1. leht 1-st

kas siin keegi valmistab nn. strut bare

Postitatud: E Veebr 26, 2007 10:08 pm
Postitas mrtn
Küs 1: tegu siis nende amordipüstikute vahele käivate torudega. otsing tulemusi ei andnud, küsin siis otse.

loomulikult oleks raam abiks, aga takkajärgi on seda kandevkerega autole keeruline paigaldada :P

Küs 2: kui Küs 1 ei ole resultatiivne, siis soovitage kohti, kust sellesama toru jaoks materjali osta, frees ja keevitus on endal olemas.

Postitatud: E Veebr 26, 2007 10:18 pm
Postitas Veiko
Mina olen oma autodele torud kõik siit ostnud:
www.helensbaltic.com
Veiko

Postitatud: T Veebr 27, 2007 9:13 am
Postitas erik
Materjali saad:

Italinox
Balitic Steel
Enimor

Valmistab jooniste alusel
näit:

Raudpolt, tel. 5165200
Timmet

Ehitab vastavalt autole:

Offroad servis

Ma olen uudishimulik, ma saan aru, et vajad seda offroadiks aga millisele autole seda vaja on?

Postitatud: T Veebr 27, 2007 9:33 am
Postitas mrtn
erik kirjutas:Ma olen uudishimulik, ma saan aru, et vajad seda offroadiks aga millisele autole seda vaja on?
tänud vastajatele.

auto on HR-V :)

Postitatud: T Veebr 27, 2007 12:54 pm
Postitas erik
mrtn kirjutas:
erik kirjutas:Ma olen uudishimulik, ma saan aru, et vajad seda offroadiks aga millisele autole seda vaja on?
tänud vastajatele.

auto on HR-V :)
Ja milleks see hea peaks olema?

Postitatud: T Veebr 27, 2007 1:31 pm
Postitas trc
erik kirjutas:
mrtn kirjutas:
erik kirjutas:Ma olen uudishimulik, ma saan aru, et vajad seda offroadiks aga millisele autole seda vaja on?
tänud vastajatele.

auto on HR-V :)
Ja milleks see hea peaks olema?
mrtn - gtstudio.ee müüb OMP Racing strut'e - HR-V'le täiesti olemas. tuhat-midagi raha - nu**i kindlasti vähem kui hakata otsima materjali, jooniseid, tegijat kes valmis teeks.

erik - selleks et esiots jäigemaks saada. samas kuna sa siin kavalalt juhid ikkagi koguaeg yhte auku seda teemaarendust siis mulle hakkab tunduma juba, et see strut ei anna kuigipalju juurde selles jäikuses, mida mrtn taga ajab. St. et maastikul keerab ikka seda nina niipalju väändesse, et esiklaasi vahetusest eriti ei pääse.

Postitatud: T Veebr 27, 2007 3:08 pm
Postitas erik
Kui klaas läheb offroadides katiki, aitab ainult tuleseinaga seotud strut, lihtne connection bar ei toimi. See asi on ringraja ja ralliautodes järgi proovitud.

Postitatud: T Veebr 27, 2007 3:43 pm
Postitas mrtn
erik kirjutas:Ja milleks see hea peaks olema?
kui sa silmas pead seda, miks seda offroadimise puhul vaja on, siis asi selles:

esimese põlvkonna HR-V-d kannatavad praguneva esiklaasi all, kuna kere on liiga pehme. uuem mudel (nagu mul) selle häda all ei kannata, aga ma pigem oleks ettevaatlik. siiamaani pole maastikul midagi juhtunud veel, uksed käivad ka siis, kui rattad diagonaalis õhus on.

trc, hea info. OMP pidada ok olema, jah.

Postitatud: T Veebr 27, 2007 6:14 pm
Postitas Veiko
Mul sõiduautol on OMP-i oma ja see sobis kenasti paika.Ainuke teema minu omaga oli see,et see pagan tuli Itaaliast 4 kuud.
Veiko

Postitatud: T Veebr 27, 2007 6:43 pm
Postitas mrtn
ma tellisin siiski selle strutbari ära, tulemüürivarianti pole. eks näeb, kas minust saab mingi järjekordse näite teha, kes ei kuula ja teeb ;)

tänud kaasamõtlejaile.

Postitatud: R Mai 11, 2007 1:32 pm
Postitas mrtn
Täna, pea 3 kuud hiljem, jõudis minu strutbar Tallinnasse.

Postitatud: P Mai 13, 2007 2:14 am
Postitas mrtn
a see oli sitt mõte ju niikuinii.

enne paigaldamist (poltide otste peale paigaldatuna) oli õhuvõtuga nii palju vahet:

Pilt

ja flantside täpsus võttis hinge nii kinni, et ma ei hakanud seda paigaldama:

Pilt

Postitatud: E Dets 10, 2007 8:20 pm
Postitas mrtn
kuna see oli üleüldse halb mõte, siis ma müüsin selle HR-V maha. :twisted: