1. leht 2-st
wrangler
Postitatud: K Apr 06, 2016 10:43 pm
Postitas poolpõder
Olen otsinud endale hobi autot aga pole sobivat leind.
Algselt oli plaan Patrol või LC aga need on kole rasked ning ka suht kallid.
Nüüdseks on plaan soetada Wrangler (pole küll odavam), mis tegelt on mõlkund meeles juba 20a.
Peaks olema kergem, et näiteks maal mööda muru sõita (tööd teha) ja ka metsas käia ning kui aega on siis osaled ka mõningatel 4x4 üritustel.
Olen proovind siit infot hankida aga kas ei oska või ei leia.
See, mis olen lugenud on kuidagi kahtlustav.
Kehv auto.
Talvel ei lähe soojaks, vihm sajab sisse, kvaliteet pole teabmis jne
Ehk kellelgi on kogemust jagada?
Auto oleks (umbes) selline:
http://www.auto24.ee/used/2118701
Teine küsimus oleks selline
Kui palju võib ümber ehitada, et keegi trahvima ei hakka.
Tõste mm, tuled, rehvid jne
Käisin oma autoga ülevaatusel ja mees hakkas urisema kuna rehv oli 65 mitte 60 kõrge nagu mingil ametlikul lehel
Re: wrangler
Postitatud: K Apr 06, 2016 11:05 pm
Postitas walkman
Loodan, et ost veel sooritatud pole. Aga sinu poolt loetletud tegevuste läbiviimiseks maasturiga ning tuunimiseks on sama raha eest olemas palju palju parem auto, kui see sinu poolt viidatud wrangler. Ja asub ta sellel lingil:
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai ... geNumber=1#
Ja see ongi tegelikult nii, elu on seda tõestanud ja korduvalt. Eks meie oma offroad ajalugugi ja foorum räägi sama keelt. Jõudu!

Re: wrangler
Postitatud: N Apr 07, 2016 9:10 am
Postitas poolpõder
Kindlasti võib see variant parem olla aga ...
Point 1
Kord aastas (kui päike meil paistab) võiks katuseta sõita.
Point 2
Kuna pole igapäevaseks sõiduks siis erilist vahet pole. Vana auto on vana auto.
Point 3
Pole mingi asjatundja aga tundub, et kui tuunida siis Wranglerit on vähe lihtsam. Robustne auto.
Pole muidugi kummagiga sõitnud ja kogemus puudub. Lihtsalt tunde järgi
Re: wrangler
Postitatud: N Apr 07, 2016 10:05 am
Postitas Movistar
Wrangler näeb ägedam välja ja sinna sadu kordi suurem valik tuuningjuppe saadaval kui raha jagub.
Toyota on selline vanakooli traktor kuhu saada pole suurt midagi.
Re: wrangler
Postitatud: N Apr 07, 2016 10:12 am
Postitas Janar73
http://www.auto24.ee/2206891
Katus käib maha ja metsavalmis auto.
Re: wrangler
Postitatud: N Apr 07, 2016 10:24 am
Postitas Praks1
Kui üldse sellise kerega wranku osta ja tuunida, siis Rubicon, see vähe tugevam ja lukud olemas.
Eestist ilmselt ei leia hea hinnaga, aga pole kursis sellega.
See 4,0 mootor on fossiil mis projekteeriti üle 50 aasta tagasi

Re: wrangler
Postitatud: N Apr 07, 2016 10:51 am
Postitas poolpõder
Usun isegi, et LC'ga on parem sõita kuid endale miskipärast meeldib Wrangleri välimus. Muidugi näiteks LC BJ40 oleks ka päris äge aga nohh ......
Kindlasti selle 4.0 mootor on tehniliselt aegund kuid pidavat olema vastupidev?? Ei tea.
Lukkude kohta ei oska arvamust jagada. Kindlasti oleks hea aga kas ma ka neid vajan? Eks tume tulevik näitab.
Muidugi on plaanis panna vints ja osta ka sahk ning märja lumega oleks kindlasti parem kui lukud oleks olemas. Äkki saaks kuidagi tabaluku kombineerida

Igapäevaseks sõiduks on auto olemas.
Re: wrangler
Postitatud: N Apr 07, 2016 11:21 am
Postitas Praks1
Lihtsalt selle raha eest on saadud euroopast uuem Rubicon, kindlasti leiab sama kerega pilli.
Lukud on lisa lihtsalt, sillad üleni tugevamad.
Uuem kannatas 37" ratast, tavaline Jeep solvub juba seda juttu kuuldes
Re: wrangler
Postitatud: N Apr 07, 2016 11:43 am
Postitas poolpõder
Vaatasin mobile.de'st
Seal esimene 4.0 aastast 2004 ja kallim + transport. Konne polnud üldse.
37'' papu on vast natuke palju ka. Vähemalt esialgu
Kui jõuan niikaugele (ilmselt mitte), et uputamine meeldima hakkab siis peab selleks sobiva massina hankima.
Esialgne lihtsalt õige tunde loomiseks.
Re: wrangler
Postitatud: N Apr 07, 2016 9:52 pm
Postitas vanaisa
Minu kiirkokkuvõte oma ´98 Wrankust:
Ei tilgu ja pole külm. Lori puha. muidugi eeldusel et katus terve on. Talvel soovi korral palav kui saunas. Plastkatus suur pluss aga raske üksi maha-peale majandada. Ruumi võtab ka raip.
4.0 võib küll vana olla aga on lollikindel ja hea moto (kui kütusekulu tähtis pole) Ei öelda ilmaasjata "why fix things that aint broken" Kui päris ilma õli-jahutajata ei sõida, pole probleeme.
Lühikese teljevahega lund sa eriti ei lükka.
Kui suurte rataste peale hammast ei ihu ning offroad igapäevategevus pole, siis vajadusel lukud sisse ja elu jälle lill. Pole vaja 2x kallimat Rubiconi jahtida.
Aftermarket jupimaailm mõõtmatu, vajadusel leiad ka heleroosa-barbi-karvase-õhufiltri

