1. leht 2-st

Suzuki ettevalmistamine TR1

Postitatud: T Apr 19, 2016 11:03 pm
Postitas Jünger
Niisiis plaan hakata ette valmistama TR1 klassi suzuki toodangu pilli, jimny või keerdudega samurai.
Sooviks selle asendada vanema tüübi samurai vahekastiga.
On see tegevus legaalne?
Usun, et paljud jimny ja keerdvedrudega samurai mehed, kellel see töö on juba tehtud ja kes seda plaanivad, sooviks seda teada.


Kaspar

Re: Suzuki ettevalmistamine TR1

Postitatud: T Apr 19, 2016 11:12 pm
Postitas uppund kana
Reeglites nii kirjas
3.4.6.
Jõuülekanne
Originaalne

Re: Suzuki ettevalmistamine TR1

Postitatud: T Apr 19, 2016 11:14 pm
Postitas Jünger
Ma ootaks siinkohal eelkõige eal´i meeste seisukohta. Nii nende, kes istuvad pastaka taga kui ka nende, kes pidevalt läbi sõrmede vaatavad.


Kaspar

Re: Suzuki ettevalmistamine TR1

Postitatud: T Apr 19, 2016 11:17 pm
Postitas uppund kana
....Ja samas kuulaks õllepudelijuures arvmusi ka neilt kes loomingulisemad ja avatuma silmaringiga kui mina 8)

Re: Suzuki ettevalmistamine TR1

Postitatud: T Apr 19, 2016 11:25 pm
Postitas LauriJ
Mitmed sõidavad. 100% legaalne pole, siiamaani on läbi sõrmede vaadatud. Kui väga torkima hakatakse, siis enam ei vaadata vist.

Re: Suzuki ettevalmistamine TR1

Postitatud: T Apr 19, 2016 11:30 pm
Postitas Jünger
LauriJ kirjutas:Mitmed sõidavad. 100% legaalne pole, siiamaani on läbi sõrmede vaadatud. Kui väga torkima hakatakse, siis enam ei vaadata vist.
Ma natukene sellepärast küsingi, et tehnilisel on komme lausuda " et laseme rajale, ja kui keegi protesti esitab, siis vaatame uuesti üle". Ja nii samade asjadega järjepidevalt.
Ma siis mõtlesingi, et kui ma olen sama aus nagu Ahja poisid, et kas siis on tulem ka sama.


Kaspar

Re: Suzuki ettevalmistamine TR1

Postitatud: K Apr 20, 2016 8:55 am
Postitas Urvo
Minu kui EALi liikme, aga mitte tehnilise komisjoni liikme arvamus on, et selline tegevus on okei, kuna sa siiski vahetada Samurai/Jimny vahekasti välja lihtsalt vanema mudeli vastu. Ehk sa ei hakka täiesti teise automargi vahekasti paigaldama. Võrdluseks võib tuua nt Cherod, kus osad on 231 vahekastiga ning osad 242 vahekastiga. Siiani on neid vahetatud vastavalt vajadusele. Aga eks siin tuleb tehnilise komisjoni liikmetel oma otsus välja öelda sellise tegevuse puhul.

Muidugi miks sa TR1 tahad sõita? Tule parem Vabasse! Saad rahulikult vahetada kaste muretsemata, et keegi sul karikaid pärast võistlust käest võtma hakkab. Raja poolest ei ole vahet ju :)

Re: Suzuki ettevalmistamine TR1

Postitatud: K Apr 20, 2016 9:37 am
Postitas uppund kana
Nojah kui lähenetakse asjale margipõhiselt ,et suzukid peavad koosnema suzuki juppidest on ju kõik ok.

