GV 2.0 TD vilistas ja tegi muid nalju.
Postitatud: N Veebr 22, 2007 9:13 am
GV 2002 2.0TD (ls 200k) 2 nädalat tagasi tuli lambist sooja mootoriga peale järjekordset käivitamist sisse üsna jõhker vile (nagu turbo vilistaks). Tekkis lambist, nagu noaga lõigatud. Kuna olin Tallinnas ja Topauto hoovipeal juhuslikult (ei käinud seal hoolduses vms) kurtsin neile muret, et näe nüüd tekkis ja äkki tuli mingi voolik lahti, kuna vilistama hakkas see hetk, kui turbol rõhk üleval, muidu oli vait ja ok. Vaatasid katsetasid pakkusid, et turbol laba kõver ja ega muud teha anna kui uus osta. Ise seda hästi ei uskunud ja uut ei tellinud loomulikult. Kõik käis nagu vanasti ja oli timm, ainult vilistas, mootori tuld põlema ei pannud, ega muid puudeid ei ilmnenud.
Ise kahtlustasin, et ehk lekib turbo rõhk kuskilt natukene, seda sama arvasid ka mitmed teised. Sai siis kogu sisselaske torustik lahti võetud, kontrollitud, peale paari natuke nõrgalt kinnitatud mutri ei tuvastanud midagi. Vile jäi jätkuvalt. Peugeoti esinduses (peaks olema Peugeot diisel vist tal peal) pakkusid, et mingi vaakumklapp vilistab, aga nemad pole sellist mootorit enne näinud ja eriti hoobilt aidata ei oska. Rakvere Topi inimesed ka vaatasid kuulasid, pakkusid, et ikka mingi turbo enda jama peab olema. Vahepeal oli üle 1000km sõidetud, ei hullemaks ei paremaks.
Eile suvalisel hetkel peale minutilist seismist otsustas ta mitte käima minna enam. Käivitus sekundiks, ja suri välja, mootori tuli jäi põlema sellel ajal. samas tundus nagu taga olev elektriline etteande pump nöögiks, pumpas survet kuidagi kaua umbes 5-6 sek ülesse ja imeliku häälega. Umbes 20-25 x proovisin käivitada, kogu aeg sama käivitub ja sureb välja. Kutsusin siis transa ja nööri endale järgi, proovisime mõned korrad kindluse mõttes, täpselt sama. Kui köis oli küljes ja auto ees, läks viimase proovimise peale käima. Mootori tuli põles ja "turbo vile" oli kenasti alles. Enne viimast seismajätmist oli korraks mõte, et vile kadus kuhugi ära.
sõitsin umbes 2 km, jätsin seisma, panin käima, mootori tuli kustus ära ja vile on kadunud. Kõik käib nagu kellavärk.
Seega julgen oma napi aruga oletada, et viga pidi(peab) olema elektris.
Selge on see et hetkel korras olevat asja on väga raske remontida, aga viga kisub sinna müstiline Suzuki maailm kanti.
On ehk kellelgi kogemusi, mis asi võiks sedasi teha? Selge on see, et katkine tihend ja vigane turbo sedasi ise enesest ei parane, seega need ilmselt pole põhjuseks, aga mis võiks olla kahtlusalune? Siis kui vilistas, käis kõik samuti nagu kellavärk, ainult sellel ajal oli vile, kui turbo rõhk üleval oli, samas mootoriga pidurdades kostus vahel sellist imemise vilinat, vahel mitte ja sooja mootoriga oli vahest (mõned korrad) 1600 pöörde juures väike kõrin, nagu midagi käiks kuhugi vastu.
Hetkel kõik võõrad hääled siis kadunud.
Ideid? Mul ja tuttavatel need hetkel otsas.
Ise kahtlustasin, et ehk lekib turbo rõhk kuskilt natukene, seda sama arvasid ka mitmed teised. Sai siis kogu sisselaske torustik lahti võetud, kontrollitud, peale paari natuke nõrgalt kinnitatud mutri ei tuvastanud midagi. Vile jäi jätkuvalt. Peugeoti esinduses (peaks olema Peugeot diisel vist tal peal) pakkusid, et mingi vaakumklapp vilistab, aga nemad pole sellist mootorit enne näinud ja eriti hoobilt aidata ei oska. Rakvere Topi inimesed ka vaatasid kuulasid, pakkusid, et ikka mingi turbo enda jama peab olema. Vahepeal oli üle 1000km sõidetud, ei hullemaks ei paremaks.
Eile suvalisel hetkel peale minutilist seismist otsustas ta mitte käima minna enam. Käivitus sekundiks, ja suri välja, mootori tuli jäi põlema sellel ajal. samas tundus nagu taga olev elektriline etteande pump nöögiks, pumpas survet kuidagi kaua umbes 5-6 sek ülesse ja imeliku häälega. Umbes 20-25 x proovisin käivitada, kogu aeg sama käivitub ja sureb välja. Kutsusin siis transa ja nööri endale järgi, proovisime mõned korrad kindluse mõttes, täpselt sama. Kui köis oli küljes ja auto ees, läks viimase proovimise peale käima. Mootori tuli põles ja "turbo vile" oli kenasti alles. Enne viimast seismajätmist oli korraks mõte, et vile kadus kuhugi ära.
sõitsin umbes 2 km, jätsin seisma, panin käima, mootori tuli kustus ära ja vile on kadunud. Kõik käib nagu kellavärk.
Seega julgen oma napi aruga oletada, et viga pidi(peab) olema elektris.
Selge on see et hetkel korras olevat asja on väga raske remontida, aga viga kisub sinna müstiline Suzuki maailm kanti.
On ehk kellelgi kogemusi, mis asi võiks sedasi teha? Selge on see, et katkine tihend ja vigane turbo sedasi ise enesest ei parane, seega need ilmselt pole põhjuseks, aga mis võiks olla kahtlusalune? Siis kui vilistas, käis kõik samuti nagu kellavärk, ainult sellel ajal oli vile, kui turbo rõhk üleval oli, samas mootoriga pidurdades kostus vahel sellist imemise vilinat, vahel mitte ja sooja mootoriga oli vahest (mõned korrad) 1600 pöörde juures väike kõrin, nagu midagi käiks kuhugi vastu.
Hetkel kõik võõrad hääled siis kadunud.
Ideid? Mul ja tuttavatel need hetkel otsas.