1. leht 1-st
63 ja 66 vahekastide erinevused.
Postitatud: E Sept 28, 2015 11:54 pm
Postitas poiss
Sirvisin siin linke , et leida erinevusi 63 ja 66 vahekastide vahel. Midagist ei taha avada. Kas kellelgi on see teema läbi käidud? Ülekanded, materjalid, flantside asetus on identsed? Reaalne huvi ainult vedu ette ja taha.
Tänades targemaid

Re: 63 ja 66 vahekastide erinevused.
Postitatud: T Sept 29, 2015 9:32 pm
Postitas poiss
Nimelt siis lugu selline, et sai omandatud tutikas väidetavalt gaz 63 vahekast. Visuaalselt sarnaneb 66 kastiga. On kellelgi kokkupuuteid mõlemi kastide sisudega? On 66 parendatud variant?
Re: 63 ja 66 vahekastide erinevused.
Postitatud: L Dets 24, 2016 1:20 am
Postitas Ural 6x6
poiss kirjutas:Nimelt siis lugu selline, et sai omandatud tutikas väidetavalt gaz 63 vahekast. Visuaalselt sarnaneb 66 kastiga. On kellelgi kokkupuuteid mõlemi kastide sisudega? On 66 parendatud variant?
Kunagi uurisin neid vahekaste. Ülekanded on samad, 66 vahekastis on sirghammas ülekanne ja 63 vahekastis kaldhammas ülekanne. 63 kaldhammastega vahekast olevat väidetavalt vaiksem (rääkis mees kes müüs 63 vahekasti

).
Re: 63 ja 66 vahekastide erinevused.
Postitatud: L Dets 24, 2016 9:57 am
Postitas erik
Kaldhammas ülekanne on nõrgem ja eeldab täpsemat koostu. Ilmselt on kasti laagrid ka sellest tingitult erinevad. Arvan, et 63'e oma on kvaliteetsem tükk, 66 oma tüüpilne ennliidu rats...aga tugevam.
Re: 63 ja 66 vahekastide erinevused.
Postitatud: L Dets 24, 2016 2:06 pm
Postitas matis
Miks kaldhammas nõrgem on? Siin väidetakse vastupidist
http://automotivethinker.com/transmissi ... s-helical/
Re: 63 ja 66 vahekastide erinevused.
Postitatud: P Dets 25, 2016 10:32 pm
Postitas erik
No aga nii ongi, kasti korpus ja laagrid saavad oluliselt rohkem vatti. Hammasratad on ilmselt jah tugevamad. Mürast aga ärme räägi.