1. leht 1-st

Pajero Sport esisilda tuli tugev müra

Postitatud: T Mär 01, 2016 5:03 pm
Postitas dislafänn
Täiesti ootamatult hakkas Pajero Spordi esisild tugevalt häält tegema. Kui ainult tagasillaga sõita, siis pole mingit häält kuulda. Kui üks esiratas üles tõsta ja sellest keerata, siis krobiseb päris kõvasti. Tundub, et hääl tuleb juhi poolt. Juhipoolne sisemine pooltelje ots loksub üles-alla vähemalt pool cm. Kas vigane võib olla seal sillatalas sees olev laager? Kas see tüüpviga ja kui keeruline on selle vahetus, sild ikka maha vaja võtta?
Või äkki on vigane ainult sisemine pooltelje ots?

Re: Pajero Sport esisilda tuli tugev müra

Postitatud: T Mär 01, 2016 6:13 pm
Postitas Maasturid
dislafänn kirjutas:Täiesti ootamatult hakkas Pajero Spordi esisild tugevalt häält tegema. Kui ainult tagasillaga sõita, siis pole mingit häält kuulda. Kui üks esiratas üles tõsta ja sellest keerata, siis krobiseb päris kõvasti. Tundub, et hääl tuleb juhi poolt. Juhipoolne sisemine pooltelje ots loksub üles-alla vähemalt pool cm. Kas vigane võib olla seal sillatalas sees olev laager? Kas see tüüpviga ja kui keeruline on selle vahetus, sild ikka maha vaja võtta?
Või äkki on vigane ainult sisemine pooltelje ots?
Kõigile nendele esitatud küsimustele saab vastuse kui hakata seal esisillas neid asju kontrollima ja kindlasti saabki lõpuks teada milline neist osutus vigaseks kohaks.

Re: Pajero Sport esisilda tuli tugev müra

Postitatud: T Mär 01, 2016 6:21 pm
Postitas Maasturid
jaan mmc kirjutas:Ennustan et vaakumlülitus ei lülita hammasrattaid lõpuni hambumisse ja hammasrataste otste omavaheline kokkupuude põhjustab ragina.
Pole küll ühelgi Mitsul selle katkise vaakumlülituse pärast mingit raginat täheldanud.
Kui see vaakummembraan on katki siis jääb tagaveoga sõites armatuuris roheline 4WD tuli viluma ja see tähendab, et esireduktor ei lülitunud vabaks ning pöörleb ka tagaveoga kaasa.(esikardaan ja kett vahekastis samuti)
Sellest olenemata töötavad mõlemad 4WD asendid probleemideta.

Re: Pajero Sport esisilda tuli tugev müra

Postitatud: T Mär 01, 2016 6:23 pm
Postitas dislafänn
Sellel Spordil on terve see esiosa kaetud õhukese lömmisõidetud plekiga, millelegi eriti ligi niisama ei saa. See selleks, aga isennesest esivedu toimib, ainult et hääl on täpselt selline segamini jooksnud laagri krobin. Kõrvalistujapoone sisemine pooltelje ots ei loksu üldse, teine pool aga ebaloomulikult palju.

Re: Pajero Sport esisilda tuli tugev müra

Postitatud: T Mär 01, 2016 6:50 pm
Postitas Maasturid
jaan mmc kirjutas:
Kui lülitus jääb nö. pooldevinna, st. lüliti on nt. kinni jäänud vms. siis võivad lülitushammasrattad kõrisema jääda (nagu juhtub tavaliselt, sõidupealt 4 veole lülitusel). Aga eks asju nägemata saab see olla loomulikult vaid ennustus.
Aga oled sa mõnel Mitsul neid lülitus hammakaid vahetanud?Mina pole seal ühelgi probleemi näinud ja keegi pole neid ka kunagi ilmselt küsinud.

Re: Pajero Sport esisilda tuli tugev müra

Postitatud: T Mär 01, 2016 7:28 pm
Postitas HenryRa
Pooltelg on ikka ilusti pesas ? Äkki põhjusel X tuli pooltelg pesast välja ja nüüd ragistab nuudi otsast ja vahepeal ka veidi veab jne . Pole sellist asja küll näinud aga teoreetiliselt ehk võimalik ?

Mul pajero 3 ka vahest lülitades 4wd peale ragistab esisilda...aitab uuesti sisse välja lükkamine, et korralikult hambasse saada see aga see ilmselt veidi teine teema ikka kui teemaalgatajal.

Re: Pajero Sport esisilda tuli tugev müra

Postitatud: T Mär 01, 2016 7:36 pm
Postitas Uko
Läheme nüüd alguse juurde tagasi,väidetavalt loksub sisemine pooltelje ots pool sentimeetrit.Sealt tulebki otsida.Ilmselt on miski puruks ,ei soovitaks küll sellega edasi kaarutada.Aga muidugi mis arvaja mina olen. :D

Re: Pajero Sport esisilda tuli tugev müra

Postitatud: T Mär 01, 2016 7:45 pm
Postitas TiitR
Maasturid kirjutas:
jaan mmc kirjutas:Ennustan et vaakumlülitus ei lülita hammasrattaid lõpuni hambumisse ja hammasrataste otste omavaheline kokkupuude põhjustab ragina.
Pole küll ühelgi Mitsul selle katkise vaakumlülituse pärast mingit raginat täheldanud.
Kui see vaakummembraan on katki siis jääb tagaveoga sõites armatuuris roheline 4WD tuli viluma ja see tähendab, et esireduktor ei lülitunud vabaks ning pöörleb ka tagaveoga kaasa.(esikardaan ja kett vahekastis samuti)
Sellest olenemata töötavad mõlemad 4WD asendid probleemideta.
Minu l200-l täpselt selline olukord oligi. Peale uue vaakummebraani külgepanekut, kustus vilkuv neliveo indikaator pea koheselt. Nüüd on hakanud jälle pikemalt vilkuma, kui neliveo tagant lülitan...jälle membraan? :roll: Samuti vilgub see tuluke kohapeal autot soojendades ca. 5min. ja siis kustub? Nelivedu lülitub taha hetkega ja korralikult, ilma ühegi viperuseta.

Re: Pajero Sport esisilda tuli tugev müra

Postitatud: K Mär 02, 2016 5:02 pm
Postitas dislafänn
Täna lendas seal sillas midagi päris segamini, ragises ja paukus päris julmalt, poos vahepeal vasakut ratast kinni. Tuli treiler kutsuda.