1. leht 5-st

33'' vs 35''

Postitatud: R Apr 01, 2016 10:46 pm
Postitas RistoRR
Hei.

Kuna ees seisab uute rehvide otsimine, siis sooviks targematelt nõu saada. Kumb on siis parem, kas 33'' karmima mustriga (spec track tüüpi) või 35'' tavaline mudakas (BFG KM2)? Millised eelised ja millised puudused kummalgi on? Müratase seejuures ei huvita, kuna metsaautole vaja.
Oodatud on mõlemi tüübiga kogemusi omavate meeste (miks mitte ka naiste) arvamused/muljed...

Re: 33'' vs 35''

Postitatud: R Apr 01, 2016 10:58 pm
Postitas amevier
Ma paneks Patrolile 35", muidu on ikka differ peaaegu vastu maad.
Tooks sisse veel sellise aspekti - kui pakutakse välja, et nüüd läheme Patrolitega Karpaatidesse või mujale vähe kaugemale? BFG-ga on norm, aga karmima ulg viskab üle ka ühe sõidupäevaga + kummipuru lendab.
Lisaks on proportsioonid silmale ilusamad :wink:

Re: 33'' vs 35''

Postitatud: R Apr 01, 2016 11:01 pm
Postitas RistoRR
Matkama pole plaanis hakata. 33'' on tiba väike jah, aga 35'' on mulle hetkel selline piiripealne mõõt, fleksiga võib natuke närima hakata. See panebki kahe vahele. Hakka või säästu tõstet kaaluma... :roll:

Re: 33'' vs 35''

Postitatud: R Apr 01, 2016 11:06 pm
Postitas amevier
33" on jama Patrolil, eriti metsaauto puhul, läbiproovitud. Pane 35" ja väike säästutõste ei maksa midagi, aga annab palju juurde.

Re: 33'' vs 35''

Postitatud: L Apr 02, 2016 12:51 am
Postitas LauriJ
Kui võrrelda 33 Special Tracki vs 35 BFG MT, siis mina usun, et enamus kohtades liigub SpecialTrack paremini. 2" on nii väike vahe, olenevalt rehvist vöib tegelik diameeter olla sama suur 35 ja 33l. Mustri ja haakumise osas ei saa BFG haisulegi ST vastu. Mudased tõusud, kraavid, röôpast välja saamine jneon ST peajagu BFGst üle.
Ennegi näinud, kuidas enne oli autol BFG MT all ja nutt tuli safaritel peale, igas väikeses mudases lohus oli auto kinni. Aga kui ST alla läks oli minek kohe teine (vahetati samas mõõdus rehvid 33bfg=33St ja 35bfg =35maxxis).

Patrolile võiks muidugi 35+ rehv all olla aga muster on olulisem, kui 2" mõõduvahet.

Re: 33'' vs 35''

Postitatud: L Apr 02, 2016 12:57 am
Postitas RistoRR
LauriJ kirjutas:Kui võrrelda 33 Special Tracki vs 35 BFG MT, siis mina usun, et enamus kohtades liigub SpecialTrack paremini. 2" on nii väike vahe, olenevalt rehvist vöib tegelik diameeter olla sama suur 35 ja 33l. Mustri ja haakumise osas ei saa BFG haisulegi ST vastu. Mudased tõusud, kraavid, röôpast välja saamine jneon ST peajagu BFGst üle.
Ennegi näinud, kuidas enne oli autol BFG MT all ja nutt tuli safaritel peale, igas väikeses mudases lohus oli auto kinni. Aga kui ST alla läks oli minek kohe teine (vahetati samas mõõdus rehvid 33bfg=33St ja 35bfg =35maxxis).

Patrolile võiks muidugi 35+ rehv all olla aga muster on olulisem, kui 2" mõõduvahet.
No rahakotile praegu väga paljud ei meeldi, aga midagi on alla vaja ikka panna. Hetkel valikus Altai Safari 500 (33x12,5r15) või BFG MT KM2 (35x12,5R15). Altai muster sarnaneb spec trackiga, aga keskel on kolm plokirida. Reaalset läbimõõtu ei tea paraku. Endal kipub millegipärast 33-se altai poole, just mustri pärast, BFG tundub nii kuradi kinnine olema...

Re: 33'' vs 35''

Postitatud: L Apr 02, 2016 3:15 am
Postitas FlammablE
Võta Special track ja kogu raha vaikselt 37-38 boggeri jaoks, kui on metsaautoga tegu. Kulumise ja muu suhtes on bfg kindlasti parem, aga 33" kanti Special track on lühikese patroli all täitsa sõidetav.

