1. leht 1-st

Karterikaitse

Postitatud: E Veebr 22, 2016 2:08 pm
Postitas l2nkarisass
Kas keegi oskab kogemusi jagada - kas karterikaitse peaks pigem olema raske ja metallist või odavam (moodsam) ja komposiidist.

Võrdluseks:
Metec pakub komposiidist karterikaitset 135 EUR KKM
Sama asi metallist nö. originaal Amservist on 370 EUR KKM

Metallist asi näeb välja u. selline:
http://koneskoauto.ee/et/tooted/auto/ka ... 155-toyota

Re: Karterikaitse

Postitatud: E Veebr 22, 2016 2:24 pm
Postitas CayenneTurbo
Karterikaitsmed on alumiiniumist ning pole nad nii rasked midagi. Kõik oleneb sinu vajadustest, mis eesmärgiga kaitset vaja? Metsa või linna?

Re: Karterikaitse

Postitatud: E Veebr 22, 2016 9:25 pm
Postitas l2nkarisass
Metsa - et juhuslikul metsateel kännu otsa sõites karterit puruks ei sõida. Saan küsimuse suunitlusest aru, et see komposiit ei kõlba ikkagi?

Re: Karterikaitse

Postitatud: E Veebr 22, 2016 9:51 pm
Postitas TiitR
l2nkarisass kirjutas:Metsa - et juhuslikul metsateel kännu otsa sõites karterit puruks ei sõida. Saan küsimuse suunitlusest aru, et see komposiit ei kõlba ikkagi?
Mina olen oma metsaskäigu autodel kasutanud alu seguga 5..6mm. metall põhjakaitset. LC120-l oli Meteci oma ja praegusel L200-l Konesko oma (Pajero ja Terrano jäid vahele). Kuidagi rohkem on usku sellesse metalli, kui kännu või külmunud jääkamaka kõhu alla sõidad, aga see võib tulla ka sellest, et pole absoluutselt kogemust nende komposiitidega. Samas foorumlane Andrus Michelis kasutas oma LC120-l just komposiiti (küll jah vist eritellimusena ja paksemat varianti) ja kiidab. Ja pole see alusegu kaitse nii raske midagi - üksinda saad hädapärast alla paigaldada ja eemaldada (jutt siis täispikast plaadist), oleks vaid kolmandat, neljandat kätt abiks 8). Kes võistlusautol kaalu näpuga taga ajab, mõtleb ka kindlasti alternatiividele.