1. leht 1-st

Mure T-16e kõrgsurvepumbaga

Postitatud: K Dets 23, 2015 8:48 am
Postitas MetsaVikat
Tere!

Kuna siin foorumis leidub igasuguseid spetsialiste ja asjatundjaid, siis mõtlesin küsin siit nõu.

Mure järgmine. T16 pumbal korpuses õli küte segamini, käima ka ei lähe, ilmselt vaja remont teha. Küsimus siis järgmine, kas lasta korda teha kellegil? Oskab keegi soovitada pädevaid mehi? Või osta uus pump? Rida pumpa osta ei jaksa, eestis pea 400 euri. Tavapump 200 euri, odav variant üldse 129 euri.

Äkki kellegil kogemusi, tarkusi ja jagab.

Terv. Villu

Re: Mire T-16e kõrgsurvepumbaga

Postitatud: K Dets 23, 2015 9:08 am
Postitas uputaja
Kasutatud kujul sellist värki ei vedele? Vt näiteks Automoto foorumisse või kuugelda. Tuleb kah müstilisi värke välja.

Re: Mire T-16e kõrgsurvepumbaga

Postitatud: K Dets 23, 2015 10:03 am
Postitas Madgangster
mul küll t-25 aga peaks sul ka olema d21 mootor vast.
rida pump hulka asjalikum kui see plunser pump.
ma olen ise lasknud neid plunser pumpasi remontida korduvalt. summad on olnud kuni 90 € rem
ja vastu ei pea eriti kaua...
ostsin ka poest (türilt) taastatud pumba see kestis 6 kuud ennem kui tihend lekkima hakkas ja diisel oli pumba õliga segamini.

mina otsiks kasutatud rida pumba ja laseks selle üle vaadata .need kestavad üsna kaua.

parimatega Hannes.

Re: Mire T-16e kõrgsurvepumbaga

Postitatud: K Dets 23, 2015 10:03 am
Postitas totu
Krt, need kasutatud asjad on niiiiiii iii kaua käinud, et ilmselt ei tepsi. Kas uusi plunzerpaare ei ole saada, võiks olla samad T40 ga? "Kahepotise" peaks kõrva järgi paika ka saama, niikuinii "lonkab ja möliseb". Saaks eelarve paremaks. 129 rutsi ei tundu ka kosmos olevat, kui masinat ikka vaja.

Re: Mure T-16e kõrgsurvepumbaga

Postitatud: K Dets 23, 2015 10:39 am
Postitas eerik2
T25'l ja T16'l on jah sama mootor D21. Üks võimalus on ka kui kuskilt saad kätte belarusi pumba. Minu mäletamist mööda 50'ne pump istub ka sinna otsa. Kahel plunžril keerad kütte maha (mitte kinni!) ja ühendad need tagasivoolu. Saadki ridapumba sinna. Sobiva vahetüki korral võid täiesti suvalise pumba mootori otsa istutada. Samuti võid kasutada 40'ne pumpa, ühendad ka kaks otsa tagasivoolu aga see samuti rootorpump. Osadel 40'netel oligi belarusi ridapump peal. 40'ne rootorpumba jupid istuvad ka 16'ne pumbale. Pigem oleks pikemat perspektiivi silmas pidades istutada 16'nele peale hoopis mingi sõiduauto mootor, audi 1,6D vms. 25'le sobib küll hästi, on ka radika jaoks ruumi. 16'l tekibki küsimus radika asukohas. Mul endal praegu pooleli iveco mootori aretamine T-28'le, originaal tahab tõsist kapremonti.

Re: Mure T-16e kõrgsurvepumbaga

Postitatud: K Dets 23, 2015 10:45 am
Postitas Madgangster
mul veel 69aasta mtz5 millel orginaal rida pump. ridapumbad üsna pommikindlad. 10 aasta jooksul on see remondis käinud 1 korra ja siis lasin reguleerida ja korpuse juppi välja vahetada... vist vahetati ka laager.

keegi kuskil mainis et on võimalik d 21 mootorile istutada t-40 ridapump. omal kogemus puudub.

parimatega Hannes.

