1. leht 1-st
pooltelejed Orvar Supremest UAZ-le
Postitatud: K Apr 06, 2016 7:41 pm
Postitas ivan
Õnnestus üks Orvar Supremest tehtud pooltelg ära jupitada. Vaja uus teha aga kahjuks on eelmisel treialil pingid käest ära võetud. Soovitage treialit kes suudab nimetatud terast töödelda.
Lisan kiirelt tehtud eskiisi ettekujutuse saamiseks, töö tuleb teha tehase võlli eeskujul.
Lisaks veel pilt purunenud poolteljest mille materjaliks Orvar Supreme.
[img]
[img]https://www.upload.ee/thumb/5708647/IMG_1067.jpg[/img]/img]
[img]
[img]https://www.upload.ee/thumb/5708694/IMG_1056.JPG[/img]/img]
Aarne
5040891
Re: pooltelejed Orvar Supremest UAZ-le
Postitatud: E Apr 11, 2016 8:53 am
Postitas Soolapuhuja
Ei kesta ykski Supreme sellel masinal. Sai meisterdatud ka igasugu materjalidest neid (seeni),ikka resultaat yks!!!! Löpuks läksid väiksema läbimõõduga rattad alla 34-35 "ja vene VAL-racingu Nõ. tugevdatud poolteljed sisse . Eelmise ET-2 hooaja kestsid ära

Re: pooltelejed Orvar Supremest UAZ-le
Postitatud: E Apr 11, 2016 10:08 am
Postitas ivan
Soolapuhuja kirjutas:Ei kesta ykski Supreme sellel masinal. Sai meisterdatud ka igasugu materjalidest neid (seeni),ikka resultaat yks!!!! Löpuks läksid väiksema läbimõõduga rattad alla 34-35 "ja vene VAL-racingu Nõ. tugevdatud poolteljed sisse . Eelmise ET-2 hooaja kestsid ära

Supremest võlli purustasin esimest korda. Enne seda aga panin tagumisse silda DAK diferentsiaali ja vahekasti 3,1 ülekande ja vist oli ka veidi suurem saabas ka jalas. All olid 35" Silverstoned. Kusjuures ilma mainitud täiendusteta kestsid need võllid ka 40" ratast. Siit väike hoiatus DAK difri paigaldajatele!
Kus kohast need VAL-racingu võllid on ostetud?
Re: pooltelejed Orvar Supremest UAZ-le
Postitatud: E Apr 11, 2016 10:37 am
Postitas Soolapuhuja
Minule toodi need võllid Moskvast aga peaks vist Peterburist ka saama ?Naad müütavad oma tooteid üle terve SRÜ. Minu sildades Kruvidiffrid (ka Val-racingu toode ) ja rehviks kasutasin Belšhinaid 36" oli äkki ja no ei kestnud mitte miski:)
Re: pooltelejed Orvar Supremest UAZ-le
Postitatud: T Apr 12, 2016 10:36 am
Postitas totu
Ei ole küll enda mõte aga sai praktikas proovitud ja toimib- 45CrMo4 ja tavaline õlikarastus, tulemus orvari lähedane aga hinnavahe kordades. Ainuke hind, mis samaks jääb on nuudilõikus. Kusjuures otsad kannatab tavalise traatkeevitusega otsa põletada ja pärast ahju saata. Loomulikult võiks keevitusring veidi võllist jämedam olla.