Re: 33'' vs 35''

Postitatud: L Apr 02, 2016 3:30 am
Postitas Lauri-L
35" Silverstone oleks vast kõige parem 8)

Re: 33'' vs 35''

Postitatud: L Apr 02, 2016 9:34 am
Postitas RistoRR
Lauri-L kirjutas:35" Silverstone oleks vast kõige parem 8)
Oleks jah, aga hind on minu piiridest väljas... :oops:

Re: 33'' vs 35''

Postitatud: L Apr 02, 2016 10:13 am
Postitas LauriJ
Üks näide eelmise aasta Klaperjahi turisti sõidust. Patrolil olid minuteada 35+ rehv all, neid oli veel mälu järgi 2 tükki seal all augus. Kumbki ei sõitnud mäest ülest. Ei saanud poolele mäelegi (tõusulõpp oli järsem).
https://youtu.be/pFO19_5axqU

LC70 33" boggeriga läks esimese korraga üles. Lisaks tuli pärast 2,5td Chero ka sealt veel Altai500 rehviga probleemideta üles.
https://youtu.be/hDQ5kgLyDB0

Lisaks veel võrdlus mõõtude osas. 33x12,5 vs 37x13 (35" peaks siis sinna vahele asetuma). Ei ütleks, et 35" see differ vägapalju kõrgemal oleks patroli all.
Pilt

Re: 33'' vs 35''

Postitatud: L Apr 02, 2016 11:20 am
Postitas CayenneTurbo
Aga 33" Silverstone X-Treme ?

http://www.maasturid.ee/index.php?page= ... t&Itemid=6

Ise panen omale arvatavasti need alla.

Re: 33'' vs 35''

Postitatud: L Apr 02, 2016 1:36 pm
Postitas LauriJ
Silverstone on samade mõõdunumbrite juures reaalselt väiksem, kui specialtrack. Ja mingi 2 korda kallim, kui venelaste Altai500. Silverstone M117Extreme eelis on, et ta on palju kergem protirehvist ja tema rehvimuster (eriti äärmised klotsid) on sügavam.

Re: 33'' vs 35''

Postitatud: L Apr 02, 2016 1:38 pm
Postitas CayenneTurbo
LauriJ kirjutas:Silverstone on samade mõõdunumbrite juures reaalselt väiksem, kui specialtrack. Ja mingi 2 korda kallim, kui venelaste Altai500. Silverstone M117Extreme eelis on, et ta on palju kergem protirehvist ja tema rehvimuster (eriti äärmised klotsid) on sügavam.
Silverstone on 15" velje jaoks, Specialtrack 33" on 16" veljele.

Re: 33'' vs 35''

Postitatud: L Apr 02, 2016 1:57 pm
Postitas LauriJ
CayenneTurbo kirjutas:
LauriJ kirjutas:Silverstone on samade mõõdunumbrite juures reaalselt väiksem, kui specialtrack. Ja mingi 2 korda kallim, kui venelaste Altai500. Silverstone M117Extreme eelis on, et ta on palju kergem protirehvist ja tema rehvimuster (eriti äärmised klotsid) on sügavam.
Silverstone on 15" velje jaoks, Specialtrack 33" on 16" veljele.
Misasja? Mis see velg hetkel rolli mängib? Mõlema firma rehvi saab mõlemat veljemõõtu ju. Specialtrackil on 285/75/16 33" mõõt.

Re: 33'' vs 35''

Postitatud: L Apr 02, 2016 1:59 pm
Postitas CayenneTurbo
LauriJ kirjutas:
CayenneTurbo kirjutas:
LauriJ kirjutas:Silverstone on samade mõõdunumbrite juures reaalselt väiksem, kui specialtrack. Ja mingi 2 korda kallim, kui venelaste Altai500. Silverstone M117Extreme eelis on, et ta on palju kergem protirehvist ja tema rehvimuster (eriti äärmised klotsid) on sügavam.
Silverstone on 15" velje jaoks, Specialtrack 33" on 16" veljele.
Misasja? Mis see velg hetkel rolli mängib? Mõlema firma rehvi saab mõlemat veljemõõtu ju. Specialtrackil on 285/75/16 33" mõõt.
Ma mõtlesin pigem, et mul on näiteks 15" velg. Mistõttu Specialtrackide jaoks peaks teised veljed ka veel muretsema.
Kuidas on muidu Specialtrack, Silverstone, Altai rehvidel madalama rõhuga? Kuuldavasti nad ei lähe lapikuks nagu näiteks BFG'd.