1. leht 3-st
Küsimus: turistikad
Postitatud: E Mai 16, 2016 4:21 pm
Postitas factory
Huvitav miks neid turistikaid nii harva korraldatakse. Formaat on ju tohutult huvitav. Huvilisi ka meeletult. Pikalt oodatud Oro Offroadi Turistikas jäi ka ära. Sel aastal sisuliselt ainult üks Turistikas olnud... Maasturite talvesõit. Ülejäänud enda orgunnitud sõidud.
Re: Küsimus: turistikad
Postitatud: E Mai 16, 2016 4:33 pm
Postitas Movistar
Sellepärast ei taheta neid korraldada,et keegi ei tea mida uut see kari seal metsas "seekord " jälle kokku keedab.
Kui võistlejatel on kuidagigi võimalik silma peal hoida (nt. tackeriga jälgides ) siis turistide tegemistest igasugune ülevaade puudub ja nad sõidavad seal kus tahavad ja nii nagu pähe tuleb.
Kellele seda vaja on. Korraldajale ilmselgelt mitte.
Re: Küsimus: turistikad
Postitatud: E Mai 16, 2016 4:35 pm
Postitas holari
Aga kas see aasta ei ole Saarekolli tegijatel hea idee. Äpp peab koguaeg käima, kogu logi on näha. Kellelgi ei ole pärast kiiksuda.
Saan aru, et lolle on, aga minuarust igati hea lahendus. Teed sitta, ise vastutad.
H.
Re: Küsimus: turistikad
Postitatud: E Mai 16, 2016 5:30 pm
Postitas CayenneTurbo
Kuna saarekollil tuleb rohkem avalikel teedel sõitmise turist sai end näiteks VABAsse klassi kirja pandud...iseasi kui palju sest võistlemisest välja tuleb, aga eks soovitakse turiste vabasse klassi saada. Tänu sellele on võistlejakaardid koos võistlusnumbriga uustulnutele tasuta.
Re: Küsimus: turistikad
Postitatud: E Mai 16, 2016 5:54 pm
Postitas Teff
Movistar kirjutas:Sellepärast ei taheta neid korraldada,et keegi ei tea mida uut see kari seal metsas "seekord " jälle kokku keedab.
Kui võistlejatel on kuidagigi võimalik silma peal hoida (nt. tackeriga jälgides ) siis turistide tegemistest igasugune ülevaade puudub ja nad sõidavad seal kus tahavad ja nii nagu pähe tuleb.
Kellele seda vaja on. Korraldajale ilmselgelt mitte.
Me kõik teame kui head sõitjad ja kogenud mehed te olete aga kus klassis siis meie algajad kätt harjutama peaksime.kõik ei ole sündinud tr3 mehed

turist oleks just hea proovimis koht ja pigem tuleks koraldajatel mõelda kuidas see "lambakari"

seal metsas vaos hoida.
Aga mis siin ikka nutta panin isegi ennast saaremaale vabasse klassi eks elame näeme kuidas läheb.vähemalt saab metsas mütata.
Re: Küsimus: turistikad
Postitatud: E Mai 16, 2016 6:25 pm
Postitas Movistar
Teff kirjutas:
Aga mis siin ikka nutta panin isegi ennast saaremaale vabasse klassi eks elame näeme kuidas läheb.vähemalt saab metsas mütata.
Järelikult on kohale jõudnud mis tuleb teha kui sõita tahaks .
Tuleb regada vabasse kui vähegi offroadi tahta.
Re: Küsimus: turistikad
Postitatud: E Mai 16, 2016 6:41 pm
Postitas Lauri-L
Aga kuhu minna 35 rattaga patroliga kui turisti pole ?
Vabase ja vaba + ei sobi, esimese jaoks ratas suur ja teises juba puuri/ turvakaart vaja.
Re: Küsimus: turistikad
Postitatud: E Mai 16, 2016 7:19 pm
Postitas Teff
Lauri-L kirjutas:Aga kuhu minna 35 rattaga patroliga kui turisti pole ?
Vabase ja vaba + ei sobi, esimese jaoks ratas suur ja teises juba puuri/ turvakaart vaja.
Tuleb panna väiksem ratas lihtne ju

Re: Küsimus: turistikad
Postitatud: E Mai 16, 2016 7:37 pm
Postitas factory
Ei taha olla ebapopulaarne aga küsimus ei ole kõrgemasse klassi minekul mitte alati julguses vaid ka rahakoti paksuses. Turistikat saab sõita suht soodsalt järgi aidatud masinaga. Kõrgema klassi läbimiseks on vaja suuremat rahakotti et masin oleks korras enne/kohapeal ja ka pärast söitu . Rahakotti korralikku on vaja muidugi ka turistiklassi läbimiseks kuid kindlasti saab ise teha rohkem valikuid, kus riske võtta kus mitte (rahakotile).
Re: Küsimus: turistikad
Postitatud: E Mai 16, 2016 7:42 pm
Postitas Movistar
Lauri-L kirjutas:Aga kuhu minna 35 rattaga patroliga kui turisti pole ?
Vabase ja vaba + ei sobi, esimese jaoks ratas suur ja teises juba puuri/ turvakaart vaja.
Paraku ei tehta klasse autode järgi vaid vastupidi.
Ja alati saab minna TR3 klassi.
Protesti ei kirjuta kindlasti keegi

