1. leht 1-st
Samurai jonnib
Postitatud: R Veebr 09, 2007 5:58 pm
Postitas rommi
Täna pakasega autot käima ajades tekkis elektroonikas mingi error. Viskas põlema "check engine" tule ja gaasipedaali vajutades sureb mootor välja.
Sõita põhimõtteliselt võimatu, õrnalt varbaotsaga annab kuidagi liikuda aga nii kui rohkem vajutada hakkab mootor koolema.
Lähemalt uurides leidsin mingi vaakumklapi vigase pistiku, sain selle tööle aga paremaks midagi ei muutunud. Proovisin veel seda, et võtsin akujuhtmed maha aga ei aidanud.
Mida võiks vaadata ja kust alustada vea otsimist? Netist uurides selgus veel, et need monopritsungiga samuraide ajud on üsna sitad ja võivad kergesti sisse põleda. Samas aju maha põlemisel auto käivituda ei tohiks aga tööle läheb matsust.
Samurai siis 1.3 monopritsung, 51kw, 91a.
Postitatud: R Veebr 09, 2007 6:13 pm
Postitas Landy
Vähemasti Jimnyl tähendas mäletamist mööda "check engine" tuluke midaiganes. Altes kuumenenud mootorist kuni spidomeetri trossi purunemiseni.

Postitatud: R Veebr 09, 2007 6:55 pm
Postitas rommi
Samurai on suht lihtne masin ja ma ei viitsiks temaga kohe esindusse joosta, vaid prooviks enne oma jõuga hakkama saada. Minupärast võib see CE seal põleda ka, peaasi et normaalselt käiks. Seepärast uuringi, et äkki kellegil samu sümptomeid esinenud

Eks harutan vaikselt ja üritan mõõta seal neid kulinaid. Põhiliselt mis seal monopritsel rolli mängivad on ilmselt see gaasisiibri potekas, vaakum ja vbl ka lambda? (ühe juhtmega) Ajukahjustus muidugi ka veel variant, aga seda ma väga ei tahaks uskuda (vett saanud pole). Muidugi hea oleks, kui keegi viitsiks samasuguse masina pealt oma chippe laenata, viskaks korra peale ja vaataks mis teeb.
Postitatud: P Veebr 11, 2007 10:05 pm
Postitas jlx
Kui kuskilt mõnele Autodatale ligi pääsed,siis seal veakoodi lugemis õpetus ja koodide seletus olemas.Kusagil kapoti all peaks olema mingi 4ne pistik ja seal 2 klemmi sillata,siis peaks hakkama tuluke armatuuris koode vilgutama.
Ehk on sul endal või tuttaval Autodatale ligipääs?
Postitatud: E Veebr 12, 2007 8:29 am
Postitas Madis
Koodid peaks ise välja jooksma ilma midagi sildamata. Lamda ei tohiks segada (enda samurail sai see juhe kohe viga ja nii ta ripendama jäigi, kuid töötas ilusti)
Postitatud: E Veebr 12, 2007 3:29 pm
Postitas rommi
uuringi praegu, kuidas neid koode lugeda. Uuematel samuraidel on kaitsmeblokis spetsiaalne DIAG pesa, mille sildamisel hakkab koode vilgutama. Minul on hetkel nii, et süüte sisse lükates hakkab tuli põlema ja jääbki nii. Kui aku minutiks lahti võtta ja/või kaitsmest ECU toide välja tõmmata, siis mootori käivitudes kustub tuli ära aga veidi aja pärast hakkab jälle põlema

Postitatud: E Veebr 12, 2007 6:07 pm
Postitas rommi
kui keegi selle pildi järgi oskab öelda midagi, siis oleks väga tore:

Postitatud: E Veebr 12, 2007 7:24 pm
Postitas Veiko
Mida täpsemalt sa pildi pealt leida tahaksid?
Veiko
Postitatud: E Veebr 12, 2007 8:23 pm
Postitas rommi
sry... olin ise nii teemas sees. Tahtsin leida ECU veakoodi lugemiskohta. Leidsingi - monopritsega mootoritel on see kaitsmebloki peal, lihtsalt kaks suvalist pistikuotsa mis tuleb ära ühendada. Veakoodi sain kätte, vigaseks osutus TPS (throttle position sensor - 22) ehk siis gaasisiibri potekas. Homme siis uut otsima, minupärast teema lukku.
Infoks siis veel teistele ka kust leida veakoode:
http://www.izook.com/tech/samurai/basic ... elight.htm
Postitatud: N Veebr 26, 2009 8:08 am
Postitas rommi
Kulus kõigest paar aastat ja sinine samukas käib jälle nagu uus

Viga oli auto ajus, mis ei rehkendanud enam päris selgelt.