1. leht 1-st
G- tagasilla vahetus
Postitatud: P Jaan 17, 2016 9:58 pm
Postitas skorp
Tere.
Kas keegi oskab öelda saaks vahetada 92 a tagasilla 03a oma vastu.
92 a mootor on 3,5 td ja 03 a oma on 4 d
Re: G- tagasilla vahetus
Postitatud: P Jaan 17, 2016 10:52 pm
Postitas ed101
Sellise lakoonilise info põhjal ütleks, et saab.
350GD TURBO/G350 TURBODIESEL ja G 400 CDI sildade ülekanded on 37:9. Viimasel on ilmselt taga juba ketaspidurid ehk käsipiduri tross tuleb ka ära vahetada või jätta vanad pidurid. ABS andurid ja nende asukoht on ka erinev - ei tea kas ühilduvad (92 oli vist ABS veel lisavarustuses, võib-olla polegi seda).
Re: G- tagasilla vahetus
Postitatud: E Jaan 18, 2016 5:25 pm
Postitas skorp
92 a omal on ABS peal ja töötab.
Tänud vastuse eest.
Re: G- tagasilla vahetus
Postitatud: E Jaan 18, 2016 9:31 pm
Postitas ed101
My bad, et kohe ei vaadanud aga sildade laiuses võib ka erinevus olla. Võimalik, et uuemad on 50mm laiemad.
Re: G- tagasilla vahetus
Postitatud: T Jaan 19, 2016 11:58 am
Postitas Arto
ed101 kirjutas:My bad, et kohe ei vaadanud aga sildade laiuses võib ka erinevus olla. Võimalik, et uuemad on 50mm laiemad.
463-edel peaks olema kõigil ühe laiusega sillad.
Re: G- tagasilla vahetus
Postitatud: T Jaan 19, 2016 4:06 pm
Postitas ed101
Ma nüüd pead ei annaks.
W463 on 1425, 1475 ja 1500+ mm rööpme laiusega.
W463 1990. aasta Service raamat ütleb, et standard rööbe on 1425 mm (sama, mis W460) ja võimalik on optsioon 50 mm laiem. Osad algusaastate W463-ed on ju plekkvelgede (W460-lt, sama kood) ja ilma tiivalaienditeta. Huvitav on see, et raamatu tabelis on 1425 ja 1475 mm rööpmega velgede offset 63mm ehk ongi laiem sild, mitte ei saavutatud laius velgedega nagu W460-l (mille veljed on siis 37 offsetiga). Mis aastast muutus 1475 mm rööbe standardiks, hetkel ei tea. 350GD võiks olla juba laia sillaga ja laienditega. Hilisemad (AMG) versioonid on ju veel laiemad (1500+ mm), võimalik, et see siis saavutati velgedega. Lisaks on näiteks tagasillad, millel on laiad trummelpidurid jne aga see on vist rohkem W461 teema.
Kindlasti see sild sinna alla läheb, kinnitused on samad, diferentsiaali asukoht ja ülekanne sama. Aga enne tasuks üle mõõta. Isegi kui on laiem saaks ette spacerid vahele panna, kitsamad veljed või laiemad laiendid jne kuid teisalt võib uute velgede või laiendite leidmine olla kallim, kui vana silda remontida.
Re: G- tagasilla vahetus
Postitatud: T Jaan 19, 2016 8:40 pm
Postitas skorp
Suured tänud vastuste eest.
Silla küsimus tekkis sellest, et tahaks taha ka ketaspisureid ja uurisin kui palju romulas sild maksab.