1. leht 1-st

Pinge kõikumine

Postitatud: E Dets 28, 2015 7:55 pm
Postitas reedik225
Mure siis selline, et terracanil hakkasid tuled värelema, ning testriga akult pinget mõõtes avastasin et laadimispinge kõigub 14.21-14.37 V vahemikus tühikäigul. Väiksem pinge kõikumine on 0,01V suurema kõikumise korral 0,07V märkasin ka seda et kõikumise hetkel lonkab ka mootor. Kas selleine kõikumine võib põhjustada ka korrapäratust mootori töös?Pööretel püsib pinge stabiilne 14.30V peal. Kas keegi oskab öelda pingeregulaatori numbrit? Plaan genekas kontrollimiseks maha võtta lähimatel päevadel. 2,9 110kw 04a

Re: Pinge kõikumine

Postitatud: E Dets 28, 2015 9:58 pm
Postitas traatjalg
Laadimise voldid tunduvad korras olevat 13,9-14,3 võiks olla.Vaata parem üle elektri ühendused eriti mass.

Re: Pinge kõikumine

Postitatud: E Dets 28, 2015 10:07 pm
Postitas Madlobster
Ma pigem arvan, et pinge kõikumine ei põhjusta mootori lonkamist vaid mootori lonkamine põhjustab pinge kõikumise.

Re: Pinge kõikumine

Postitatud: T Dets 29, 2015 12:32 am
Postitas kummist
Madlobster kirjutas:Ma pigem arvan, et pinge kõikumine ei põhjusta mootori lonkamist vaid mootori lonkamine põhjustab pinge kõikumise.
Täpselt nii.

Olles kokkupuutunud erinevate automarkide elektrisüsteemidega väidan, et on tavaline ka olukord kui pinge kõigub aegajalt ka alla 13V. Üsna tavaline on bensiinimootoriga autode puhul olukord kus tühikäigul lülitatakse elektriline mootorijahutuse ventikas sisse mõneks ajaks (20-40s) ja samal ajal käib esituledes kerge vilkumine - näiteks Honda.
Sellisel puhul on normaalne kui tühikäigu RPM kõigub ca. 100RPM-i siia sinna. Umbes sama juhtub siis kui paigal seistes järsku rooli keerad ja mis peale pöörded veidi muutuvad (tõuseb veidi). Kuid mootori töö peab sellise muutuste puhul olema ikkagi ühtlane - ilma lonkamiseta.

"Lonkamine" on mingi muu probleem ja loomulikult väljendub see ka generaatori väljundis.

Re: Pinge kõikumine

Postitatud: K Veebr 10, 2016 5:36 pm
Postitas reedik225
Ei hakanud uut teemat tegema. Tehtud pihustite remont ning kütusesüsteem kontrollitud, kuid mootor tühikäigul lonkab ikka. Käivitub nii soojalt kui külmalt hästi, nn lonkamine hakkab kui mootor on töö soe. Järgmine nädal saab arvuti sappa visata ja vaatab mis auto ise näitab.