik saada ?
Aga see-eest on kõigi laagrite välimised saaled lahti ja seega pesad ära.
Ilmselt on kunagi masina ajaloos suudetud hetkeks laagrid kinni lasta ja need on pesas ringi tõmmanud - seda et neid kunagi vahetatud on nagu ei usu eriti.
Et andke nõu mis oleks parim varjant saaled pesadesse kinni saada (pukse sisse treima ma ei viitsi/raatsi hakata)- hetkel kaks mõtet - kas kirjutada keevitusega välimisele saalele "püsi kinni" ja siis sisse lüüa või miskitsorti puksiliim - või miski nende kombinatsioon.

Ilmselt oleks ka hea varjant see kui kellelgi kusagil vedeleks jalus mõni üleliigne korralik kasti korpus - kui on andke teada palun.

Postitatud: P Apr 22, 2007 9:00 pm
Postitas jr
Mis on laagripesa mõõdud ja mis laagri enda mõõdud?

Siis tutvu laagrilukuliimidega, kas täidab vahemiku või ei?

Postitatud: T Mai 01, 2007 9:07 pm
Postitas MahviaDeTyrk
Kast jälle koos ja väga palju juppe üle ei jäänud - ühe unustasin ja miski peotäie jätsin turvalisuse kaalutustel panematta.

Aitüma siinkohal Inseneerile korpuse eest :)

Hääled on taltunud - kuigi 100% rahul ma pole - vabakäigul ja 5 käigul on vaikne klõbin, aga võib ka olla et se teema on mu valuläve igasugu kastist kostvate häälte suhtes madalaks ajanud :)
5 käik ikka undab kuigi oluliselt vähem - kõige kõvem sound on kiirusel 65-75 km/h - üle 80 on kõik ok nt.

Mõtlesin kah teha uhke pildiseeria kasti koostamisest ja sellest mis järjekorras ja kust otsast miski panna/lahti võtta - aga pärast seda kui olin kasti peaaegu kokku pannud ja avastasin et 1 hammasratta olen valepidi sisse pannud (enamvähem esimese mis panna tuleb) lõin kõik laiali ja kokku vihaga (miski tunniga) - ja uute piltide tegemist ei olnud enam meeles

jr kirjutas:5.käigu laager tüüpiline viga ju.
Ei tasu linnavahel 5 käiguga töristada, õlitus jääb väheseks kuna pöörded maas ja nii ta undama hakkabki. Mootori meeletu vääne käib võllist üle, õli pole ja kutu ta ongi, peale neid sadu tuhandeid kilomeetreid.
Selle väitega ma pole nõus - 5 käik asub kasti tagaotsas ja all - ehk siis pidevalt õli sees - ja mida väiksem kiirus seda väiksemad pöörded sel võllil ja seda väiksem inerts surub laagrite vahelt õli välja.

Kõige kehvem õlitus on peavõlli kõige tagumisel laagril - ja sellele laagrile pole vene analoogi kah olemas :( (võlli mõõt 32 mm - vene analoogsetel laagritel sisemõõt 30 või 35)

Postitatud: T Mai 01, 2007 9:34 pm
Postitas jr
5 käiguga sõites satub peavõll ja 5 käik madal pöördel resonantsi tänu meeletule väändele, mis lõhub lihtsalt laagrid laiali lõpuks. Seda siis kas koos pesadega või ilma. Ja oled sa kindel, et kõik omanikud enne sind on ikka hoolsalt õlitaset normis hoidnud? :twisted:

Postitatud: T Mai 01, 2007 9:41 pm
Postitas MahviaDeTyrk
Eeh - kuna kõik laagripesad olid ära - ei ole ma kindel kas sel autol üldse omanikku on olnud või ainult kasutajad :P