1. leht 1-st
Y60 Patrolile kķrgemad vedrud
Postitatud: R Veebr 02, 2007 10:08 am
Postitas Patrol2,8
Lugesin siin,et jr tķstis enda patrolit 4''.Kas pidi midagi erilist ka selleks tegema vķi ainult vedru tķste?
Ja teine küsimus kust saaks patrolile kķrgemaid vedrusid kuni 4'' siis?
Plaanisin muidu mingi 2''-3'' teha,et ei peaks midagi muutma aga kui 4''-ga ka midagi muutma ei pea siis,mida kķrgem seda uhkem
Ja loomulikult vedrude hinnad,pankrotti ka ei tahaks ennast maksta

Postitatud: L Veebr 03, 2007 12:24 am
Postitas mikk888
Lisaks vedrudele on vaja ka pikemaid amorte.
Jr installis ka veel 3 kraadi pööratud pikivarda puksid, mis on vajalikud, et sild ja kardaan oleks üksteise suhtes 0 kraadise nurga all.
Esisilda on hea paigaldada lisaks veel rooliamort, mis ei lase tekkida nn. "surmavõbinal"
Edasi loe ise siit:
http://www.4x4.ee/forum/viewtopic.php?t ... ath+wobble
Vedrusid ja amorte pakuvad paljud tegijad.
Mõned tuntumad on Rancho, Skyjacker, Pro Comp, Superlift,...
Küsida võid näiteks TopPartsist.
http://www.topparts.ee
Postitatud: L Veebr 03, 2007 1:44 am
Postitas jr
Unustati mainida, et väga hea saaks, siis tuleks ka uus kardaan teha et vibrast 100% lahti saaks. Vaja on vahekasti poolsesse otsa panna topeltristid. Nurgad lähevad liiga erinevaks alla ja üleval.
Ja oma Patroli tõstsin MegaLifti vedrudega. Saab neid Mannel Motorsist Austraaliast näiteks tellida. Skyjacker, Rancho, ProComp ja Superlift ei tee minu teada Patrolile vedrusid.
http://www.mannellmotors.com.au/
Siin tõstest pilte:
http://www.4x4.ee/rigs/jr/patroly60/mod ... _0001.html
Postitatud: L Veebr 03, 2007 11:36 pm
Postitas Patrol2,8
No ilmselt jääb see 4'' tķste ära.Aga 2'' tķste ilmselt ei tohiks mingeid lisa tegemisi juurde tuua peale vedrude vahetamise ja siis vķibolla amortide pikendamise.Et kui kuskilt hea hinnaga 2'' kķrgemaid vedrusid ei leia tuleb uued originaalid osta ja mingi puks vahele treida lasta.
Aga nüüd tekkiski küsimus,kas seda vedru kaussi saab tavalise elektrood keevitusega ka kinni keevitada vķi peab olema vägevam(MIG vķi midagi sellist)?

Postitatud: L Veebr 03, 2007 11:49 pm
Postitas jr
Keevitada pole midagi vaja seal. Lihtsalt vahetükid vahele treida ja kogu lugu.
Postitatud: L Veebr 03, 2007 11:58 pm
Postitas Patrol2,8
No nüüd jooksis küll juhe kokku
Aga ei hakka rohkem lolle küsimusi esitama
Vaid küsiks kas kellegil on äkki mingi treiali kontakte kes on varem teinud patrolile neid vahetükke?
Postitatud: P Veebr 04, 2007 12:14 am
Postitas jr
Vahetükid lased teha sillapoolsete vedrupesade ümber, mid ulatuvad mingi 40mm vedru sisse muidu. Ja teise otsa teed jälle sellise, mis uuesti vedrule sisse istub.
Postitatud: E Veebr 05, 2007 8:16 am
Postitas topratohter
Enda Y60 jaoks tellisin kogu nodi Off-Road Servicest. Kaup tuli suht kähku kohale ja töö tegemine ei võtnud ka aastat aega. Tellisin 2" tõste. Küsi Mareki käest ja ta paneb sulle kogu vajaliku kraami kokku.
Postitatud: E Veebr 05, 2007 9:51 am
Postitas Patrol2,8
Marek juba saatis hinnapakkumise aga noh see oli 40mm tõstet ja maksis ka päris palju

.Sellepärast otsingi esialgu ainult treialit kes teeks ainult need 2 tollised puksid vahele mis ei tohiks palju maksta ja amordid jätan samaks või keevitan ise pikendused juurde.Aga kuna keegi treialit pole soovitand siis äkki oskab keegi mingeid jooniseid selle vahetüki kohta soovitada või lehekülje saata kus neid näeb.

Postitatud: L Veebr 10, 2007 12:46 am
Postitas inseneer
Väga hea tõste saab MAZ 500 kabiini vedrudest. Sobivus ideaalne!
Postitatud: L Veebr 10, 2007 1:15 am
Postitas Patrol2,8
Kui palju see umbes tķstaks? Ma eriti üle ka ei tahaks pingutada kuna peale amortide sealt teisi asju ei taha käppima hakata.2'' oleks minu jaoks piisav
Postitatud: L Veebr 10, 2007 1:50 pm
Postitas inseneer
Tõste 10 - 15cm ja kandevõime väheneb.