1. leht 2-st
Ümberehitus
Postitatud: N Apr 28, 2016 8:33 pm
Postitas Rännumees
Tere! Lugesin ümberehituse kohta käivat seadust ja ei leidnud vastust.
Panin 81.a Patrolile 300l kütusepaagi. Kas seesuguseks ümberehituseks on luba vaja? Kui ja, siis mis nõudeid kontroll jälgib. Kui ei, siis kas piiri ületusel ei või probleeme tekkida?
Kõike paremat. Rännumees
Re: Ümberehitus
Postitatud: N Apr 28, 2016 9:10 pm
Postitas eerik2
Piiriületusel võib küll probleeme tekkida, eriti Venemaalt Eestisse suunal. Nad ei pruugu sind täispaagiga üle lasta.
Re: Ümberehitus
Postitatud: N Apr 28, 2016 9:24 pm
Postitas mud monster
Kui piir mida ületatakse on Venemaaga siis Eestisse on lubatud tuua kütust ainult antud konkreetsele autole paigaldatud paagis. Piiripunktides on olemas ka mahu mõõtmis seadmed. Valdavas enamuses piiripunktides seisvad Econovanid ja muud Ameeriklased on lubatust suurema paagiga tolliga vaidluses.
Re: Ümberehitus
Postitatud: N Apr 28, 2016 10:44 pm
Postitas Rännumees
Nii, et kui paagi tühjemaks pumpan siis lasevad üle? Või peetakse illegaaliks ning hakatakse trahvima? Ülevaatusel probleeme ei teki?
Re: Ümberehitus
Postitatud: N Apr 28, 2016 10:54 pm
Postitas amevier
Kütusepaagi ümberehituseks luba ei saagi, vähemalt mina ei saanud, ei või ja kõik.
Re: Ümberehitus
Postitatud: N Apr 28, 2016 10:57 pm
Postitas Rännumees
Aga kas ülevaatusel pandi tähele või jätsid ehitamata? Teoorias saab ju põhjaplaadiga ära peita, ise ei tahtnud seda teha, sest piiripunktil näeb see vist veel kahtlasem välja
Re: Ümberehitus
Postitatud: N Apr 28, 2016 10:58 pm
Postitas amevier
Jäi tegemata see asi.
Re: Ümberehitus
Postitatud: N Apr 28, 2016 11:06 pm
Postitas eerik2
Pole mingit mõtet vene piirile lolli mängima minna. Kui linnukese kirja saad, siis on pidev põhjalik kontroll garanteeritud.
Re: Ümberehitus
Postitatud: N Apr 28, 2016 11:13 pm
Postitas Rännumees
Tänavuaasta piirdun euroopaga. Norra piiril on tehtud mõned korrad põhjalikumat kontrolli aga ehk pääseb... Aga kui teine auto valmis saab, siis viib tee ilmselt ka ida poole. Paak juba masinal peal. Ümberehitus lõpuleviidud aga üldehitus veel pooleli. Ümber oleks nii või naa ehitand, loaga või loata. Nüüd tean, et tõmban põhjale plaadi alla ja usun, et kui silma ei karga ei hakata küsima ka (pole veel masina skänneriga kokku puutunud).
Aga suured tänud kiirete vastuste eest.
Re: Ümberehitus
Postitatud: N Apr 28, 2016 11:21 pm
Postitas isakene
300 liitrit, sa püha müristus...

Sul ju pool pagasiruumi seda täis. Ma tean üht Narva venelast, kes 260 liitrise paagi patrolile alla installis, tema tõstis pagassi põrandat vist 20 cm... pärast sai ametivendade käest tappa, et piirivalve tähelepanu tõmbas...
Vene piirile jäta selle tünniga heaga minemata. Üldse suvalisse kohta EU-st väljaspool. Jama on igal juhul rohkem kui selle paarisaja liitri hinnavahe pealt teenid. Suurte paakide ajastu lõppes sajandivahetusel, peale seda on vedamine, kui sellise asjaga üle pääsed.
Re: Ümberehitus
Postitatud: N Apr 28, 2016 11:37 pm
Postitas Rännumees
Kusjuures pole pool kagasiruumi täis. 5 cm kerkis pagasiluugi juurest. Paak on ettepoole kaldu, nii et eestpoolt ei võta pea üldse ruumi. Amordi kinnitused tuli uued keevitada ja viia raamile lähemale, et laiuselt ära mahuks.. Paagiks on kombain Niva paak.
Originaal 70L paagiga pole mõtet reisida. Rohkem tuleb tanklaid otsida kui sõita saab, arvestades 3.3 mootorit + täistuubitud autot.
Oleks pannud 150l paagi aga mõõtmetelt olid kõik Kuubid ja see oleks põhja kergitanud.
Samas, kes pole autospets ei ütle kohe pilku peale heites ära, et midagi on valesti.
Üks soovitas paagi teha kahekambrilise, igasuguste kontrollide jaoks aga ei viitsinud hakata niipalju lõikuma ja leiutama.
Saaks pildi ka panna aga ei õnnestu üles laadida ja pole mahti nii õhtul õppima hakata.
Re: Ümberehitus
Postitatud: R Apr 29, 2016 12:57 am
Postitas FlammablE
Kütusesüsteemi ümberehitus on keelatud ja maanteeamet luba ei anna mingite muudatuste läbiviimiseks, rääkimata 300l paagist. Samuti proovitud ja kaubeldud nendega.
Re: Ümberehitus
Postitatud: R Apr 29, 2016 2:33 am
Postitas tt75
kuidas siis Metsik venemaal käib?Ühe tripi jaoks oli tal küll suurem paak tehtud(see mis kuskil venemaal keevitustest järgi andis)
Re: Ümberehitus
Postitatud: R Apr 29, 2016 8:17 am
Postitas helar
Venesse lähed ju niikuinii tühja paagiga. Ja kui seal mõne nädala ära hulgud, siis pole hullu miskit. Kui igapäev üle piiri siiberdad hakkab piirikas huvi tundma ilmselt.
Tegelikult on patroleid mis on tehasest väljunud 2 paagiga. Seega kui teha nii nagu originaalis,esindusest paber võtta ei saa mnt amet keelduda ümerehitust vormistamist.
Re: Ümberehitus
Postitatud: R Apr 29, 2016 9:22 am
Postitas eerik2
Rännumees kirjutas:Paagiks on kombain Niva paak.
Lihtsalt täpsustuseks küsimus. Kas Niva paak mitte 240L polnud? CK4'l küll oli.