1. leht 1-st
pajero sport-il esisild jamab
Postitatud: P Veebr 25, 2007 2:30 pm
Postitas maeorg
Küsimus selline,et talvel lume ja külmaga ei taha esisild sisse lülituda vahe. Kui ööseks jätta auto seisma nii, et esisilda sisse ei lülita, siis hommikul see enam ei õnnestu. Samas jälle lülitub normaalselt. Mis võiks viga olla? Pajero Sport 2000a 2,5td.
Re: pajero sport-il esisild jamab
Postitatud: P Veebr 25, 2007 3:43 pm
Postitas Maasturid
maeorg kirjutas:Küsimus selline,et talvel lume ja külmaga ei taha esisild sisse lülituda vahe. Kui ööseks jätta auto seisma nii, et esisilda sisse ei lülita, siis hommikul see enam ei õnnestu. Samas jälle lülitub normaalselt. Mis võiks viga olla? Pajero Sport 2000a 2,5td.
Pakun,et esisilla juures olev vaakum membraan on vett täis ja külmub ära.(olen sellist probleemi paljudel kohanud)
Postitatud: R Jaan 22, 2010 10:06 pm
Postitas pätakas
"Sulatan" sõbra soovil vana teema üles - 2006.a. pajero spordil sama teema, et membraan jäätub, eriti praeguste külmadega nelivedu ei toimi, eriti just siis kui vaja... Auto käis silberis, seal puhastati, puhuti ja kuivatati jms asja, kerge miinusega kõik toimis. Kui sõita ning mängida neliveo-kangiga, siis lõpuks soovitu käes. Tahaks kiiremini.
Kas on maamehele soovitusi, kuidas probleemiga ühele poole saada. Eesmärk oleks minimaalsete kulutustega, ent tõhusalt hakkama saada.
Postitatud: R Jaan 22, 2010 10:30 pm
Postitas Maasturid
pätakas kirjutas:"Sulatan" sõbra soovil vana teema üles - 2006.a. pajero spordil sama teema, et membraan jäätub, eriti praeguste külmadega nelivedu ei toimi, eriti just siis kui vaja... Auto käis silberis, seal puhastati, puhuti ja kuivatati jms asja, kerge miinusega kõik toimis. Kui sõita ning mängida neliveo-kangiga, siis lõpuks soovitu käes. Tahaks kiiremini.
Kas on maamehele soovitusi, kuidas probleemiga ühele poole saada. Eesmärk oleks minimaalsete kulutustega, ent tõhusalt hakkama saada.
Võta see membraan lahti ja vaata kas seal on veel midagi päästa kui pole siis leian ka teise membraani.
Postitatud: N Veebr 04, 2010 10:49 pm
Postitas pätakas
Pole endal praegu võimalust sel spordil membraani lahti võtta aga probleem kestab. Küsiksin igaks juhuks, kas keegi Tlnast ei taha "probleemi lahendamisega" tegeleda ning tööle-jupile hinda pakkuda? Loomulikult on variant Roosna-Allikule sõita, lihtsalt lisandub aja ja kütusekulu. Sõber tahaks homme lahenduseni jõuda.
Tänan tähelepanu eest.
Postitatud: L Veebr 06, 2010 1:02 am
Postitas pätakas
Roosna-Allikul on kindel süda tuksumas, asi korras. Tänan.
Niipalju huumorinurka ka, et sõbra esimese maasturi esiots sai pärast kindla neliveo taastamist mõnusa litri tr**tanud Ragn-Sellsi prügiauto käest, kui see ootamatult toore rohelise tulega tagurpidikäiguga otsa kiirendas... Elagu modernsed autod ja nende elektr. käiguvahetid, ning idikates juhid, juhhei!!
Postitatud: N Mär 11, 2010 1:30 pm
Postitas alr
Ei hakanud uut teemat tegema aga kui 93a Pajerol tagaveoga sõites esisilla märgutuled vilguvad, võib tegu samuti selle membraani veaga olla? Auto muuseas viimased 2a seisnud aga nüüd 3 päeva soojas ülesse teda sulatatud ja viga ikka küljes.
Postitatud: N Mär 11, 2010 3:20 pm
Postitas Maasturid
alr kirjutas:Ei hakanud uut teemat tegema aga kui 93a Pajerol tagaveoga sõites esisilla märgutuled vilguvad, võib tegu samuti selle membraani veaga olla? Auto muuseas viimased 2a seisnud aga nüüd 3 päeva soojas ülesse teda sulatatud ja viga ikka küljes.
Kui tuled vilguvad siis pöörleb ka esisild kaasa,viga kas membraanis või seda juhtivates elektrilistes klappides.(asuvad paerma tiiva peal)
Postitatud: T Mär 23, 2010 6:39 pm
Postitas woodman
olen ka siis sama probleemi otsingul kus armatuuris tuli vilgub(membraan ja vaakum kontrollitud aga mida ei ole on klappide juhtimine mis vaakumi membraanini juhiks) ja esialgu ei ole saanud klappidele tulevatest pistikutest voolu kätte, kas teab keegi tuleb sinna + ja - mõlemad või mis sinna üldse tulema peaks. Tuleb hakata kontrollima vahekasti peal olevaid konni aga enne veel üks küsimus teadjatele.
Kas võib ka selline asi olla, et kui vahekasti on kehv õli pantud siis mingi võlli rikub ära mis peaks seda kontakti edastama vms. ning siis on jama üldse selles võllis või saab olla ikkagi ainult nendes konnades mis vahekasti peal.
Oskab äkki keegi targemat nõu anda kuidas ja kust hakkata pihta kontrollimisega