D22 elektriprobleem
Postitatud: K Jaan 20, 2016 7:41 pm
Tere
1999 aasta D22-l (76 kw) tekkis täna selline probleem: hommikul peale käivitust avastasin, et Airbagi tuli vilgub ja ABS-i tuli põles. Suretasin auto välja ning teist korda enam käivitada ei õnnestunud, kuna aku oli tühi. Panin, siis mõneks tunniks laadima ning läks ilusti käima, ABS-i ja Airbagi tuled olid kustunud. Videvikus sõites märkasin, et tuled oleksid nagu tuhmimad ning kojamehed käivad aeglasemalt. Seejärel hakkasid esituled, suunatule sisse lülitamisel, vilkuma ning äkki süttis ABS-i tuli ja samuti hakkas vilkuma Airbagi tuli. Jõudsin koju, suretasin auto välja ning enam ei käivitunud - akud olid tühjad. Laadisin tunnikese ning sain auto jälle käima.
Selline tunne on, et generaator ei lae - samas tahhomeeter, kütusenäidik ja mootoritempi näidik töötavad, kui auto käib. Laadimise puudumise märgutuld vist sellel autol ei ole.
Kas kellelgi on sarnast viga esinenud? Homme vaatan üle akuklemmid ja maanduse ja kere vahelised ühendused. Kas generaatori laadimispinget mõõdetakse nii, et mõõdan seisva mootoriga akuklemmide pinget ning siis töötava mootoriga?
1999 aasta D22-l (76 kw) tekkis täna selline probleem: hommikul peale käivitust avastasin, et Airbagi tuli vilgub ja ABS-i tuli põles. Suretasin auto välja ning teist korda enam käivitada ei õnnestunud, kuna aku oli tühi. Panin, siis mõneks tunniks laadima ning läks ilusti käima, ABS-i ja Airbagi tuled olid kustunud. Videvikus sõites märkasin, et tuled oleksid nagu tuhmimad ning kojamehed käivad aeglasemalt. Seejärel hakkasid esituled, suunatule sisse lülitamisel, vilkuma ning äkki süttis ABS-i tuli ja samuti hakkas vilkuma Airbagi tuli. Jõudsin koju, suretasin auto välja ning enam ei käivitunud - akud olid tühjad. Laadisin tunnikese ning sain auto jälle käima.
Selline tunne on, et generaator ei lae - samas tahhomeeter, kütusenäidik ja mootoritempi näidik töötavad, kui auto käib. Laadimise puudumise märgutuld vist sellel autol ei ole.
Kas kellelgi on sarnast viga esinenud? Homme vaatan üle akuklemmid ja maanduse ja kere vahelised ühendused. Kas generaatori laadimispinget mõõdetakse nii, et mõõdan seisva mootoriga akuklemmide pinget ning siis töötava mootoriga?