1. leht 1-st

Küsimus G-klassi inimestele.

Postitatud: P Juul 05, 2015 3:32 pm
Postitas Bigboss
Tahaksin teada kas kütusepaagis on ka eraldi mingi filter või mitte. Jama selles, et sõitsin arvatavasti paagi liiga tühjaks ja jäi seisma. Nüüd ei saa enam kuidagi kütust üles enam. Käsipumbaga sai pumbatud aga ei tule kütust üles.


vastav masin on siis 3.0 diisel mootoriga.

Re: Küsimus G-klassi inimestele.

Postitatud: E Juul 06, 2015 12:14 am
Postitas ed101
Oletan, et vanem G (460), rida-viis 3.0 diisel (OM617)?

Kütusepaagis eraldi filtrit ei ole. Seal on üks sõel aga see on õige jämedate osakeste jaoks.
Kohe enne etteandepumpa peaks olema üks eel-filter.

Need vanad käsipumbad on suht pidused ehk võiks isegi öelda, et kui sealt pumbates diislit ei leki siis see ei tööta.
Võid keerata selle torbiku etteandepumba pealt maha ja proovida kas sellel on mingit toimet.

Re: Küsimus G-klassi inimestele.

Postitatud: E Juul 06, 2015 12:53 pm
Postitas v6sa
Bigboss kirjutas:Tahaksin teada kas kütusepaagis on ka eraldi mingi filter või mitte. Jama selles, et sõitsin arvatavasti paagi liiga tühjaks ja jäi seisma. Nüüd ei saa enam kuidagi kütust üles enam. Käsipumbaga sai pumbatud aga ei tule kütust üles.


vastav masin on siis 3.0 diisel mootoriga.
"kolmeliitirine mersu" võib tähendada üsna erinevaid autosid, sõltuvalt aastast. :roll: Aga eeldame siis tõesti malmpada, kus käsipump veel etteandepumba küljes on. Kui keegi pole paaki modifitseerinud, on paagis imiava juures sõel. Mis kaldub aastakümnete jooksul paaki sattunud sodist ummistuma, ikka altpoolt enne. "Neljameestele" on tuttav probleem, et sõidult tühjaks saanud paaki viie liitiri lisamisel kütust üles ei saa. Paned viisteist, tuleb. 8)

Pumba testimiseks kõlbab ka "kanistritest": võtad imivooliku lahti ja pistad kütusekanistrisse, võid sinna pista ka tagasivoolu. Kui nüüd kütus tuleb, on imiliinis probleem. Kui kütust ka nüüd ei tule, on vigane pump. Tavaliselt selle klapid, kuigi pole üldse välistatud ka leke kolvi vahelt.

Re: Küsimus G-klassi inimestele.

Postitatud: E Juul 06, 2015 5:27 pm
Postitas Bigboss
arvatavasti leitsin probleemi üles nüüd, ilmselt viga ongi kütusepumbas mis asub paagis.

küsimus olekski kust saada uus kütusepump.
masin on siis 1986 aasta oma

Re: Küsimus G-klassi inimestele.

Postitatud: E Juul 06, 2015 6:52 pm
Postitas ed101
Sellisel tehaseseades diiselmootoriga G-l ei tohiks olla paagis eraldi kütusepumpa ja seda pole ka vaja.
Ka bensiinimootori paagil asub kütusepump paagist väljas.

Kõigepealt tee selgeks, mis toimub.

Näiteks 300 GD: kütuse võtt ja tagasivool on paagi anduri küljes, mis tuleb ära lihtsalt keerates, veerand või kolmandik keeret, selle allosas on see sõel.
img_10218.jpg
img_10218.jpg (185.78 KiB) Vaadatud 4009 korda

Re: Küsimus G-klassi inimestele.

Postitatud: E Juul 06, 2015 7:17 pm
Postitas Bigboss
ok selge võtsingi selle paagi peal oleva anduri lahti.
seal otsas igatahes sõela ei olnud.

igatahes nüüd proovitud nii, et panin kütusefiltri kütust täis (selle filtri mis asub kapoti all) ja läks käima korraks aga jääb kohe ka sama targalt seisma tagasi.

Re: Küsimus G-klassi inimestele.

Postitatud: E Juul 06, 2015 8:28 pm
Postitas ed101
Arvan, et etteandepump on ju ikka tühi ega ei suuda kütust üles tõmmata.

Kui mootor enne korralikult töötas, siis vaevalt etteandepumbal endal midagi viga on, klapid on võib-olla natuke kulunud ja sada protsenti õhku enam ei pea ehk miks ta hetkel ei suuda kütust üles tõmmata.
Käsipump seal küljes on eraldi osa, kui see täiesti vabalt liigub, siis tihendid on läbi ja sellel pumpamisel ei ole mingit toimet, uus Boschi käsipump on oluliselt paremini tehtud ja ei maksnud palju, võimalik, et letikaup (A0000908850).
Kui viga on tõesti etteande pumbas siis uus pump ise on suht kallis aga saada on ka remondikomplektid.

Võid ju lisaks filtrile ka etteandepumba ja voolikud kütust täis ajada ja siis proovida, pannes kütusevõtu otsa kütusega anumasse. Vaata, et käsipump ja kõik ühendused kinni oleks.
Kui süsteemis on mingi sodi, siis peaks see näiteks eelfiltris näha olema. Originaalis on kütusetorud raami peal terasest ja võivad roostetada.

Minul on anduri otsas selline sinise rõngaga sõel: Tankgeber

Re: Küsimus G-klassi inimestele.

Postitatud: T Juul 07, 2015 10:45 pm
Postitas Bigboss
asi lahenes auto käib nüüd. Ilmselt oligi, et etteandepump oli kütusest nii tühi, et ei suutnud kütust kuidagi paagist imeda.

Tänud kõigile vastanutele.