Re: Mure T-16e kõrgsurvepumbaga

Postitatud: K Dets 23, 2015 10:54 am
Postitas LR90
Aasta tagasi sai oma T-25-le sealt tellitud uus pea...
https://www.pmkaubamaja.ee/index.php?op ... 20&lang=et

Re: Mure T-16e kõrgsurvepumbaga

Postitatud: K Dets 23, 2015 12:14 pm
Postitas LR90
Minu 25-l oli diisli sattumise põhjuseks KSP-sse etteande pump,see sai vahetatud ja hetkel asi norm.
eelkirjutajale, ainus probleem on selles, et kui KSP täis saab, hakkab ilastama.

Re: Mure T-16e kõrgsurvepumbaga

Postitatud: K Dets 23, 2015 3:34 pm
Postitas v6sa
MetsaVikat kirjutas: ...
T16 pumbal korpuses õli küte segamini, käima ka ei lähe, ilmselt vaja remont teha.
...
Teha seda pöörist keegi ei taha. Ridapumba paigaldus on soovitav. Kui ise ei mõika, siis osta õige asendus. Ise leiutamiseks on vihjeid juba antud.

AMF on paar teemat olemas, loe ja mõtiskle.

Re: Mure T-16e kõrgsurvepumbaga

Postitatud: K Dets 23, 2015 8:36 pm
Postitas t4nel
Kui lambist ära suri ja üldse käima ei luba siis ma panen enda 10punkti ka etteande pumba peale.

Re: Mure T-16e kõrgsurvepumbaga

Postitatud: K Dets 23, 2015 9:03 pm
Postitas MetsaVikat
Suured tänud info ja abi pakkumise eest.

Tegelikult on sõbra "põka" kes väga foorumeid asju ei kammi.

Aga täpsemad sümptomid on sellised. Käsipumbaga küte üles, läheb käima, mingi hetk sureb välja. Enam käima ei lähe, käsipumbaga küte üles jälle, siis käib jälle veidi. Ehk siis pump ise on ilmselt terve ja sureb lihtsalt kütte nälga. Torud asjad üle käidud kõik, arvas, et need on head. Etteande pump vahetatud, midagi ei muutunud.

Täna käisime ühe targema härra juures. Ütles, et tal ka kunagi midagi taolist olnud. Pumbal pidi kuskil korgi taga mingi vedru olema ja kui see pooleks läheb, siis pidi täpselt samamoodi tegema. Sõber pidi järgi proovima, ja annan siia ka teada, äkki kellegil tekib sama mure kunagi vms.

Teistele suured tänud ja häid pühi!

Re: Mure T-16e kõrgsurvepumbaga

Postitatud: K Dets 23, 2015 9:24 pm
Postitas t4nel
Uute sümptoomide järgi pakun et õhk vahel :D

Re: Mure T-16e kõrgsurvepumbaga

Postitatud: N Dets 24, 2015 9:26 am
Postitas v6sa
MetsaVikat kirjutas: ...
Pumbal pidi kuskil korgi taga mingi vedru olema ja kui see pooleks läheb, siis pidi täpselt samamoodi tegema.
...
Pumba tagasivoolustutsis on surveklapp, mis hoiab töörõhku (jämedalt 1 bar). Kui see ikaldub, siis on kütusel lihtsam minna paaki tagasi pumbapeasse ronimise asemel. Korras klapp peab "üisema) hakkama pumbates. Saskal on see vastikult kitsas vahes, kuid konbtrollimiseks tuleb see lahti võtta. Vaadake siis, et kuuli ära ei kaota!

Samas ei peas ka käsipumbaga löömine piisavat rõhku tekitama - sama süsteeni ju täidetakse.

Aga vanatehnikal on kõik võimalik. Minagi panustan õhulekkele, tõenäoliselt peenfiltri kopsiku servatihendi vahelt. See alukopsik on õrn ning tihend halb. Leke selles tsoonis on pigem ostetud omadus kui rike :cry: