1. leht 2-st
Ostuabi Discovery2 kohta
Postitatud: T Jaan 19, 2016 7:22 pm
Postitas Tasane
Pakutakse üht discovery-t kas on keegi seda isendit vaatamas käinud jao oskab täpsemalt rääkida selle kohta.
link :
http://www.auto24.ee/used/2153731
Tänan ette kõiki vastajaid.
Re: Ostuabi Discovery2 kohta
Postitatud: T Jaan 19, 2016 10:29 pm
Postitas Praks1
Kuna palutakse abi, Siis soovitan mitte osta LR tüüpi autosid. Landy ja paljud vihastavad, aga mõnelgi tuttaval on olnud selline pill ja kõik väidavad "et sitem pill mida omanud elus "
Edasi mõelge ise kui hea. "kõik mis hiilgab pole kuld "
Re: Ostuabi Discovery2 kohta
Postitatud: T Jaan 19, 2016 11:47 pm
Postitas Landy
Tasane kirjutas:Pakutakse üht discovery-t kas on keegi seda isendit vaatamas käinud jao oskab täpsemalt rääkida selle kohta.
link :
http://www.auto24.ee/used/2153731
Tänan ette kõiki vastajaid.
Konkreentne auto on 2,5 aasta jooksul kuuendat korda ( erineva inimese poolt) müügis. Vist ei suuda õiget peremeest leida.
Esmalt kontrolli kas raam on alla alles. Kui on, siis vaata edasi.
Üldiselt soovitan tuua spetsialtide juurde
http://www.landroverclub.ee/foorum/index.php?c=10
ostueelsesse ülevaatusesse, saab spetiifilised tundlikud kohad üle kontrollida ning ka juhtme sappa ja selguse majja.
Helista, räägin selle mudeli tugevatest ja nõrkadest kohtadest pikemalt.
Re: Ostuabi Discovery2 kohta
Postitatud: K Jaan 20, 2016 12:56 am
Postitas kala
Pole mitte ühtegi tugevat külge sellisel kuudil leidnud

Millised need oleks?
1 tugev külg vb on ja see on ka paberipeal...tehnilises passis märgitud 3500kg treila võib taha panna.
Re: Ostuabi Discovery2 kohta
Postitatud: K Jaan 20, 2016 8:45 am
Postitas holari
Olen sellise auto pidamist lähedalt näinud, umbes aasta ja seda autot kasutati sihtotstarbeliselt ja suurte mudakatega. Peale kütuse etteande pumba ei andnud midagi järgi. Oli automaat. Ja mis minuarust toimetas kenasti, siis see auto oma elektroonilise veojõu kontrolliga suutis ikak ime kohtadesse ronida. See toimetas kuidagi hästi, võib nii öelda. Kesklukk oli muidugi salongi toodud.
Pole see üdini halb auto ühti, igal autol omad vead ja head.
H.
Re: Ostuabi Discovery2 kohta
Postitatud: K Jaan 20, 2016 8:50 am
Postitas Tasane
Tänan kõiki vastajaid.
Kahtlus oli suur kas võtta või mitte, aga nüüd olen kindel et ei võta ligi, muidu varsti jälle müügis.
Re: Ostuabi Discovery2 kohta
Postitatud: K Jaan 20, 2016 9:38 am
Postitas Landy
kala kirjutas:Pole mitte ühtegi tugevat külge sellisel kuudil leidnud

Millised need oleks?
1 tugev külg vb on ja see on ka paberipeal...tehnilises passis märgitud 3500kg treila võib taha panna.
Mitte ainult paberi peal vaid ka realses elus on tegu täiesti pädeva veduriga. Kodumaal lubatakse lausa 4t sappa panan ja talumehed veavd sel hea meelag selle sabas oma suuri sõnniku ja põhu kärusid ning mudu tehnikat.
Mis puudutab tugevaid külgi,siis on inimesi kelle meeldib suur ja kõrge pakiruum, on neid kelle meeldib selle maisna käigu-ja vahekaasti kombinatsioon, on neid kelle meeldib pehme sõit, on neid kellele meeldib lai lisavarustuse valik järelturul, on neid kes peavad seda maastikul piisvalt võimekaks ning seda, et sinna ka veidi suurema rehvi (34") saab suuremate ümberehitusteta alla panna. Ka on neid kes korralikust Harmon Kardon helisüsteemist lugu peavad,
Re: Ostuabi Discovery2 kohta
Postitatud: K Jaan 20, 2016 9:43 am
Postitas sambla-aadu
Ainuke LRi pluss asub kapoti all, aku peal!
Re: Ostuabi Discovery2 kohta
Postitatud: K Jaan 20, 2016 12:16 pm
Postitas Movistar
Landy kirjutas:kala kirjutas:Pole mitte ühtegi tugevat külge sellisel kuudil leidnud

Millised need oleks?
1 tugev külg vb on ja see on ka paberipeal...tehnilises passis märgitud 3500kg treila võib taha panna.
Mitte ainult paberi peal vaid ka realses elus on tegu täiesti pädeva veduriga. Kodumaal lubatakse lausa 4t sappa panan ja talumehed veavd sel hea meelag selle sabas oma suuri sõnniku ja põhu kärusid ning mudu tehnikat.
Mis puudutab tugevaid külgi,siis on inimesi kelle meeldib suur ja kõrge pakiruum, on neid kelle meeldib selle maisna käigu-ja vahekaasti kombinatsioon, on neid kelle meeldib pehme sõit, on neid kellele meeldib lai lisavarustuse valik järelturul, on neid kes peavad seda maastikul piisvalt võimekaks ning seda, et sinna ka veidi suurema rehvi (34") saab suuremate ümberehitusteta alla panna. Ka on neid kes korralikust Harmon Kardon helisüsteemist lugu peavad,
Kui sa räägid, et selle õnnetusega on hea käru vedada siis pole sa järelikult kunagi normaalse vedukiga sõitnud.
Mismoodi saab õnnetu 100 kw 2,5 diisel 3,5 tn tõmmata?
Re: Ostuabi Discovery2 kohta
Postitatud: K Jaan 20, 2016 12:29 pm
Postitas girlpower
Movistar kirjutas:Landy kirjutas:kala kirjutas:Pole mitte ühtegi tugevat külge sellisel kuudil leidnud

Millised need oleks?
1 tugev külg vb on ja see on ka paberipeal...tehnilises passis märgitud 3500kg treila võib taha panna.
Mitte ainult paberi peal vaid ka realses elus on tegu täiesti pädeva veduriga. Kodumaal lubatakse lausa 4t sappa panan ja talumehed veavd sel hea meelag selle sabas oma suuri sõnniku ja põhu kärusid ning mudu tehnikat.
Mis puudutab tugevaid külgi,siis on inimesi kelle meeldib suur ja kõrge pakiruum, on neid kelle meeldib selle maisna käigu-ja vahekaasti kombinatsioon, on neid kelle meeldib pehme sõit, on neid kellele meeldib lai lisavarustuse valik järelturul, on neid kes peavad seda maastikul piisvalt võimekaks ning seda, et sinna ka veidi suurema rehvi (34") saab suuremate ümberehitusteta alla panna. Ka on neid kes korralikust Harmon Kardon helisüsteemist lugu peavad,
Kui sa räägid, et selle õnnetusega on hea käru vedada siis pole sa järelikult kunagi normaalse vedukiga sõitnud.
Mismoodi saab õnnetu 100 kw 2,5 diisel 3,5 tn tõmmata?
Kusjuures seda olen mina ka mõelnud. 2 tonniga juba hakkab hingeldama korralikult

Re: Ostuabi Discovery2 kohta
Postitatud: K Jaan 20, 2016 1:48 pm
Postitas Landy
Movistar kirjutas: Mismoodi saab õnnetu 100 kw 2,5 diisel 3,5 tn tõmmata?
Olgem täopsed, 102 kW ja tetaud juhtudel upgradetav 119kW peale.
Ei evi E-kati ja seega ei vea suuri haagiseid, kuid tean inimesi kes veavd ja ei nurise.
Kujutad ette, isegi 90kW Defenderiga veetakse seihukesi haagiseid.
Re: Ostuabi Discovery2 kohta
Postitatud: K Jaan 20, 2016 2:32 pm
Postitas Movistar
Rammumehed tõmbavad hammastega rekkat ka.
Pole ju sobiv võrdlus.
Olen igasuguseid asju vedanud erinevate vedukitega ja selleks, et "vedada" on vaja eelkõige Autot haagise ette millel piisavalt momenti ja kw.
Kusjuures Kalal on see paljukiidetud ikaldus
Sellega on niisamagi paras ooper sõita. Käruga ei kannata mingit kriitikat.
Re: Ostuabi Discovery2 kohta
Postitatud: K Jaan 20, 2016 2:32 pm
Postitas seroi
Eks valulävi ja varasemad kogemused, mille valguses midagi hinnata, on inimeseti erinevad. Mõni sõidab Mossega ja arvab, et see on ka täiesti hea auto.
Aga Landy, sul vist ununes näidisvideo haagist vedavast Länd Rõvest lisada?
http://youtu.be/kSMH1tniy20
Ja ka haagise pilt on puudu jäänud:

Re: Ostuabi Discovery2 kohta
Postitatud: K Jaan 20, 2016 2:46 pm
Postitas Alari
Olgu seal passis kirjas mis tahes, lõpuks jõutakse raskete haagiste vedamisel ikkagi Ameerika autodeni.
Re: Ostuabi Discovery2 kohta
Postitatud: N Jaan 21, 2016 12:31 am
Postitas kala
Landy kirjutas:kala kirjutas:Pole mitte ühtegi tugevat külge sellisel kuudil leidnud

Millised need oleks?
1 tugev külg vb on ja see on ka paberipeal...tehnilises passis märgitud 3500kg treila võib taha panna.
Mitte ainult paberi peal vaid ka realses elus on tegu täiesti pädeva veduriga. Kodumaal lubatakse lausa 4t sappa panan ja talumehed veavd sel hea meelag selle sabas oma suuri sõnniku ja põhu kärusid ning mudu tehnikat.
Mis puudutab tugevaid külgi,siis on inimesi kelle meeldib suur ja kõrge pakiruum, on neid kelle meeldib selle maisna käigu-ja vahekaasti kombinatsioon, on neid kelle meeldib pehme sõit, on neid kellele meeldib lai lisavarustuse valik järelturul, on neid kes peavad seda maastikul piisvalt võimekaks ning seda, et sinna ka veidi suurema rehvi (34") saab suuremate ümberehitusteta alla panna. Ka on neid kes korralikust Harmon Kardon helisüsteemist lugu peavad,
Ohh jah...tuli kuidagi asjade kokkulangevusel selline asi kätte. Olen sellega nüüd mõned päevad ringi sõitnud ja täna panin ka Movistari 3500kg reg massiga käru sappa ja ca 1000kg kärusse, õnnetu, mannetu ja jõuetu. Pakun et kui natukene kauba tasakaaluga treila peal eksida siis viskab kohe teelt ära oma vedela vedrustuse pärast. Ei saa aru kuidas see number sinna passi on saadud.
Positiivne on see, et kütust võtab vähem kui mu ram(kütuses peitub jõud), läheb kiiremini soojaks ja mitte keegi ei vaata kui sõidan selle kuudiga. Rohkem positiivset ei oskaks välja tuua.
Jõuvekontrolli maha ei saa võtta, enamasti on see pill esiveoline oma "targa" 4veoga.
Taga on palju kaubaruumi siis kui sa tahad dogi või väikest eeslit vedada ja surud selle viiendast ehk tagumisest uksest sisse. Tagumised uksed on jälle nii kitsad, et täiskasvanud inimesel pole absoluutselt mugav sisseronida. Sõiduasend on halb, istet ei saa nii taha lasta nagu tahaks. Rool on uimane,
Lühidalt...arvestatava vedurina seda autot mina ei käsitleks ja taevani kiitmine on lihtsalt kitsas silmaring või puhas rõveri armastus