1. leht 2-st

Mitsu L200 või ...?

Postitatud: R Apr 24, 2015 11:44 pm
Postitas grynno
Õhtust,
küsiks targematelt veidi nõu.
Otsin juba jupp aega tööl käimiseks nelikveolist kastikat.
Praegu on pilk püsima jäänud Mitsu L200.
http://www.auto24.ee/used/1953705
http://www.auto24.ee/used/1976537
http://www.auto24.ee/used/1956586
Küsiks nüüd omanike arvamust ja mida arvata automaat kastiga isenditest?
Kas automaadi kütuse kulu on oluliselt suurem?
Mida peaks ostes jälgima jne...
Või olen äkki mõni muu masin?
Käiksin siis iga päevaselt metsateedel, mudasse ei roniks meelega...

Igal juhul
Tänud juba ette

Re: Mitsu L200 või ...?

Postitatud: L Apr 25, 2015 12:55 am
Postitas TiitR
Küsiks algatuseks, et mitmekesi plaanis kabiinis istuda ja kui pikk ise oled? Mina olen 190 cm. ja tahaistmele mahuvad vaid jahirelvad. Rooli on võimalik liigutada vaid ühes suunas (üles-alla). Muidu varuosad suht norm hinnaga ja 1..2 päevaga parema tootja omad käes. Oleneb väga palju eelmisest omanikust, kuna 1200+ euri korraga alla panna pole probleem (ja läheb veel :D ), nagu minu autoga oli :D Aga muidu metsas ronida täitsa ok, maanteel ikka veoka tunne, kuid minu jaoks polnud see probleem, kuna trassi näeb vähe.

Re: Mitsu L200 või ...?

Postitatud: L Apr 25, 2015 10:31 am
Postitas grynno
Tööl käiguks istun üldjuhul üksi masinas aga võiks ikkagi olla nelja uksega.

Re: Mitsu L200 või ...?

Postitatud: L Apr 25, 2015 4:02 pm
Postitas TiitR
grynno kirjutas:Tööl käiguks istun üldjuhul üksi masinas aga võiks ikkagi olla nelja uksega.
Ma räägingi neljaukselisest ehk "double cab"´ist :wink: . Need 2 tagumist ust ongi vaid selleks, et sinna tahaistmetele midagi väikest asetada (minu puhul siis jahivarustus).

Re: Mitsu L200 või ...?

Postitatud: L Apr 25, 2015 10:05 pm
Postitas seroi
Automaatkast toimib kenasti, ei ole olnud probleemi ei raske treila vedamisel, raskel maastikul turnimisel ega ka mülkast väljaloksutamisel. Väga mõnus ja läbivust oluliselt suurendav lisa on lukustuv tagadiffer. Remondiga on ikka pidanud tegelema, viimati läks turnides üks lehtvedru pooleks ja viis endaga kaasa ka kardaani tugilaagri. Vahepeal oli remonti kuidagi liiga palju ja tekkis juba kerge heitumus :) Samas on tükid saadaval ja pigem odavad. Kütusekulu on mul suhteliselt suur, nii 13-14 liitrit "sajale". Võiks ju vähem olla, aga kuna all on 31" MT-d ja kasutus on töine, siis mind eriti ei sega. Üldhinnag minu poolt pigem positiivne - töömasinaks hea ja kuna liiga palju ei maksa, siis ka kriimude/mõlkide tekkimine ja sopane väljanägemine ei sega üldse.

Re: Mitsu L200 või ...?

Postitatud: P Apr 26, 2015 9:50 pm
Postitas Uko
Kui tuleb kasuks siis minu tähelepanekud.Esiteks ,2000 aasta ümbruse auto ja 200 tuhat sõitnud?Mina sõidad suht vähe ,hommikul tööle ja õhtul tagasi.No ütleme kokku 70 km ringis.2002 aasta autol praegu ees 390+ tuhat.Ja kuri kahtlus on et midagi on enne maha ka keritud,aga võib olla pole ka.Mootorit pole avanud ,käigukasti remontinud ,eelmine aasta lõpus panin profülaktika mõttes kõik uued sarniirid.Rooliotsad osad enamus vabrikust.Kuna 73kw siis jõudu natuke vähe,tegelikult kellelegi jalgu ei jää.4 ukselisel pole ei õiget kajutit ega õiget kasti.Kliima töötab.Nüüd juba kipub roostetama,aeg on käes ilmselt.Kuna minul lahjem trossiga varjant siis kütuse süsteemiga mingit märkimis väärset jama pole olnud.Kahe akuga oleks hea.Moraalselt vist ka natuke vananenud,aga sõita saab nii ehk naa.

Re: Mitsu L200 või ...?

Postitatud: P Apr 26, 2015 10:02 pm
Postitas TiitR
Kasutaks kurjasti teemaalgataja teemat :oops: ja targemad, rääkige, mis vahe neil 85kw vs. 98kw on?

