1. leht 1-st
teeme ise tagavararatta jm kola raami
Postitatud: T Jaan 30, 2007 1:29 pm
Postitas tanel
Kohane eriti täismõõdus rataste kaasa tassijaile... Kui uksehingede piinamisest siiber saab ja katusele-salongi pista ei saa või ei taha.
Jutt käib jeepudest küll, aga annab rakendada vist pea suvalise maasturi juures, millel bumper ikka bumper on ja raamile kinnitub...
Asjalik thread:
http://www.jeepforum.com/forum/showthread.php?t=101332
Mitmeid häid ideid (kuidas teha kinnitusklamber (algne versioon polegi parim!

), reguleeritav distants, isetehtud hing, lahtise asendi lukusti, määrdenippel hingele)...
http://www.jeepforum.com/forum/showthre ... 32&page=10 kannatamatutele, kes otsast lugeda ei viitsi

Postitatud: T Jaan 30, 2007 2:45 pm
Postitas nohik
Kui sa selle valmis saad, siis anna teada, tuleks hea meelega mõõdulindi ja digikaga seda lähemalt vaatama. Sest hetkel ei taha pagasiruumi ülemine luuk 32" rehvist ilma vägivallata üle tulla. Ja meeldiv oleks ka hi lift salongist välja saada.
Siin
http://images.google.com/imgres?imgurl= ... n%26sa%3DN piltidel on punasele wranglerile ehitatud suht praktiline raamistik, kahjuks pilte ehitusest pole näha, aga vahest pakub ideid lisaks.
madis
Postitatud: T Jaan 30, 2007 4:25 pm
Postitas jazz777
Muidu ju tore insener-tehniline lähenemine, aga erikuradiraske lahendus tundub olema...
Kaalu pean silmas
Postitatud: K Jaan 31, 2007 8:53 am
Postitas tanel
Ei ma ise omale seda nikerdama ei hakka.

Esialgu vähemalt, kuni midagi küljest pudenema ei kipu, luuk ntx. Hilifti meie kliimas õue pista ei raatsi ja tünnivitsale sarnanev tagavararatas ei häiri ka tagaluugi küljes. Teema aktuaalsem 33-35" ja suuremate rataste puhul...
Mis kaalu puutub, siis IMO väga elajalik ei tulnudki. Taat mainis ka numbrit ja minu kiire "kõhuarvutus" andis mingi ~45 kg tulemuseks... (
http://www.jeepforum.com/forum/showpost ... stcount=80), sinna otsa tõdemus, et järgmised võib teha õhema seinaga kanttorust. Ega sul stock bumper (mis nõgesesse lendab) ka 3 kilo kaalu...
Postitatud: K Jaan 31, 2007 8:48 pm
Postitas erik
Katusel 45 kg ja üles kaal ei ole tore asi.

Postitatud: K Jaan 31, 2007 9:06 pm
Postitas urmas
Postitatud: N Veebr 01, 2007 1:47 pm
Postitas tanel
erik kirjutas:Katusel 45 kg ja üles kaal ei ole tore asi.

Katusel?!

Bumperist jutt ju...
BTW, full size tagavararatta katusele udjamine on vist küll päris tugevate poiste ala. Kunagi sai kellegi (vist) 35" boggerit salongi tõstetud tal, see tundus küll sinna tuuri kaaluma jah...

Postitatud: N Veebr 01, 2007 1:59 pm
Postitas K.Kotkas
ma tõstan ka kollile ratta alla käte abil... ja katusele oleme neid vinnanud kahe kolme mehega.
Postitatud: P Veebr 18, 2007 10:20 am
Postitas leek
http://www.naxja.org/forum/showthread.php?t=899237
siin samuti topic selle kohta kuidas tagapamprit ja rattahoidjat teha!
http://www.naxja.org/forum/showthread.php?t=86763
siin sama mehe poolt esistange
Postitatud: L Apr 14, 2007 9:55 am
Postitas MahviaDeTyrk
Miski sellelaadse leiutise leiutamise mõte on juba pikemat aega peas tiirelnu aga ....
Minus tekitab kahtlusi/kõhklusi nende versioonide puhul tagastange selline kinnitus st. puudub igasugune leevendi auto raami ja stange vahel - iga väiksemgi pauk mis tagant sisse tuleb jookseb otse raami.
Võimalik et see polegi miski eriline probleem tegelikult, aga tahaks nagu vähendada võimalust kus keski tänavaliikluses tagant sisse kühveldab nii, et raami rombiks ajab