1. leht 1-st

Uaz keerdvedrudele ja amordid

Postitatud: N Veebr 20, 2003 10:40 am
Postitas K.Kotkas
Hindaks, kui suur töö see tegelikult oleks. Kas keegi on julenud puhtalt keerdude peale asja ringi tega või mitte.

Samas, milliseid amorte voiks sellise auto all yldse kasutada, olenemata nüüd vedrustuse ümberehitusest


----

Diff

Postitatud: E Mär 10, 2003 1:10 pm
Postitas UZI
Täitsa tehtav ise venemaal näinud. Asjaosalised ise rääkisid, et kõige parema tulemuse saab originaal osadest.
Nii et jalad selga ja venemaale.
Amortide kohalt ei oska soovitusi anda, kindlam on võtta amordi mõõt ja poodiminna, kui neil aega ja viitsimist on leiate kindlasti sobiva. Ise kasutan GAZ 53 omi.

Postitatud: K Dets 28, 2005 9:19 pm
Postitas GC
Vahepeal hulga vett merre voolanud!
Kas keegi on asjaga tegelenud? Omal plaanis, kahe piki ja ühe risti vardaga sild raami külge saada ja miskit spiraalid vahele. Natukene aga paneb muretsema see, et sild hakkab 10 cm käigu puhul ca 10 kraadi pöörama ja kuna pikivardad jäävad suht suure nurga alla, siis ka auto pikitelje suunas liikuma mingi 2,5 cm.
Kuigi paljude neliveoliste vedrustus on nii tehtud!?

Kõik kogemused teretulnud!

Postitatud: N Dets 29, 2005 8:49 am
Postitas K.Kotkas
nu

vahepeal on ka palju vett merre voolanud ja mul on maailmapilt kõvasti laienenud vedrustuse osas. Uaz puhul võid minna roveri vedrustuse peale, saad päris hea tulemuse, kuid ümberehitus on suht ränk. Taha pead tegema A raami pluss siis tugikondid jne .. kokkuvõtvalt ei saa sa eriti võitu, rikud niigi perses vedrustuse veel rohkem. Option 2 on see, et sul õnnestub :D. Siis sulli feimi ja retsepti.

Postitatud: L Dets 31, 2005 6:29 pm
Postitas jr
Milleks? Pohh pole ve?