Re: wrangler
Postitatud: R Apr 08, 2016 7:21 am
Postitas margus61
vanaisa kirjutas:... Plastkatus suur pluss aga raske üksi maha-peale majandada...
Mul 1,5x3 m Tiki-Treileri kaanega tehtud nii, et varikatuse lakke riputatud 4 ketti, millel konksud otsas. Tõstan kaane ühe otsa üles ja kettide otsa rippuma. Siis teise otsa. Sõidan käruga alt minema. Vast oleks Wranku katuse puhul ka kasutatav meetod.
Re: wrangler
Postitatud: R Apr 08, 2016 8:29 pm
Postitas tanel
Kui meeldib ja kusagilt midagi ei jookse ega läbi ei paista, osta ära, emotsiooniauto see ju ongi. Töötegemise auto see ei ole, kollitoorikuks ka loll valik.
Lukud - milleks, hobikal? Tagasillas LSD sees on, siis on küll. Ma sõitsin kunagi nimme huvi pärast sajandi lumerekordiga talvel eranditult tagaveoga. Null probleemi oli, lõbu see-eest laialt. Eeldab muidugi, et talverehvi alla paned, mitte mingid aa-tee viisud.
Sahk unusta ära, nagu öeldud. Lisaks, kui välimus meeldib, siis pole just teab mis glamuurne suvel, katus maas, ringi uhada, roostes kronsad alt turritamas.
Soojus on viimane probleem sel aparaadil. Alaska talves panevad kaltsukatusega ringi. Vett võid tuppa saada survekaga hardtopi küljeaknaid pestes, katuselt pole küll midagi tulnud.
Seda hirmu, et kätt külge panema ei pea ja tööriistad rohtu kasvavad, nii vana ameerika autoga ka pole...
Katus - eesti mees(tm) (1.90+ ja liha kontidel

) tõstab oma turjal ka üksi maha, proovitud, aga riskantne on. Lippesse läheb, siis võib tagaklaasist lahti saada.
Ümberehituste koha pealt - riigiteataja.ee lahti ja loeb ise seadusi.
Silmaringi avardamiseks - jeepforum.com lahti ja lugemist nädalateks.
Re: wrangler
Postitatud: L Apr 09, 2016 11:43 am
Postitas Praks1
Lihtsalt üritan inimestele anda nõu, üldises maasturi tuunimise järjekorras on lukud kohal nr 3.
1rehvid
2vints
3lukud
Kui niisama kõvatada lampi, võib osta värvilisi kaitsmeid jne kuid maastikul on pigem taandareng.
Lihtsam osta m3 ja seda tuunida

Re: wrangler
Postitatud: L Apr 09, 2016 3:46 pm
Postitas TRANSIIT
terv,wrankut hobiautoks soovides peab arvestama,et turuhinnaga saab ainult kulunud start.up tooriku.4.0 moto ainuõige valik.parim valik oleks osta stock ja seda oma huvi järgi ehitada.odav see ei tule.enda oma ostuks läks 4900eur.juurde ostetud kama ümber ehituseks 5200+eur.ei olnud plaanis metsaautoks ehitada vaid pilgupüüdjaks ja seda ta ju on!
mugavus 0,sõidetavus 3+ (korras veermiku puhul) jääb cherokeele alla.välimus 10+,cherokee jääb alla,tibimagnet 10+ kõik ülejäänud jäävad alla.ülalpidamise kulud korras auto korral olematud.mõistliku kasutamise korral,kestab aasatkümneid.kui ei ole eesmärgiks mugavus ja ökonoomia vaid naabrile äranäitamine,

siis ainuõige valik.
Re: wrangler
Postitatud: L Apr 09, 2016 8:02 pm
Postitas vanaisa
mugavus 0? sõidetavus 3+?
Sa räägid 1995 või vanemast lehtvedrudega Wrankust ilmselt. See on tõesti kits. ´97 ja üles on keerdvedrundusega ja minu tagumikutunnetus ütles mugavuseks tubli "hea"
Vints vs lukud - mhmh, odavam vist on aga miks peaks ninna 40...50kilo raskust juurde lisama? Minu apastraat oli lukutu, suurt muda ei katsunud aga omadel rännakutel ei osanud kuhugi kinni jääda.