1. leht 3-st
O.Vintsi
Postitatud: T Mär 01, 2016 9:27 pm
Postitas tuhkur
antke vihjeid ,pakkuge vintsi millega kannatab rohkemat kui seenel käija
Re: O.Vintsi
Postitatud: T Mär 01, 2016 10:16 pm
Postitas inseneer
No siis gurmaanidele näiteks.
Võtame tavalise KingOne
https://shop.imedepold.ee/vintsid-ja-ta ... h-12v.html
Eraldame sealt tavalise mootori, asendame selle 6,5hp mootoriga
Siis võtame maha vintsi pooli ja teeme pooli otsad näiteks 8mm materjalist.
Siis paneme peale nööri ja lisame alumiiniumpilu ja voilaa....ongi valmis.
Nii saamegi vintsi, millega saab seenest mööda vintsida.
Re: O.Vintsi
Postitatud: K Mär 02, 2016 1:05 am
Postitas Landy
Sellise eritellimusel tehtud KingOne vintsiga on võistlustel end korduvalt ka poodiumile sikutatud.
Re: O.Vintsi
Postitatud: K Mär 02, 2016 3:09 pm
Postitas gerds
ASMV 15 sai meie tiim tavalise draakoniga TUR+ 2.kohale

Re: O.Vintsi
Postitatud: K Mär 02, 2016 7:53 pm
Postitas Jolinar
gerds kirjutas:ASMV 15 sai meie tiim tavalise draakoniga TUR+ 2.kohale

TUR+ pole võistlusklass.
Re: O.Vintsi
Postitatud: K Mär 02, 2016 11:07 pm
Postitas tuningman
inseneer kirjutas:No siis gurmaanidele näiteks.
Võtame tavalise KingOne....
OK sellel ülekandearv suht hea juba, 156:1
aga sarnase ülekandearvuga on veel näiteks mis?
Re: O.Vintsi
Postitatud: N Mär 03, 2016 12:07 am
Postitas Lomp
Re: O.Vintsi
Postitatud: N Mär 03, 2016 12:16 am
Postitas inseneer
Vot selles see teema ju ongi, et mida kiirem vints, seda suurem voolutarbimine (voolunälg)
Seda kõike tuleb doseerida parasjagu: vintsimootori hp, vintsi ülekandearv, generaatori tootlikus, aku mahtuvus, juhtmete ristlõige ja pikkus.
Re: O.Vintsi
Postitatud: N Mär 03, 2016 12:28 am
Postitas siim76
Jolinar kirjutas:gerds kirjutas:ASMV 15 sai meie tiim tavalise draakoniga TUR+ 2.kohale

TUR+ pole võistlusklass.
Siis veel oli.

Kaugele ise sõitsid, kui üldse sõisid?
Re: O.Vintsi
Postitatud: N Mär 03, 2016 12:44 pm
Postitas tuhkur
inseneer kirjutas:No siis gurmaanidele näiteks.
Võtame tavalise KingOne
https://shop.imedepold.ee/vintsid-ja-ta ... h-12v.html
Eraldame sealt tavalise mootori, asendame selle 6,5hp mootoriga
Siis võtame maha vintsi pooli ja teeme pooli otsad näiteks 8mm materjalist.
Siis paneme peale nööri ja lisame alumiiniumpilu ja voilaa....ongi valmis.
Nii saamegi vintsi, millega saab seenest mööda vintsida.
genekas hakkab olema 120 A
pane PS selle vinge vintsi hind.
Re: O.Vintsi
Postitatud: N Mär 03, 2016 12:58 pm
Postitas LauriJ
Soomest saab Runva EWX9500Q kuskil 450€-ga. 8,6hp moto, ülekanne 110:1-le. EVO seerial on 80:1-le ülekanne. Ehk siis kiiremat panetaarvintsi ma hetkel ei tea.
Re: O.Vintsi
Postitatud: N Mär 03, 2016 9:11 pm
Postitas tuhkur
LauriJ kirjutas:Soomest saab Runva EWX9500Q kuskil 450€-ga. 8,6hp moto, ülekanne 110:1-le. EVO seerial on 80:1-le ülekanne. Ehk siis kiiremat panetaarvintsi ma hetkel ei tea.
EVO seerial on 80:1-le ülekanne,
vets hirmutab see kiirus ja mootori võimsus.huvitav mitu korda ma oma akuga vintsida saan ja kui suure geneka peab panema ,
et piisavalt elektrit toota ,kui tahaks rohkem kui korra vintsida.
Re: O.Vintsi
Postitatud: N Mär 03, 2016 9:18 pm
Postitas LauriJ
Oleneb, kui sügaval maa sees oled

Täpsemalt Sinu küsimustele vastata on raske.
Re: O.Vintsi
Postitatud: N Mär 03, 2016 10:02 pm
Postitas tuhkur
LauriJ kirjutas:Oleneb, kui sügaval maa sees oled

Täpsemalt Sinu küsimustele vastata on raske.
näiteks suur maasturite suvesõit TR 1 neljapäevast pühapäevani
täpselt nii palju on vaja vintsida. aeg ajalt
või täis pikk päev täisesti s ... augus
vints võib kiire olla ja imeb vastavalt ka voolu.kõik peab olema tasakaalus
kõik sõidud ei ole liinide all ,et saaks voolu lisa võtta
kas kellegil on see kiire vint ,et saaks arvamust jagada.
Re: O.Vintsi
Postitatud: N Mär 03, 2016 10:36 pm
Postitas LauriJ
Minuteada on mõnel mehel see tavaline EWX9500Q. Kui varem mingi vana vintsiga arvati, et aku on sitt ja sellepärast vints ei tõmba - sätiti peale siis Runva ning tõmbas nii mis mühiseb. Igastahes tõmbab täitsa hästi. Kindlasti mitte kehvemini, kui teised elektrilised pesunööripingutid. Kõik kes kasutavad on rahul. Team Samru peaks sellega isegi ET1 klassis võistlema (kus siis vintsimist on kordades tihedamini, kui TR1-s). Peaks olema taskukohane ning andmete järgi päris hea vints.
Teine kiire vints on SuperWinch. TR1s kasutavad Kappav Tigu, Sämmy ja Suuzi seda. Kõik aind kiidavad. Tigu pani nüüd BOW2 mootori ka külge ning need, kes näinud seda vintsimas, ütlevad, et väga nobedalt tõmbab. Türk võib ise kommenteerida kui viitsib.
Aga nagu Sa ise ka kirjutasid, siis võimas vints on ainult pool võrrandist. Vaja on ka akut ning genekat. Kogu kompott peab hea olema. Ehk siis nuputamist ikka jagub. Ja lõpuks ikkagi pelgalt vintsi kiirusega ikka TR1 võitu ei võta.