Re: Suzuki ettevalmistamine TR1

Postitatud: K Apr 20, 2016 9:46 am
Postitas Landy
uppund kana kirjutas:Nojah kui lähenetakse asjale margipõhiselt ,et suzukid peavad koosnema suzuki juppidest on ju kõik ok.
Sellisest põhimõttest lähtusid kuni uute tehniliste reeglite kehtestamiseni TR 2 tehnilised reeglid.
TR2 - kasutada võis kõiki sama MARGI/TOOTJA juppe, TR1 - nii nagu tootja selle loonud oli.
Uued tehnilised reeglid on TR1 oma ehitusnormidelt toonud omaegsletele TR2 reeglitele palju lähemale ning de facto ,aga mitte veel de jure lastakse rajale kirja pandud normidet enam modifitseeritud sõidukeid.

Re: Suzuki ettevalmistamine TR1

Postitatud: K Apr 20, 2016 9:48 pm
Postitas AINIONU
Kaspar kulla sõber-kui tehniline lubab sind rajale ja soovitab, et seniks kui teised ei kaeba, ära tüki etteotsa ja elu on lill :wink:
Usu mind-tean mida räägin

Re: Suzuki ettevalmistamine TR1

Postitatud: K Apr 20, 2016 9:52 pm
Postitas Jünger
AINIONU kirjutas:Kaspar kulla sõber-kui tehniline lubab sind rajale ja soovitab, et seniks kui teised ei kaeba, ära tüki etteotsa ja elu on lill :wink:
Usu mind-tean mida räägin
Inimesed käivad võistlustel võistlemas ja võitmas, mitte ei lähe sportklassi sõitma teadmisega, et pean vähemalt neljandaks jääma.


Kaspar

Re: Suzuki ettevalmistamine TR1

Postitatud: K Apr 20, 2016 10:26 pm
Postitas AINIONU
Siis on sul keeruline jah. Uuri täpselt järgi mis lubatud, aga eeldatavast pead kuulama ümmargust juttu, sest üks räägib üht ja teine teist.
Puhas tõde selgub siis, kui ikkagi keegi otsustab ühel hetkel kaebuse esitada ja pretsedent võetakse arutusele suuremate jõudude poolt.
Sorry, et läbustan su teemat, sest soovisid ju saada konkreetset vastust EAL-i inimeste käest.
Edu ja pikka närvi :wink:

Re: Suzuki ettevalmistamine TR1

Postitatud: N Apr 21, 2016 9:33 pm
Postitas Shrek4x4
Kaspar, millest selline pahameel?
Kas keegi on esitanud kunagi protesti mõne esikolmikusse sõitnud võistkonna vastu, et nende auto ei vasta näpuga järge ajades tehnilistele tingimustele või on plaanis seda teha, kui ei pääse poodiumile?
Antud teema ei puuduta ju ainult Suzukisid ja vahekaste. See puudutab kõiki sama margi ja mudeli autosid, kus tahetakse erinevate aastaarvudega võistlusautodel jõuülekande, pidurisüsteemi ja roolisüsteemi bolt on sobivaid detaile omavahel vahetada või paigaldada detaili, mis ei ole tehase poolt paigaldatud.
Ootan huviga teemale lahendust, et valida õiget suunda uue võistlusauto ehitamisel.

Re: Suzuki ettevalmistamine TR1

Postitatud: N Apr 21, 2016 10:11 pm
Postitas uppund kana
Shrek4x4 kirjutas:Kaspar, millest selline pahameel?
Kas keegi on esitanud kunagi protesti mõne esikolmikusse sõitnud võistkonna vastu, et nende auto ei vasta näpuga järge ajades tehnilistele tingimustele või on plaanis seda teha, kui ei pääse poodiumile?
Kui mind mälu ei peta siis on üks juhus vähemalt olnud kus oli Vitara püsikatega midagi sahmitud.

Re: Suzuki ettevalmistamine TR1

Postitatud: N Apr 21, 2016 10:22 pm
Postitas Shrek4x4
uppund kana kirjutas: Kui mind mälu ei peta siis on üks juhus vähemalt olnud kus oli Vitara püsikatega midagi sahmitud.
Kui ma õigesti mäletan ja tean, siis olid Vitarale paigaldatud Toyota püsikiirusliigendid.
See on ju loomulik, et erinevat marki autode detaile ei tohi omavahel vahetada.