Subaru ragiseb keeramisel
Postitatud: L Dets 05, 2015 2:24 am
Tere.
Mure siis keeramisel. Ise arvasin ka et poolteljed. Aga peale vahetust ei muutunud midagi. Naljakas on see , et ragiseb vaid siis kui olen sõitnud umbes 10 km. Siis kui õlid soojaks lähevad hakkavad jama pihta.Eile vahetasin igaksjuhuks ka eesmise diffri õli ära. Seal all on magnet kork ja seegi oli suht puhas. Ragin siis tekib keeramisel ja pauk on nii kõva et kui auto kõrvalt nägi kuidas rehv liikus peale pauku. Tundub nagu 1 hammas oleks kuskilt puudu.Otse sõites pole midagi ainult keeramisel mida aeglasemalt seda hullem. Auto surab lausa välja kui uuesti sidurit ei lahuta.Ja vahet pole kummale poole keerata. Rahina tihedus sõltub uto kiirusest. Aga kahtlane siiski kui külmalt kõik tipptopp. Ise siin Austraalias ja saigi lolli peaga ostetud selline masin. Ja ka jahutusvedelik kaub nagu vits vette täpselt 1 l kaob u 100km. Temp ok aga täpselt 1 l saab peale kallata, paagi tõmbab ka tühjaks. Loodan , et keegi saab aidata.
Subaru forester 2003 x 2.5 manual
Mure siis keeramisel. Ise arvasin ka et poolteljed. Aga peale vahetust ei muutunud midagi. Naljakas on see , et ragiseb vaid siis kui olen sõitnud umbes 10 km. Siis kui õlid soojaks lähevad hakkavad jama pihta.Eile vahetasin igaksjuhuks ka eesmise diffri õli ära. Seal all on magnet kork ja seegi oli suht puhas. Ragin siis tekib keeramisel ja pauk on nii kõva et kui auto kõrvalt nägi kuidas rehv liikus peale pauku. Tundub nagu 1 hammas oleks kuskilt puudu.Otse sõites pole midagi ainult keeramisel mida aeglasemalt seda hullem. Auto surab lausa välja kui uuesti sidurit ei lahuta.Ja vahet pole kummale poole keerata. Rahina tihedus sõltub uto kiirusest. Aga kahtlane siiski kui külmalt kõik tipptopp. Ise siin Austraalias ja saigi lolli peaga ostetud selline masin. Ja ka jahutusvedelik kaub nagu vits vette täpselt 1 l kaob u 100km. Temp ok aga täpselt 1 l saab peale kallata, paagi tõmbab ka tühjaks. Loodan , et keegi saab aidata.
Subaru forester 2003 x 2.5 manual