1. leht 3-st

Igipõline rehvidilemma: BFG AT, Cooper A/T3 või veel midagi, mis on hea??

Postitatud: T Jaan 05, 2016 11:02 pm
Postitas walkman
Tervist. Hakkasin juba vaikselt piiluma rehvifirmade lehti, et valida endale suveks uued rehvid. Autoks LC120 ja mõõt 265/65 R17. Eelmisel maasturil olid all BFGoodrich All Terrain rehvid ja ei saa öelda, et just ülemäära rahul oleksin olnud nendega - küll ei suudetud neid tasakaalu saada, jube kõva seguga tundusid ka. Nüüd on silma jäänud Cooper A/T3 - kuidas sellesse suhtuda, kellel on ja kuidas tunduvad? Mis valikud veel kõne alla võiksid tulla? Äkki hoopis oskab keegi soovitada mõnd väga head päris suverehvi, mitte AT rehvi. Rehve kasutan ainult suvehooajal ja 95% asfaldisõiduks, samas ka selle 5% muule pinnasele sattudes, ei viitsiks kohe märja muru peal kinni jääda. Milline siis võiks olla optimaalseim valik, kui prioriteediks sättida näiteks sõidumugavus, vaikus, mingisugunegi läbivus poris, liivas?

Re: Igipõline rehvidilemma: BFG AT, Cooper A/T3 või veel midagi, mis on hea??

Postitatud: T Jaan 05, 2016 11:59 pm
Postitas TiitR
Sõidab see LC120 ka täiesti asfaldirehviga poris/mudas...proovitud. Samas see Cooper AT3 ongi ju AT rehv? Omaltpoolt annan pluss hääle ka Falken landair LA/AT-le. Kindlasti natuke odavam, kui nimetatud Cooper, kuid sõitsin oma Pajeroga sellega 365 päeva aastas. Pidas natukenegi talvel, poris täitsa ok ja ei unda ka linna vahel.

Pilt

Re: Igipõline rehvidilemma: BFG AT, Cooper A/T3 või veel midagi, mis on hea??

Postitatud: K Jaan 06, 2016 12:39 am
Postitas sndr81
Teemaalgataja juttu lugedes ilmus mõttesse pilt cooper discoverer ATR-ist.

Re: Igipõline rehvidilemma: BFG AT, Cooper A/T3 või veel midagi, mis on hea??

Postitatud: K Jaan 06, 2016 1:15 am
Postitas urmas
Mulle need meeldisid HANKOOK DYNAPRO AT-M (RF10) Petrburi mnt küüru alt ostsin. Hind oli ok! Tegid talvel oma töö ära, olid vaiksed ja mudas ei liikunud. Kui vs BFG AT, siis Hankookid olid talvel kindlalt etemad ja suvel pehmemad-vaiksemad.
Pilt

Re: Igipõline rehvidilemma: BFG AT, Cooper A/T3 või veel midagi, mis on hea??

Postitatud: K Jaan 06, 2016 6:47 am
Postitas honkomees
Kuidas mõista lauset "mudas ei liikunud"? See Hankook üks vähestest , mis minu mõõdus saadaval.

Re: Igipõline rehvidilemma: BFG AT, Cooper A/T3 või veel midagi, mis on hea??

Postitatud: K Jaan 06, 2016 8:38 am
Postitas GC
Kui 95% asfaldil, milleks AT rehv?
Mina sõidan suvel asfaldirehviga, põllu peal käin rohkemgi kui 5%
General Grabber UHP-ga...

Pilt
kukkus kütuse kulu pea 1l/100km
Kuigi kulusid minu meelest veidi kiiresti.
Eelmisest suvest katsetan Michelini...

Pilt
Paljudel rehvidel kuluvad äärmised klotsid saehambaks, ka paigas silla puhul, ja siis on lärm taga.

Re: Igipõline rehvidilemma: BFG AT, Cooper A/T3 või veel midagi, mis on hea??

Postitatud: K Jaan 06, 2016 10:25 am
Postitas Landy
GC kirjutas:Kui 95% asfaldil, milleks AT rehv? ...
... kukkus kütuse kulu pea 1l/100km ...
... Paljudel rehvidel kuluvad äärmised klotsid saehambaks, ka paigas silla puhul, ja siis on lärm taga.
On täiesti loomulik, et maastiku klosti ja asfaldi slick-i kütusekulu vahe on 1...1,5L/100k Veeretakistus ju hoopis teine.
Tänpäevastel hea helisolatsiooniga masinatel on "suur rehvi müra" üsna pseudo teema, sest enamus jääb õue. Ilma heliioslatsioonita auto ( näit. Defenderi) puhul oleks a'la bogeri klotsi hääle eigapäevane asfaldil kuulamine küll vast tiba tüütu. Õnneks vanematel seda tüüpi atodel summutab mootorimüra rehvi hääle.

