Grand Cherokee 2,7 viienda pihusti eemaldus.
Postitatud: L Mär 26, 2016 7:00 pm
Tere, ei leidnud kusagilt mingeid erilisi õpetusi kuidas eemaldada Grandi 2,7 viimaseid pihusteid. Tehase andmete järgi tuleb mootor maha võtta, no ei ole kellelgi aega seda teha
Kui kedagi ootab sama töö ees ja ei tea täpselt kuidas seda teha siis mina lahendasin asja nii: kõigepealt on vaja eemaldada kojamehed ja kojameeste alune plastik

Järgmiseks on vaja eemaldada kojameeste mootor koos hoobadega

Kuna üks kojameeste hoobadest kinnitub täpselt pihustite kohal olevale kronsteini külge siis tuleb ka see eemaldada (käepäraste vahenditega ja tervelt)

(Unustasin algul pilte teha, pildid tehtud peale pihustite vahetust)
Kui kronstein on elusalt käes tuleb hakata pihustite kohale auku tegema, selleks saab kasutada jällegi käepäraseid vahendeid (minu puhul peitel ja haamer)

Lähemalt vaadates on "murelaps" paista

Pihustile lasin peale ohtralt würth pihustite ja eelsüüteküünalde eemaldamise sprayd ning jätsin ööseks toimima.
Pihusti tuli järgmisel päeval jõudu rakendamata välja. Kuna auk oli juba nagunii sees siis otsustasin augu suuremaks teha ja võtsin ka neljanda pihusti välja et remonti viia.(Kuna sellisel juhul ei ole tulevikus niipea enam lõhkumist)
Ok, pihustid lasin remontia Testrem-i meestel ja maksin kahe pihusti remondi eest 180 eurot, hind sisaldas 5 pihustipolti ja põhjaseibi (need vahetsain propülaktika mõttes kõikidel pihustitel ära), remonditud pihustitel vahetati ka pihustiotsa kapslid.
Nii, oli aeg hakata kokku lappima selleks kasutasin Volvo poritiivaplekki

Kui tükk mõõtu lõigatud oli aeg hakata keevitama.

Peale keevitust mätsisin kõik ääred hermeetikuga kokku ja keevitasin kronsteini omale kohale tagasi

Võis alata poltide ja mutrite keeramine eemaldamisele vastupidises järjekorras.




Puhast tööaega läks ca 5h


Järgmiseks on vaja eemaldada kojameeste mootor koos hoobadega

Kuna üks kojameeste hoobadest kinnitub täpselt pihustite kohal olevale kronsteini külge siis tuleb ka see eemaldada (käepäraste vahenditega ja tervelt)

(Unustasin algul pilte teha, pildid tehtud peale pihustite vahetust)
Kui kronstein on elusalt käes tuleb hakata pihustite kohale auku tegema, selleks saab kasutada jällegi käepäraseid vahendeid (minu puhul peitel ja haamer)


Lähemalt vaadates on "murelaps" paista

Pihustile lasin peale ohtralt würth pihustite ja eelsüüteküünalde eemaldamise sprayd ning jätsin ööseks toimima.
Pihusti tuli järgmisel päeval jõudu rakendamata välja. Kuna auk oli juba nagunii sees siis otsustasin augu suuremaks teha ja võtsin ka neljanda pihusti välja et remonti viia.(Kuna sellisel juhul ei ole tulevikus niipea enam lõhkumist)
Ok, pihustid lasin remontia Testrem-i meestel ja maksin kahe pihusti remondi eest 180 eurot, hind sisaldas 5 pihustipolti ja põhjaseibi (need vahetsain propülaktika mõttes kõikidel pihustitel ära), remonditud pihustitel vahetati ka pihustiotsa kapslid.
Nii, oli aeg hakata kokku lappima selleks kasutasin Volvo poritiivaplekki

Kui tükk mõõtu lõigatud oli aeg hakata keevitama.

Peale keevitust mätsisin kõik ääred hermeetikuga kokku ja keevitasin kronsteini omale kohale tagasi

Võis alata poltide ja mutrite keeramine eemaldamisele vastupidises järjekorras.




Puhast tööaega läks ca 5h