1. leht 1-st
protirehv vs tehaserehv 31" M/T
Postitatud: P Mär 11, 2007 10:01 pm
Postitas tont
"Puma" mustriga protirehv vs Bridgestone M/T ehk BFG M/T rehv (31")
Hinna ja läbivuse suhe? .....
Hinna ja kestvuse suhe? ....
Ei suuda otsustada. kas osta 6000 krooniga protirehvid või 10000 tehase rehvid. Ja kumb muster nn "gaasitrassil" paremini töötab

;

Postitatud: P Mär 11, 2007 11:34 pm
Postitas al
Paar rida protirehvide vastupidavusest.
http://galerii.bj40.ee/algis/rehv2
http://galerii.bj40.ee/algis/rehv3
Sellised siis aasta-poolteist peale soetamist. Mustri jääk 10mm-12st.
Re: protirehv vs tehaserehv 31" M/T
Postitatud: E Mär 12, 2007 8:51 am
Postitas suzi
tont kirjutas:"Puma" mustriga protirehv vs Bridgestone M/T ehk BFG M/T rehv (31")
Hinna ja läbivuse suhe? .....
Hinna ja kestvuse suhe? ....
Ei suuda otsustada. kas osta 6000 krooniga protirehvid või 10000 tehase rehvid. Ja kumb muster nn "gaasitrassil" paremini töötab

;

Yokohamal kah selline "puma" muster olemas. Hind samuti hetkel norm 2700.- kooos kmga, muidu 4500.-. Müüb Oscarrehvid.

Postitatud: T Mär 13, 2007 8:34 pm
Postitas tont
otsustasin tehas rehvi kasuks.
valisin 31x/10,5R15 Yokohama G001
miks?
3 aastat garantiid, kuluvad 2x vähem kui proti omad, hind(+tasuta paigaldus) ja peaks suht vabalt 1,2-1,6 röhku kannatama.
Tänud, kes olid abiks valikul, nii siin kui seal.
Postitatud: T Mär 13, 2007 10:52 pm
Postitas Veiko
Hea valik
Veiko
Postitatud: P Mär 18, 2007 3:26 pm
Postitas Broncoll
Needsamused yokohama "pumad"pakuvad ka mulle huvi,kuidas nad asfaldil võiksid käituda,enamus veeremist siiski seellisel pinnal.
Kui just päris tankisti olemine peale ei tule, siis võiks nendega sõita.
Kuna vahest viibin veekogude ääres,siis seal tundnud sellisest musterist puudust,vähemalt tundub,et mudas peaks ikka parem olema kui hetkel all ollev A/T .
Kas on aastaringselt kasutatavad,või peaks talvel teisi kasutama .
Teretunud omistajate kommentaarid-ehk olen miskit valesti aru saanud
Postitatud: P Mär 18, 2007 4:14 pm
Postitas Broncoll
Broncoll kirjutas:Needsamused yokohama "pumad"pakuvad ka mulle huvi,kuidas nad asfaldil võiksid käituda,enamus veeremist siiski seellisel pinnal.
Kui just päris tankisti olemine peale ei tule, siis võiks nendega sõita.
Kuna vahest viibin veekogude ääres,siis seal tundnud sellisest musterist puudust,vähemalt tundub,et mudas peaks ikka parem olema kui hetkel all ollev A/T .
Kas on aastaringselt kasutatavad,või peaks talvel teisi kasutama .
Teretunud omistajate kommentaarid-ehk olen miskit valesti aru saanud
ise küsin-ise vastan

olin laisk

aga leidsin siit piisavalt inffi.
Jäänud küsimus, kas "Insa-Sahara" või "yokohama G001" ?
Postitatud: P Mär 18, 2007 4:38 pm
Postitas Broncoll
Broncoll kirjutas:Broncoll kirjutas:Needsamused yokohama "pumad"pakuvad ka mulle huvi,kuidas nad asfaldil võiksid käituda,enamus veeremist siiski seellisel pinnal.
Kui just päris tankisti olemine peale ei tule, siis võiks nendega sõita.
Kuna vahest viibin veekogude ääres,siis seal tundnud sellisest musterist puudust,vähemalt tundub,et mudas peaks ikka parem olema kui hetkel all ollev A/T .
Kas on aastaringselt kasutatavad,või peaks talvel teisi kasutama .
Teretunud omistajate kommentaarid-ehk olen miskit valesti aru saanud
ise küsin-ise vastan

olin laisk

aga leidsin siit piisavalt inffi.
Jäänud küsimus, kas "Insa-Sahara" või "yokohama G001" ?
...või hoopis Fedima Sirocco 31/10,5 R 15
Postitatud: E Mär 19, 2007 7:23 am
Postitas tont
eks raha paneb siiski köik paika.
Postitatud: P Apr 15, 2007 1:10 am
Postitas tont
täna sai suts-suts rabas, metsas, mudas, raiesmikul ja ültse igalpool söidetud.
rehv mille kasuks otsustasin töötab väga hästi ka 0,55 rõhuga ees ja taga 0,65 rõhuga
(imo, võiks proovida äkki hoopis 0,4 röhku?)
Postitatud: K Apr 18, 2007 4:29 pm
Postitas v6rrimees
tont kirjutas:täna sai suts-suts rabas, metsas, mudas, raiesmikul ja ültse igalpool söidetud.
rehv mille kasuks otsustasin töötab väga hästi ka 0,55 rõhuga ees ja taga 0,65 rõhuga
(imo, võiks proovida äkki hoopis 0,4 röhku?)
Ei saa mainimatta jätta , et peale seda sõitu su autot hooldades märkasin päris tummiseid oksi rehvi ja velje vahel. (eks õhtul garaages näitan)
Seega arvan , et sellise rõhuga ja ilma rehvilukuta selle rehviga sõita on paras õhukese jää peal kõndmimine:P
Mitte, et see nüüd kadeduse uss oleks olnud...