1. leht 2-st
Mida vaadata Terrano II ostmisel?
Postitatud: P Mär 18, 2007 7:52 am
Postitas eu
Silma jäänud siis üks Terrano II 2.7Td. Oskab ehk keegi tüüpilisematest vigadest pajatada? Kuidas neliveo toimimist kontrollida jne.
Postitatud: E Mär 19, 2007 6:36 pm
Postitas STG44
aasta ?, mootor ? Väga lollikindel auto ja osta auto, millel on hooldusajalugu !
Postitatud: T Mär 20, 2007 6:15 pm
Postitas manev
Ma ka Terrano ll endale soetada tahan. Nagu olen aru saanud siis kindlasti peaks jälgima käigukasti ja vahekasti korrasolekut. Nii mõnelgi sedamarki masinal on need neliveoga kuival asfaldil sõites ära rikutud. Muidu pidi igati vastupidav masin olema.
EDU
Postitatud: T Mär 20, 2007 8:52 pm
Postitas Mihkel78
Meil Terrano 2 a2003. uuena ostetud,karantiikorras tehti käigukasti remont, poolteljeotsad läbi, näidikutetabloo kutu, külmaga külmetab karterituulutuse kinni ja peksab õlist mootori tühjaks talvejooksul ikka mitu korda aga muidu igati tugev ja hea masin.
Mihkel
Postitatud: P Nov 30, 2008 10:15 am
Postitas Rein
Millise veoskeemiga Terrano kaks on? Kui suur erinevus on Ford Maverick uga, kas ainult märgid on teised?
Postitatud: P Nov 30, 2008 11:33 am
Postitas Maasturid
Rein kirjutas:Millise veoskeemiga Terrano kaks on? Kui suur erinevus on Ford Maverick uga, kas ainult märgid on teised?
Lülitatav nelivedu.Võib öelda küll,et erinevus on märkides,kõik detailid on omavahel asendatavad.
Üheks probleemseks kohaks on neil mudelitel käigukast.
Postitatud: P Nov 30, 2008 6:04 pm
Postitas Rein
Kas käigukast annab proovimisel ka märku (raskelt sisse minevad käigud, hääled) või lihtsalt ühel päeval on vaga ja kogu lugu. Mis seal puunemas on, kas midagi spetsiifilist, või alati erinevad asjad.
Postitatud: P Nov 30, 2008 6:25 pm
Postitas Maasturid
Rein kirjutas:Kas käigukast annab proovimisel ka märku (raskelt sisse minevad käigud, hääled) või lihtsalt ühel päeval on vaga ja kogu lugu. Mis seal puunemas on, kas midagi spetsiifilist, või alati erinevad asjad.
Kui on vigane siis kindlasti ka mingid kõrvalised helid kuulda ja põhiliseks veaks on peaülekande purunemine(siduri- ja plokkvõlli hambumine)
Re: Mida vaadata Terrano II ostmisel?
Postitatud: P Nov 30, 2008 6:38 pm
Postitas antik
Üks suuremaid vigasid on katuseluugi lekkimine- neil on kaks äravoolutoru ja need vist kukuvad küljest ära või mädanevad lihtsalt ära- pärast on katuse nurgad niisked seestpoolt. Kuna kere ise on tsingitud, siis peale ebameeldiva lõhna muid probleeme sellega ei kaasne.
Rataste poolepealt tuleb vaadata, et torsioonvedrustus ei ole põhja keeratud (kere tõstmiseks)- sellega kaasneb esisilla liigne jäikus ning vale rõhuga rehvidega sõites (kummitöökojad lasevad tavaliselt 2,5-3 atmosfäri sisse) hüppab masin nagu kits. Õiged rõhud oleks esisillal 1,9 ning tagasillal 2,5.
Postitatud: R Dets 04, 2009 12:14 pm
Postitas oll
Siin teemas juttu, et Terrano esimeste rehvide rõhk võiks olla 1,9 ja tagumiste oma 2,5 aga miks? ja kas kehtib ka lühikese kerega Terrano ll kohta? Ma ka terve kõva nädala juba terrano omanik ja huvitab mida pean sellest elukast teadma
Postitatud: R Dets 04, 2009 4:07 pm
Postitas smtasku
Mul käigukastil selline probleem, et tagumine käik läheb "sügavale" sisse ja pärast raske välja saada, peab siduriga mängima. Kui aga "natuke" sisse lülitada, tuleb välja ka ilusti. Enne kevadet ei viitsi lahti ka kiskuda.
Postitatud: E Dets 21, 2009 9:00 am
Postitas patrol61
Kunagi oli ka enda Terrano II 2.7 käigukastiga jama. Töötas kõik suurepäraselt kuni ühel hetkel käis jube ragin. Seejärel sai I käigu sisse vaid nii, et seisva mootoriga panin käigu sisse ja siis starterit, oli vaja 1km töökotta sõita, väga raskelt ja vaevaliselt liikus sinnani. Selgus et kast sest jumalast ribadeks ja taastada pole mõtet. Saigi siis kasutatud kast ostetud ja ringivahetatud. Auto oli läbisõitnud 160 000km ja väga hästi hooldatud.
Postitatud: K Juul 07, 2010 10:23 pm
Postitas viva
Soojendame vana teemat.
Vaatan ka Terrano 2-e poole. Siin tuli jutuks käimakasti nõrkus kuid kuidas on automaatkastiga? Kas sellel ka mingid nõrkused? See peaks olema tavaline vana tüüpi 4 käiguline kast.
Ja veel, kuna plaan kautada autot igapäevaselt siis huvitab ka palju see reaalselt kütet võtab?
Postitatud: K Juul 07, 2010 10:48 pm
Postitas smtasku
2,4 bensukas 12-14L sajale.
Postitatud: P Aug 01, 2010 2:14 pm
Postitas snorri
2,7 TD Terrano II (manuaalkast) kulu maanteel, kui piirangutest enam-vähem kinni pidada, on mul pikemat aega u 8,5. Et offroad pole olnud eesmärk omaette, siis tõsisemate mudassumpamiste kulu ei tea, aga ainult linn võib jääda kusagile 11-12 kanti. Hea suur ja võimekas masin.