Re: Mitsu L200 või ...?

Postitatud: E Apr 27, 2015 12:55 am
Postitas grynno
TiitR kirjutas:Kasutaks kurjasti teemaalgataja teemat :oops: ja targemad, rääkige, mis vahe neil 85kw vs. 98kw on?
Just! Endal tekkis kah see küsimus.

Re: Mitsu L200 või ...?

Postitatud: E Apr 27, 2015 2:53 am
Postitas beginner
Natuke OT, aga kas viidatud linkidest ühe puhul võib tegu olla rondiärika EST-RUS järjekordse kuulutusega? Kuskil Peipsi ääres ta hiljuti mingeid masinaid müütas ja kirjatüki stiil ka veidi sedamoodi on :roll:
EDIT:
Paistabki osaliselt copy-paste tekst olevat ühe Navara kuulutusest:
http://x24.kuldnebors.ee/search/soiduki ... uage_id=et
Sama telefoninumbri( 58920518 ) alt vaatavad vastu erinevad nimed kuulutuste all: Raul Runno, Peeter Kask, Mart Liivak.

Re: Mitsu L200 või ...?

Postitatud: T Apr 28, 2015 9:28 pm
Postitas grynno
Aga kas siis keegi osakab kommenteerida 85kw vs. 98kw?

Re: Mitsu L200 või ...?

Postitatud: K Apr 29, 2015 8:01 pm
Postitas Uko
Mikide maal on mingi 4D56 põhja peal 16 klapiline ühisanum.Äkki oli Triton või midagi sellist.

Re: Mitsu L200 või ...?

Postitatud: K Apr 29, 2015 9:59 pm
Postitas grynno
http://www.auto24.ee/used/1956586
http://www.auto24.ee/used/1981628

Praegu kaks masinat pakkuda 98kw mootoriga
Maanteeamet annab mootori tüübiks 4D56T

Re: Mitsu L200 või ...?

Postitatud: N Apr 30, 2015 10:28 am
Postitas TiitR
grynno kirjutas:http://www.auto24.ee/used/1956586
http://www.auto24.ee/used/1981628

Praegu kaks masinat pakkuda 98kw mootoriga
Maanteeamet annab mootori tüübiks 4D56T
Mul 85kw ja mootorikood 4D56...ilmselt see "T" seal ongi "tuuning" :D

Re: Mitsu L200 või ...?

Postitatud: N Apr 30, 2015 11:31 pm
Postitas TiitR
jaan mmc kirjutas:
Uko kirjutas:Mikide maal on mingi 4D56 põhja peal 16 klapiline ühisanum.Äkki oli Triton või midagi sellist.
Triton on minuteada lihtsalt L 200 nimetus mingites regioonides, no võimalik, et erisusi neil üht-teis on. Kuskil regioonis on L 200 nimetus Warior vms.
Ausaltöelda ei teagi, mis uuema põlvkonna mootori kood on võibolla on sama ehk 4D56 kuigi 2006 masinal on varasemast siiski täiesti erinev plokk ja kõik selle ümber kuuluv.
Warrior siiski L200 nö. tippmudel - nahksisu, alu immitatsioon salongis, kogu auto (koos laienditega) on värvitud ühte värvi, jne...

Re: Mitsu L200 või ...?

Postitatud: L Mai 02, 2015 9:31 pm
Postitas Iltisega
Ise pidanud kahte l 200 . 1997 a. 73 kw ja 2001 73 kw. Ühel 380 000 ausalt kellal ja teisel 230 000 .
Kokkuvõte oma kogemustest:
Kõval pinnasel mootori võimu jagub M/T rehviga metsas jaurates jõudu vähe. Raske haakega pole mõtet üle neljanda käigu ponnistada ( tunne ,et tuli on kolbide all :mrgreen: )
Varuosa on saadaval kiiresti ja väga mõistliku hinnaga (zarniir 25, rooliots 15, piduriketas60, vedrupuks 5, amort 60, radikas 145, eelsüüte küünal 15 jne)
Talvel paugupill , veerand pööret ja käib , kui küünal ok. Vahetasin alati vaikimisi dets algul kogu jooksu ( 20 min , kui võti käes püsib)
Dif lukk lülitatav töötas mõlemal.
Vaade hea, iste ehtne willis.
Torsion vedrustust ees annab hästi peale keerata. Rootsist tulnud masinatel tavaliselt taga koormavedrud, kannab ca 1000 kg .
Jahutussüsteem kuulub riskigruppi. Korra kuuma ja kaane vahetus.
Esituled pimedad, vana kandiline tuli uuena ca 10 eur.
Soojaks läheb hästi ja kiirelt.
Kuna oli tugev tõste läks kardaaniriste nigu leiba taga 2x aastas vahetasin.
35x80 rist vist miski 10-15 eur tk.


Tegelikult oli päris auto, rauast, lihtne , ise sai kõik tehtud , mõistliku hinnaga.



Vallo