1. leht 1-st
Kuivõrd ilmastikukindel on krunt?
Postitatud: R Juun 12, 2015 4:45 pm
Postitas CaveMan
Kui autol on mingi detail tavalise kahekomponentse krundiga värvitud aga pealisvärvida hetkel ei soovi aga autoga vahepeal nädal-kaks ringi liikuda sooviks. Kas krunt on kuidagi teistsuguse koostisega kui kattevärv, võib niiskkuse sisse võtta ja töö ära rikkuda või pole hullu midagi?
Re: Kuivõrd ilmastikukindel on krunt?
Postitatud: R Juun 12, 2015 5:13 pm
Postitas Rooma
Kruntvärv peaks olema hingav värv, seega ei soovita väga pikalt ringi kärutada palja krundiga. Kui ilmad päikselised, ja vett ei saa, siis vast pole hullu.
Re: Kuivõrd ilmastikukindel on krunt?
Postitatud: R Juun 12, 2015 9:24 pm
Postitas dexter
Krunditud detailid pole mõeldud kannatama ilmastiku, ei niiskust, kui ka otsest päikest. Ja nagu juba öeldi, et krunt on hingav ehk poorne, siis jääb igasugune sitt sinna sisse ja seda enam välja ei saa. Seda siis täitevkrundi kohta.
Re: Kuivõrd ilmastikukindel on krunt?
Postitatud: R Juun 12, 2015 9:28 pm
Postitas CaveMan
Tänan info eest. Tõmban värvi selga.
Re: Kuivõrd ilmastikukindel on krunt?
Postitatud: R Juun 12, 2015 9:40 pm
Postitas Roostekoll
Krundi mõte ongi, et ta järgmist kihti peale võtma hakkaks. Niisama paljalt ei juhtu temaga nädalaga midagi ja sõltub muidugi tugevalt ilmast.
Hea, kui värvi ja ka mingi laki-laadse toote peale saad.
Aerosoolpurgis labidavärve ei soovita muidugi.
Re: Kuivõrd ilmastikukindel on krunt?
Postitatud: R Juun 12, 2015 10:12 pm
Postitas ed101
Kahekomponentne krunt on natuke ebamäärane mõiste. Kõik sõltub konkreetsest tootest.
Näiteks 2K epo-krundile ei tee niiskus midagi, küll aga ei talu see hästi UV-kiirgust. Selle hiljem värvimisel, kui katteaeg on üle lastud, tuleb pind jälle karestada. Aga n-ö happekrundid, mis on ka 2K, pakuvad väga vähe iseseisvat kaitset ja on rohkem pinna ettevalmistus järgnevatele kihtidele. Siis on 2K sealerid, surfacerid, mida loetakse ka vahel kruntideks, näiteks polüestri, polüuretaani või akrüüli põhised, osa on poorsed, osa mitte.