1. leht 1-st

LADA niva pikap 23464

Postitatud: T Mär 13, 2007 2:48 pm
Postitas modeks
Mõtlesin et räägin ka natukene enda 4x4 masinast.
VÄIKEVEOAUTO
VIS 23464 4×4
Kahekohaline LADA NIVA 4×4 baasil ehitatud poolraamiga väikeveoauto. Mahukas salong, Boschi sissepritse- ja otsesüüte-
süsteemiga 1700 cmŗ mootor. Kolmest küljest avanev veokast, mõõtmetega 1610×1560, on valmistatud alumiiniumist. Mugav juhikabiin, traditsiooniline vastu-
pidavus, odav ekspluatatsioon
Auto sai ostetud selle pärast ,et sellega saarel asju vedada ja kuna teeolud ka seal kehvad tuli ikka 4x4 masin osta ja selline niva tundus kõige parem mõistlik hind hea läbivus.Endal pole selle autoga probleeme olnd vahepeal jupsis starter aga muud tõsist pole olnud.Natukene oleme ümber ehitanud suuremad rehvid alla pandud ja selle pärast pidi veits relakat kasutama töö tehti ``STOLTSENIS``
Siin natukene pilte kui me ta ostsime http://www.zone.ee/nivapikap/

Selline on ta siis praegu
http://beta.album.ee/album/30022506/50040527

info

Postitatud: T Mai 26, 2009 9:12 am
Postitas valts40
tere sooviks infot kui palju läksid maksma välised kastiäärsed porikaitsmed.omal samasugune niva ja tahan laiemad rehvid alla panna. kas on ka stoltseni firmast kontakte saata.tänud.

Postitatud: T Mai 26, 2009 9:48 am
Postitas Mihkel89
Mind huvitaks see, kuidas sellele kastikale on poolraam alla ehitatud ?

Postitatud: T Mai 26, 2009 3:47 pm
Postitas Ints
traditsiooniline vastu- pidavus, odav ekspluatatsioon
Ma mitte paha pärast,aga kui ma vaatan oma äia analoogset liikurit,siis tema eksemplari puhul mingist vastupidavusest küll ei anna rääkida...Kõik mis võimalik-laguneb ja roostetab.Jupid on odavad...aga väga viletsa kvaliteediga...Äkki on sulle natuke parem eksemplar juhtunud? :wink: