1. leht 2-st

Diffrilukud Opel Montereyle

Postitatud: N Okt 01, 2015 9:57 pm
Postitas Hr Sammal
Ostan (või ootan infot kust saaks ) Opel Monterey -le diffrilukkud . Kas Hiina lukud on väga mõtetud ? Ühe ARB-i raha eest saaks ilmselt mõlemad silla lukku käima .Samas ootaks pakkumisi sport või perfomance sidurile .Auto siis aastatst 94, V6 3,2 bensukas.

Re: Diffrilukud Opel Montereyle

Postitatud: N Okt 01, 2015 10:02 pm
Postitas Movistar
Ma leitavuse koha pealt kaasa ei räägi aga kas see on ikka kõige parem mõte kuhu raha kulutada ? Investeerimine sellise auto diffrilukkudesse .
See auto maksab samapalju kui 1 arb.
Ma sain sama lollusega kunagi ammu vana Patroli puhul hakkama ja siiani kahetsen.

Re: Diffrilukud Opel Montereyle

Postitatud: N Okt 01, 2015 10:41 pm
Postitas inseneer
Kusjuures vaatasin järgi, saabki sellele autole kõiki lukke. Detroiti, elektrilist, ARB maksa ja saad. Õudne mõeldagi...

Re: Diffrilukud Opel Montereyle

Postitatud: N Okt 01, 2015 11:16 pm
Postitas Landy
Movistar kirjutas:Ma leitavuse koha pealt kaasa ei räägi aga kas see on ikka kõige parem mõte kuhu raha kulutada ? Investeerimine sellise auto diffrilukkudesse .
See auto maksab samapalju kui 1 arb.
Ma sain sama lollusega kunagi ammu vana Patroli puhul hakkama ja siiani kahetsen.
Muuvi, ära ole nii pessimistlik! Mõned lollid ostavad isegi Land Roveri sildade sisse lukke...
Sel Isuzul on vähemalt mootor, mis seda liigutada ja pooltelgi purustada jõuab.

Re: Diffrilukud Opel Montereyle

Postitatud: N Okt 01, 2015 11:21 pm
Postitas Movistar
See on ju Oopel mitte izuzu :D

Re: Diffrilukud Opel Montereyle

Postitatud: N Okt 01, 2015 11:31 pm
Postitas inseneer
Movistar kirjutas:See on ju Oopel mitte izuzu :D

See on Isuzu, Oopelist on pärit vaid märk roolirattal ja ilurõvel.

Re: Diffrilukud Opel Montereyle

Postitatud: N Okt 01, 2015 11:32 pm
Postitas Movistar
No selged pildid .
Siis võib sinna vabalt arb-d sisse lüüa ja muid kalleid vidinaid tellida, sest see ei ole juu oopel :D

Re: Diffrilukud Opel Montereyle

Postitatud: R Okt 02, 2015 9:17 am
Postitas Landy
Movistar kirjutas:See on ju Oopel mitte izuzu :D
Heal lapsel mitu nime
Ei ole vist ühtegi teist maasturit mis suudaks nii paljude nimede taha varjuda:
Opel Monterey
Vauxhall Monterey
Holden Jackaroo
Holden Monterey
Honda Horizon
Acura SLX.
Chevrolet Trooper
Chevrolet Trooper 960
Isuzu Caribe 442
Isuzu Bighorn

Re: Diffrilukud Opel Montereyle

Postitatud: R Okt 02, 2015 9:27 am
Postitas uppund kana
Nojah, taha võid ju luku panna (mina keevitasin lihtsalt kinni) sild kannatab küll ,aga ette....no ma ei tea. Eest hakkab tükke juba niisamagi suurema rattaga lendama,mis siis kui veel lukku ka panna :roll: Monterey pole see auto kuhu raha panna, küllap ajapikku see teadmine tuleb :D Tõsta kõrgemaks, keevita tagasild kinni , karusem rehv alla ja tuld...suvaline jahimees niivaga tuhiseb mudaaugus nagunii mööda :mrgreen:

Re: Diffrilukud Opel Montereyle

Postitatud: R Okt 02, 2015 9:35 am
Postitas beginner
Landy kirjutas:
Movistar kirjutas:See on ju Oopel mitte izuzu :D
Heal lapsel mitu nime
Ei ole vist ühtegi teist maasturit mis suudaks nii paljude nimede taha varjuda:
Opel Monterey
Vauxhall Monterey
Holden Jackaroo
Holden Monterey
Honda Horizon
Acura SLX.
Chevrolet Trooper
Chevrolet Trooper 960
Isuzu Caribe 442
Isuzu Bighorn
Kõige olulisema nime jätsid välja ju. Isuzu Trooper on selle asja nimi tegelikult.

Re: Diffrilukud Opel Montereyle

Postitatud: R Okt 02, 2015 12:19 pm
Postitas LauriJ
Ain, ma juba korra garaazis rääkisin (kui velgi käisid ostmas), kui mõttetu on Monterey-le ARB-e osta (ja üldse seda pilli tuunida). Oleksid pidand need LC70 sillad ära võtma ja sõidaksid nägu naerul :) .
Aga tavaliselt ei saada nendest vigadest enne aru, kui oma rahakoti ja närvide peal asi ära proovitud on.

Re: Diffrilukud Opel Montereyle

Postitatud: R Okt 02, 2015 12:19 pm
Postitas Hr Sammal
Võimalik ,et olengi loll aga vähemalt järjekindel;) Tahan tõestada ,et Opeliga ( mis nagu selgub polegi väga Opel )on ka võimalik offroadi sõita .Ja kuna toorik tuli kätte odavalt ja kilohinnaga doonar kah kõrval siis on mida lukkudega lammutada .Mulle igatahes see auto meeldib ja eks tükige oma hinge kah sinna sisse pandud .Ega ma sellega ET-1 ei ronigi aga Turisti sõitude ja mine tea ehk mõne TR-1 klassi sõidu jaoks autot küll. Klaperi turistikal sai nii mõnigi "kõva maastur " ja "offroadi guru " selle pilli käest mütsi pähe . Sõber Rain sõitis OPELIGA Antsumäe TR-1 teisele pjedestaali astmele ...nii et ma arvan ,et asi on rohkem tihendis rooli ja istme vahel kui paksus rahakotis ja kallis autos .

Re: Diffrilukud Opel Montereyle

Postitatud: R Okt 02, 2015 12:23 pm
Postitas Hr Sammal
Krt sillad olid küll sul hea hinnaga....kuulsin ,et leidis juba uue omaniku .Kahju...jäin ise mökutama .Aga nendega vist enam ülevaatusele kah asja pole ja tr-1 -te .Tahaks esialgu jäta auto ikka tänavalegaalseks .Saab vahest paati tirida ja seenel käiia ;)

Re: Diffrilukud Opel Montereyle

Postitatud: R Okt 02, 2015 12:24 pm
Postitas LauriJ
Anna siis minna. TR1 kasutatakse küll neid hiina koopiaid ja vist isegi kestavad (ehk ARB-i lukk on ka võimalik ära lõhkuda, rääkimata siis hiinlasest) - kõik oleneb tihendist jällegi. Osta ära ning tule võistlema, ongi stardirivi kirevam. :)

Re: Diffrilukud Opel Montereyle

Postitatud: R Okt 02, 2015 12:47 pm
Postitas holari
Ega see,ku paned LC sillad alla, pole ülevaatusel vast probleem. Nad sellest küll aru ei saa, ainuke erinevus, et ees talasild. Taga on ju Montereyl ka tala. Aint sild kannatab palju rohkem ja suuremat ratast lukuga. Ja ausalt, ma olen ka sinnamaale jõudnud, et Terracanile olen palju raha kulutanud ja veel rohkem aega ja olen sealmaal, et targem on müüa ja osta uus, kui sellega jätkata. Tagantjärgi tarkus, aga oleks võinud alul juba vähe tummisema võtta, mis oleks kannatanud ka 33+" mudakat. See vast ongi peamine miinus. Sildasid aga vahetada on üks asi, vast kahe LC silla paigaldamisega ei piirdu asjad, sest järgmine asi on vahekast, mis samuti hakkab vast järgi andma, siis vahekastist edasi on käigukast, mis ma kardan, et samuti ei kannata seda valu enam välja. Siis olen jõudnud juba sinna, kus mõtekus kaob. Montereyga on ma, kardan, täpselt sama lugu. Aga nagu mitmed on juba ennist maininud ja mina oma hääle lisan, et kes plaanib panna 33"+ rehvi, siis tuleb alustada vastava auto valimisest, mis on minu järgmine käik, sest kui hakata neid asju tegema siis siin märgitud autodel, siis lihtsam ja odavam on osta LC või Patrol või siis G.
Alla 33" rattaga sõidavad need kõik ja ma usun, et päris hästi, kui seda ka osata.
H.