Re: Igipõline rehvidilemma: BFG AT, Cooper A/T3 või veel midagi, mis on hea??

Postitatud: K Jaan 06, 2016 10:38 am
Postitas rato
mulle tundub väike maxxis trepador selline paras A/T rehv viisakaks sõiduks. on ka M+S ja saab nii lamellida pehmemaks kui on klotsi, kuhu auke puurida ja pakiauto naelu sisse liimida.

Re: Igipõline rehvidilemma: BFG AT, Cooper A/T3 või veel midagi, mis on hea??

Postitatud: K Jaan 06, 2016 11:23 am
Postitas ahto42
BFGoodrich Long Trail


Pilt

Re: Igipõline rehvidilemma: BFG AT, Cooper A/T3 või veel midagi, mis on hea??

Postitatud: K Jaan 06, 2016 11:51 am
Postitas Arto
Mul olid punnsilma (Jeep Cherokee KJ) all ContiCrossContact™ AT, tundusid täitsa mõnusad.
Pilt
Müra nagu väga kah polnud.

Re: Igipõline rehvidilemma: BFG AT, Cooper A/T3 või veel midagi, mis on hea??

Postitatud: P Mär 13, 2016 9:57 pm
Postitas Rainer
Kellegil Nokian Rotiiva AT rehviga kogemusi on?

Re: Igipõline rehvidilemma: BFG AT, Cooper A/T3 või veel midagi, mis on hea??

Postitatud: E Mär 14, 2016 5:23 pm
Postitas l300
müüsin just maha bf long trailid,asfaldil olid vaiksed,eelmise sulaajal pehme heinamaa peal vedasid ka rahuldavalt ja lumes toimetasid ka rahuldavalt(paremini kui insa safari lumes)

Re: Igipõline rehvidilemma: BFG AT, Cooper A/T3 või veel midagi, mis on hea??

Postitatud: T Mär 15, 2016 9:05 am
Postitas UlvarM
Kruttisin just Cooper AT 3 alla, läheb teine hooaeg, autoks LC 120, sõbra 150-l ka samad all, temal läheb juba vast 4-5 hooaeg. Mõlemad rahul. Suvel võtan tihti paadi ka sappa, liiva sees koos paadiga auto ei köhi ka mitte, maanteel vaiksed. Mina seda valikut ei kahetse.

Re: Igipõline rehvidilemma: BFG AT, Cooper A/T3 või veel midagi, mis on hea??

Postitatud: T Mär 15, 2016 9:54 am
Postitas Jopinto
Sinu mõõdule on olemas veel ka Gripmax A/T, meenutab BF Goodrich AT, hind 95 eur i kanti tk
Falken WPAT01 ca 120 eurikut
Maxxis AT980E (Goodrich AT koopia) ca 130 eurikut (paljude seas kiidetud rehv)
Vb ka Yokohama G012 aga 150 euri eest on seda juba palju, juhul kui ei soovi peamiselt maantee rehvi. Seenel käimiseks on see ideaalne. Aga sellele ka Dunlop Grand AT3 piisav, kuid 15 euri nime eest juurde maksta ei ole pointi.

Goodrichi AT sellele mõõdule raske leida, kuid 265/70R17 oleks juba 185 eest (uus mudel). Seda rehvi on mõistlik osta sügisel, siis saab kaks talve muretult sõita ja 3-4 suve aga tüüpiline skeem on 2+2, siis saab veel kasutatuna maha müüa ja talveks jälle uued alla.

Re: Igipõline rehvidilemma: BFG AT, Cooper A/T3 või veel midagi, mis on hea??

Postitatud: T Mär 22, 2016 11:40 am
Postitas taavik
Kiidan ka Cooperi AT/3 rehvi. Üks hooaeg möödas nendega. Asfaldil suht vaikne (võrreldes eelnevate AT rehvidega, MT rehvidest rääkimata), kruusal pidamine täitsa OK, metsas/mudas liigub kah. Samas pole klaasideni mudasse uputamas käinud. kasutus 70% asfalt, 30% kruusateed, mets/põld. Valituks osutus peamiselt sellepärast, et oli üks väheseid sobivas mõõdus rehve turul (265/60/18).