1. leht 1-st

Exksursion ja F250

Postitatud: R Mai 01, 2015 2:49 pm
Postitas aavo63
Tervist. Kõrvade vahel kummitab idee ühest nimetatud markidest teha 4x4 matkaauto siberi avarustes liikumiseks. Töömasinatega milledega olen kokku puutunud on matkamiseks üks oluline miinus - suur kütusekulu. Ei näe põhjust miks mootor peab kõrgemal käigul 1700 pööret minutis tegema kui ka 1000-1100 pöörde juures jätkuks sitkust ristlejat edasi vedada.
Kas kellegis teadmisi kuidas nimetatud masinatel mootori ja kasti vahelist koostööd optimeeritakse või kus vastavat asjaliku infot saaks?

Re: Exksursion ja F250

Postitatud: R Mai 01, 2015 2:52 pm
Postitas aavo63
Sorry. Kiiruga tehtud kaunikene,kirjavigu nii et tapab :roll:

Re: Exksursion ja F250

Postitatud: R Mai 01, 2015 4:05 pm
Postitas igiliikur
Aavo, palun loe Raidi reisi teemat (kasutaja Metsik), exiga ja 250-ga pole seal midagi teha......



Edit: näpukas :D

Re: Exksursion ja F250

Postitatud: R Mai 01, 2015 9:06 pm
Postitas MahviaDeTyrk
Suurem ratas alla :idea:

Re: Exksursion ja F250

Postitatud: L Mai 02, 2015 3:03 am
Postitas pilgrems
Krt ei mäleta meid seal eriti liikuvat. Varuosadega võib olla seis kehva.

Re: Exksursion ja F250

Postitatud: L Mai 02, 2015 6:53 pm
Postitas aavo63
:!: Tänud ärksamatele.
Reisikirju hakkan otsima. Tehnilist infot seal ei peaks kajastuma aga mine sa tea :)
F250-id olen Baikali ümbruses oma silmaga liikumas näinud. Kuidas seal varuosadega lood on selle küsimusega peab tegelema. Võibolla tundub utoopia aga olen arvamusel ,et kui masin on korralikult reisiks ette valmistatud siis ei tohiks midagi kaelamurdvat ka juhtuda. Õige info ongi korraliku eeltöö aluseks. Igal juhul minul õnnestus remondivabalt Baikali reis ära teha. Tõsi sõiduautoga valisin ikka federaalteid, reeglina on need paremas seisus. Nüüd on huvi kaugemale pääseda, sinna kuhu ilma kõrge neliveota minema ei hakkaks.