1. leht 4-st
Meh vints G-klassile
Postitatud: N Veebr 01, 2007 10:50 am
Postitas Rax888
Tahaks teada, kas G-mersule(82a.) on võimalik meh.vintsi ette panna.
Kui saab, siis kumma poole pealt tal väljavõte on ja kuidas seda sisse-välja lülitatakse. Igasugune info oleks OK.
Ragnar
Postitatud: N Veebr 01, 2007 12:01 pm
Postitas erik
Pole kunagi näinud, et sihuke asi üldse olemas oleks. Ja milleks?
Postitatud: N Veebr 01, 2007 8:46 pm
Postitas verbal
Kas Sa mõtled sellist vintsi, mida käitatakse vahekastist väljavõetud võlli pealt? Kui jah, siis selline jõu-väljavõtt oli G-del suhteliselt haruldane ja kallis lisavarustus.
Postitatud: N Veebr 01, 2007 10:52 pm
Postitas hulkur
Pmst on olemas. G-le toodab (või tootis) meh väljavõtteid ja meh vintse kaks saksa firmat
Rotzler ja
Werner. Saksa keeles on sellest juttu koos mõnede piltidega
siin. Endal pole lives õnnestunud näha, ainult pildi peal. Pakun, et sama raha eest, mis läheks maksma kasutatud meh vints koos väljavõttega saab ca. 3-4 uut el. vintsi koos paigaldusega... Mõlemad mainitud firmad toodavad erinevaid masinaid prof kasutuseks - nt päästeteenistus, armee jne.
Postitatud: R Veebr 02, 2007 12:44 pm
Postitas inseneer
Tean sellist vahekasti. Olen ühe isegi toonud. Väljund on mõlemale poole, ette ja taha. Töötab ainult ühtepidi, neutraalis ja aeglustiga. Hind tuleks sellel asjal 15000.-

Postitatud: R Veebr 02, 2007 1:13 pm
Postitas rommi
inseneer kirjutas:Tean sellist vahekasti. Olen ühe isegi toonud. Väljund on mõlemale poole, ette ja taha. Töötab ainult ühtepidi, neutraalis ja aeglustiga. Hind tuleks sellel asjal 15000.-

Mismõttes ühtepidi? Kas see tähendab et kui end mäkke vintsid ja ühel hetkel enam edasi ei saa... mis siis tagasi ka ei saa või?
Postitatud: R Veebr 02, 2007 1:27 pm
Postitas inseneer
Tagurpidi käik sisse, vahekast neutraali ja volaa..

Postitatud: R Veebr 02, 2007 1:38 pm
Postitas trc
Mismoodi sa aeglusti sisse lylitad kui sul juba on: käikkar tagurpidi käigul ja vahekast neutraalasendis ????
Postitatud: R Veebr 02, 2007 1:59 pm
Postitas inseneer
Jõud tuleb vahekastist kas neutraal asendis või aeglusti asendis. kiirust ja pöörlemis suunda reguleerid käikudega käigukastist. Imelihtne ju

Postitatud: R Veebr 02, 2007 2:56 pm
Postitas trc
väsinud pea. esimese hooga lugesin sellest s6numist välja et töötab vaid neutraalis (käikar) ja aeglustiga (vahekast) - et siis wheres the point
pilt palju selgem nyydseks.
Postitatud: R Veebr 02, 2007 3:30 pm
Postitas Rax888
Sellist süsteemi näen ma esimest korda, et vintsi pool koos trossiga vahekasti küljes on. Tekib küsimus, kas vintsimise ajal see vahekast sealt ära ei rebita-tavaliselt on vintsid ikka jäigalt raami küljes. Ei saanudki päris aru, kas see ongi ainuke varjant või on ka vahekastist tavalised väljavõtted olemas.

Postitatud: R Veebr 02, 2007 3:41 pm
Postitas Rax888
Võib olla oleks lihtsam hüdrovints külge aretada. Oskab keegi öelda mis nende hinnaklass on ja mis on nende eelised ja vead?
Postitatud: R Veebr 02, 2007 3:59 pm
Postitas verbal
Ega vints ei istugi ju otse vahekasti otsa, kui seda mõtlesid. Kui Su autol on see vahekasti väljavõtt olemas (vist ei ole nagu ma aru saan), siis oleks mehaaniline või hüdrovints (pump läheks siis vaheksti külge) hea valik. Muidu ikka elektriline. Milleks Sul seda vintsi üldse vaja on?
Postitatud: R Veebr 02, 2007 4:25 pm
Postitas trc
Rax888 kirjutas:Võib olla oleks lihtsam hüdrovints külge aretada. Oskab keegi öelda mis nende hinnaklass on ja mis on nende eelised ja vead?
miks mitte elektriline, nagu juba enne kysitud?
Postitatud: R Veebr 02, 2007 4:47 pm
Postitas hulkur
trc kirjutas:
miks mitte elektriline, nagu juba enne kysitud?
Ei no kui inimene tahab "the hard way"... las leiutab ja aretab...
Hüdrovintsi suurimaks miinuseks on mu meelest nagu ka meh. vintsil - kui mootor on surnud pole ka mingit vintsimist, el. vintsiga on veel surnud mootoriga (me räägime siin siis ikka automootorist, mitte vintsimootorist) mingigi võimalus ennast kuivale vähemalt tirida... ja pole küll mingi hüdrovintside spetsialist (mitte, et ma millegi spetsialist oleks

) aga hüdrovintsidel on vist ülekoormusklapp, seega kui koormus liiga suur pole taas mingit vintsimist, elektrivintsiga on taas mingigi lootus vähehaaval meelitada...
Foorumis on varem pikalt ja laialt meh., hüdro ja el. vintside plusse ja miinuseid lahatud, seega kasuta otsingut ja loe enne vanad postitused läbi kui järgmise küsimuse küsid...