Re: Küsimus: turistikad
Postitatud: E Mai 16, 2016 9:44 pm
Postitas LauriJ
Oro turist jäi minuteada just sellel põhjusel ära, et keegi otu oskas kuskile sellisesse kohta sõita, kuhu poleks tohtinud. Sellel aastal maaomanik enam luba ei andnud ning jälle üks tore sõit kalendrist maha tõmmatud. Kui mingi pasaga hakkama saad, siis ikkagi korraldaja vastutab (isegi kui süüdlane on teada, siis millega sa karistad teda?) Deposiidist võib väheks jääda mõnel juhul). Kolmas põhjus, miks turisti kokku tõmmatakse on, et turistis hakkasid sõitma igast portaalidega võistlusautod - nende koht on ikka võistlusrajal, mitte turistiklassis. Kindlasti oli üks põhjus veel, et turistid ei saanud aru, et võistlust ei korraldata nende jaoks - peale sõitu oli nende jaoks prioriteet, et saaks tulemusi. Kui need viibisid (nt korraldaja oli VÕISTLEJATE tulemustega ametis) siis oli kohe kisa lahti igalpool. Enne kui keegi turist pole ise mingit seiklust korraldanud, siis ärgu tulgu ajama, et see on korraldaja asi kuidas kogu see kari õigel rajal hoida - põhimõtteliselt on see võimatu ülesanne. Isegi kui on kaardile ja legendi suurelt märgitud sisenemise ja väljumise kohad, suudam mõni auto ikka kuskilt viljapõldupidi läheneda või eemalduda.
Ma soovitan oma autoga kohale tulla, mitte foorumis halada. Suure tõenäosusega pigistatakse esimene kord silm kinni ratta suuruse osas (vähemalt senimaani on pigistatud). Kui teistele pika puuga ära teed siis lihtsalt võib ees oodata disklahv, kuna ratas on liiga suur. Aga tõsi see on, et auto ehitatakse klassi jaoks vastavaks, mitte ei tehta igaleühele oma klassi. Esimene kord on kõigil sõita lastud aga tehnilises pööratakse tähelepanu puudustele.
Re: Küsimus: turistikad
Postitatud: E Mai 16, 2016 9:54 pm
Postitas Landy
Movistar kirjutas:Paraku ei tehta klasse autode järgi vaid vastupidi.
Sa tahtsid ilmselt öelda, et mitte klasse, vaid klasside reegleid.
Samas on teada lähiajaloost juhus kus terve võistluskalssi reeglid tehti ühe auto pärast ümber.
Re: Küsimus: turistikad
Postitatud: E Mai 16, 2016 10:00 pm
Postitas CaveMan
LauriJ kirjutas:Kolmas põhjus, miks turisti kokku tõmmatakse on, et turistis hakkasid sõitma igast portaalidega võistlusautod - nende koht on ikka võistlusrajal, mitte turistiklassis.
Hea tähelepanek! Ma just liiga palju pole turistis käinud aga üldmulje on küll, et ma stardirivis üks vähestest kellel AT rehv.
Minu arusaam turistist on selline, et sinna minnakse autoga, millega ka muid igapäevaseid sõite tehakse. Saarekollil tundub turist selle suunitlusega olema ja tundub huvitav. Vaatab kuidas jõuab.
Re: Küsimus: turistikad
Postitatud: E Mai 16, 2016 11:47 pm
Postitas Lauri-L
Teff kirjutas:Lauri-L kirjutas:Aga kuhu minna 35 rattaga patroliga kui turisti pole ?
Vabase ja vaba + ei sobi, esimese jaoks ratas suur ja teises juba puuri/ turvakaart vaja.
Tuleb panna väiksem ratas lihtne ju

Lollustega ma ei tegele ja raha ei raiska
Tur ja tur+ ongi ainukesed kuhu minu ja nii mõnegi teise keskmise rattaga aegajalt tänaval liikuv sõiduk sobib.
TR3 klassi mehed kindlasti pole selle vastu kui keegi kindla peale viimast kohta tuleb võtma
Reaalsus on ikkagi see et 35 rattaga masinaid omajagu kes huvi ja lõbu pärast turisti sõidavad.
Re: Küsimus: turistikad
Postitatud: T Mai 17, 2016 12:09 am
Postitas CayenneTurbo
CaveMan kirjutas:LauriJ kirjutas:Kolmas põhjus, miks turisti kokku tõmmatakse on, et turistis hakkasid sõitma igast portaalidega võistlusautod - nende koht on ikka võistlusrajal, mitte turistiklassis.
Hea tähelepanek! Ma just liiga palju pole turistis käinud aga üldmulje on küll, et ma stardirivis üks vähestest kellel AT rehv.
Minu arusaam turistist on selline, et sinna minnakse autoga, millega ka muid igapäevaseid sõite tehakse. Saarekollil tundub turist selle suunitlusega olema ja tundub huvitav. Vaatab kuidas jõuab.
Tule ikka VABA'sse
