Croatia Trophy 2015
Postitatud: E Mai 04, 2015 10:02 am
Sai koos Hardoga külastatud Horvaatias toimuvat võistlust (see kestab hetkel ikka veel) mõttega vaadata ja kogeda, mis teised maailmas teevad. Lühi kokkuvõte: "kuradi äge raisk".
Tegin mõned klõpsud ka, mille pildid laen pärat mõningast ülevaatamist kuhugi albumisse. Eks Hardo pritsib omi muljeid ise.
Autod, millega sõidetakse on valdavalt suunitletud kiireks liikumiseks kõvemal pinnasel, kui soo. Kolm vintsi, igas suunas tõmbamiseks, pole mingi haruldus, vintsid on valdavalt kiired, kahe mootoriga elektrilised. Coilover ja bump stop on reegel, mitte erand, Oristrutit olid paljudel kasutusel, aga jälle koos bump stoppidega. Volvo sild oli paljudel all, aga nägi ka muud, poppi aftermarket ja custom eksootikat, mida tavaliselt kasutavad Trophy Racerid, sirge sild sõitis seal ka väga hästi. Eks sellest võib igaüks järeldusi teha, millega tegemist. Kaalu küll keegi eriti ei jälginud ja autod paistsid olma 2 ja + tonni. Kuigi Hardo rahustuseks peab ütlema, et kõrvalt vaadates tundusid need kergemad natuke paremini liikuvat. Seda võib ka järeldada, sellest, et venelased kipuvad seal ülbitsema ja peanahkasid võtma. Sõit ise käib puhtalt legendi järgi, paljudel on autos igaks juhuks kaks trippmeetrit. GPS on keelatud, samuti ka igasugused muud asukoha määrajad. Sõit kestab 6 ja enam päeva, iga päev katse või kaks. Kiiremad lõpetasid päeva 3 -4 tunniga, aeglasemad olid 9 ja rohkem tundi katsel. Igatahes see mida nägime on vägev, super maastik, väga suurte kõrgustevahedega, metsane loodus, kus iga mäe vahel olevas orus voolab midagi, paksemat ja vedelamat, sekka savi, liiva, muda, kruusa jne jne. Kindlakäega juhi ja raudse närviga kaardilugeja paradiis.


http://www.croatia-trophy.org
Tegin mõned klõpsud ka, mille pildid laen pärat mõningast ülevaatamist kuhugi albumisse. Eks Hardo pritsib omi muljeid ise.
Autod, millega sõidetakse on valdavalt suunitletud kiireks liikumiseks kõvemal pinnasel, kui soo. Kolm vintsi, igas suunas tõmbamiseks, pole mingi haruldus, vintsid on valdavalt kiired, kahe mootoriga elektrilised. Coilover ja bump stop on reegel, mitte erand, Oristrutit olid paljudel kasutusel, aga jälle koos bump stoppidega. Volvo sild oli paljudel all, aga nägi ka muud, poppi aftermarket ja custom eksootikat, mida tavaliselt kasutavad Trophy Racerid, sirge sild sõitis seal ka väga hästi. Eks sellest võib igaüks järeldusi teha, millega tegemist. Kaalu küll keegi eriti ei jälginud ja autod paistsid olma 2 ja + tonni. Kuigi Hardo rahustuseks peab ütlema, et kõrvalt vaadates tundusid need kergemad natuke paremini liikuvat. Seda võib ka järeldada, sellest, et venelased kipuvad seal ülbitsema ja peanahkasid võtma. Sõit ise käib puhtalt legendi järgi, paljudel on autos igaks juhuks kaks trippmeetrit. GPS on keelatud, samuti ka igasugused muud asukoha määrajad. Sõit kestab 6 ja enam päeva, iga päev katse või kaks. Kiiremad lõpetasid päeva 3 -4 tunniga, aeglasemad olid 9 ja rohkem tundi katsel. Igatahes see mida nägime on vägev, super maastik, väga suurte kõrgustevahedega, metsane loodus, kus iga mäe vahel olevas orus voolab midagi, paksemat ja vedelamat, sekka savi, liiva, muda, kruusa jne jne. Kindlakäega juhi ja raudse närviga kaardilugeja paradiis.


http://www.croatia-trophy.org