1. leht 1-st
Keretööd: Kasti põhja taastamine, keevitus
Postitatud: R Dets 25, 2015 9:23 pm
Postitas makuke
Tere,
Teemaks on kasti põhja taastamine.
Kas keegi on kohanud, et Eestis müüakse sarnast lehte :
http://www.tomsbroncoparts.com/product/ ... bronco-new ?
Katuse profiilplekk on liiga õhuke, muidu ehk oleks alternatiivi leida...
Parimat,
Mark
Re: Keretööd: Kasti põhja taastamine, keevitus
Postitatud: R Dets 25, 2015 9:39 pm
Postitas fanatt
Need mehed kes teevad katuseplekki (valtsivad sooni sisse jms.) peaksid sellise asjaga ka hakkama saama. Ma ei tea kui paksu materjali nad väänata saavad. Tellisin katuseplekki ja siis oli vaja laine põhja mingit lisa soont ja öeldi, et neil vahet pole palju seal sooni sees on. Ise asi kas sa jaksad neid piisavalt motiveerida, et nad sinu eritellimuse ette võtaks.
Minu jutt on teoreetiline, kindlalt ei oska sind juhatada
Re: Keretööd: Kasti põhja taastamine, keevitus
Postitatud: R Dets 25, 2015 9:52 pm
Postitas makuke
Tänud pakkumise eest.
Teistele infoks, et helistasin nii Vääna kui ka osad Tallinna plekikojad läbi ning jäävad nad hätta materjali paksusega.
Kuni 0,5mm on nende jaoks okei.
Mark
Re: Keretööd: Kasti põhja taastamine, keevitus
Postitatud: R Dets 25, 2015 10:45 pm
Postitas AlexP
Kui originaali säilitada pole plaanis, siis soovitan mõne kaubiku katuse plekk sebida.
Re: Keretööd: Kasti põhja taastamine, keevitus
Postitatud: R Dets 25, 2015 11:24 pm
Postitas dexter
0,5 kasti põhjaks ikka kole foolium või peab eriti räme sõrestik all olema. Minimaalselt võiks ikka 0,8 või isegi 1,2 olla.
Iga korralikum auto plekksepp peaks suutma sulle sellise asja valssida. Muidugi oleneb kasti mõõtmetest. Väga suurt sikemasinat, kuhu suuremõõtmeline plekitükk vahele läheb on raskem leida. Aga miks mitte ka kahes tükis teha....
Re: Keretööd: Kasti põhja taastamine, keevitus
Postitatud: R Dets 25, 2015 11:31 pm
Postitas Landy
Kas plaan kogu põhi ühes tükis vahetada või ainult osalislet?
Kui viimast, siis kodanikud on läinud meile Imedepõllul endale maasturi pakiruumi põhjasid paikamisesks maha lõikamas.
Re: Keretööd: Kasti põhja taastamine, keevitus
Postitatud: K Dets 30, 2015 11:43 am
Postitas makuke
Tahaks vahetada kogu kasti põhja, kuna keegi on originaal põhjale lisaks veel alumiiniumi lehe peale pannud.
Kahe põhja vahel olev niiskus ja muu ilmastik on juba jõudnud lammutada.
Päris siledat plekki ei saa ka põhjaks kasutada, see on maru libe vihma ja lumega...
Kaubiku katuseplekk pole paha idee!
Kuna avastasin netiavarustest koha, kust perveid kasti põhjasid saab, siis mõtlesin küsida, ehk keegi on kokku puutunud.
terv,
Mark
Re: Keretööd: Kasti põhja taastamine, keevitus
Postitatud: K Dets 30, 2015 2:19 pm
Postitas ibra
Pane AL rihvel, igati normaalne.
Re: Keretööd: Kasti põhja taastamine, keevitus
Postitatud: K Dets 30, 2015 4:18 pm
Postitas TiitR
makuke kirjutas:
Kuna avastasin netiavarustest koha, kust perveid kasti põhjasid saab...
Jaga mulle ka seda netilehte

Re: Keretööd: Kasti põhja taastamine, keevitus
Postitatud: K Dets 30, 2015 4:47 pm
Postitas honkomees
TiitR kirjutas:makuke kirjutas:
Kuna avastasin netiavarustest koha, kust perveid kasti põhjasid saab...
Jaga mulle ka seda netilehte

Tiit, loe siis esimene postitus läbi

Re: Keretööd: Kasti põhja taastamine, keevitus
Postitatud: K Dets 30, 2015 6:18 pm
Postitas TiitR
honkomees kirjutas:TiitR kirjutas:makuke kirjutas:
Kuna avastasin netiavarustest koha, kust perveid kasti põhjasid saab...
Jaga mulle ka seda netilehte

Tiit, loe siis esimene postitus läbi

Lugesin ja vaatasin pilte tegelikult enne juba, kuid ei arvanud, et sellest lehest jutt käibki

Keegi meie omadest (Eestit pean silmas) ei paku taolisi lahendusi/teenuseid?
Re: Keretööd: Kasti põhja taastamine, keevitus
Postitatud: K Dets 30, 2015 6:43 pm
Postitas smurhv
Ega seal midagi keerulist pole. Vaja ainult sellist pinki mis selle välja lööb. See on tõenäoliselt vormitud spets stantsiga.
See plekk mida kasutavad tavalised autoplekksepad taastamisel (must terad s235) paindub igatpidi korralikult ja saab haamriga ilusti valtsida.
Nüüd kui sulle sobib tahvlina saada selline tükk, nagu pildil, siis seda kantida on nokunohu. Nende kaarjate servade osas tekib kerge komplikatsioon, kuna vaja on venituspinki selle jaoks.
Endal olemas plekitöökoda. Lähiajal soetan ka sellise venitusmasina millega saab hõlpsasti teha näiteks uusi tiivakaari ühes tükis nii et neid ei peaks lõikuma ja keevitama.
Re: Keretööd: Kasti põhja taastamine, keevitus
Postitatud: K Dets 30, 2015 6:47 pm
Postitas TiitR
smurhv kirjutas:Ega seal midagi keerulist pole. Vaja ainult sellist pinki mis selle välja lööb. See on tõenäoliselt vormitud spets stantsiga.
See plekk mida kasutavad tavalised autoplekksepad taastamisel (must terad s235) paindub igatpidi korralikult ja saab haamriga ilusti valtsida.
Nüüd kui sulle sobib tahvlina saada selline tükk, nagu pildil, siis seda kantida on nokunohu. Nende kaarjate servade osas tekib kerge komplikatsioon, kuna vaja on venituspinki selle jaoks.
Endal olemas plekitöökoda. Lähiajal soetan ka sellise venitusmasina millega saab hõlpsasti teha näiteks uusi tiivakaari ühes tükis nii et neid ei peaks lõikuma ja keevitama.
No, aga siis terendab sulle ju bisnesplan

...terve Eesti on täis kastikate surnud kaste, jmt.
Re: Keretööd: Kasti põhja taastamine, keevitus
Postitatud: R Jaan 01, 2016 11:14 pm
Postitas makuke
Kellel plekitöökoda, siis omaltpoolt saan aidat tööriista valmistamisega - templid, matriitsid, stantsid ja muud erilahendused
www.sumartools.ee
Endal puudub see aeg, et leiutama hakata.