1. leht 1-st
Tagumised pidurid
Postitatud: R Jaan 26, 2007 1:50 pm
Postitas KINGCAB
Cabil siis tagumised pidurid suhteliselt null. Katted ok ja õli ka ära ei kao, töösilindrid liiguvad normaalselt ja käsipidur töötab.Esipidurid peavad nagu kännu taha. Kas vea põhjuseks võiks olla peasilindri kulunud mansett või selle kinni paakumine? 90-te 4x4 nissanitel peasilindrid vist kõigil(terrano,patrol) samad. On ehk kellelgi kogemust sellise murega?
Postitatud: R Jaan 26, 2007 1:59 pm
Postitas Patrol2,8
Käsipidur toimib kardaani abil.Ja kui ma ei eksi on kastikatel(vähemalt uuematel)Tagapidurite automaatne reguleerimine vastavalt kastis olevate asjade massile et kui kast tühi siis pole mķtet taga otsal palju pidureid rakendada vķibolla on sul ka selline reguleerimis julla ja kui kohe üldse pidurid ei toimi siis vb on see kuidagi katki.Aga samas vķisin ka jumala puuse panna

Postitatud: R Jaan 26, 2007 2:30 pm
Postitas ahtok
Minuteada on tagapidurite regulaator kõikidel autodel. Selle ülesanne on tagarataste blokeerumist vältida. S.t. kui taguots on kõrgel, siis surve piduriteni ei jõua ja kui koorem peal, siis jõuab survet rohkem. Ma kunagi püüdsin ka aru saada kas tagarattad ikka pidurdavad - ega seda mujal hästi aru ei saagi kui piduristendis. Sageli soovitatakse see regulaator ära võtta ja minema visata.
Postitatud: R Jaan 26, 2007 2:31 pm
Postitas KINGCAB
Käsipidur on ikka vana hea "trossiga klotsideni" süsteem. Kui auto sillast üles tõsta ja pidureid vajutada, siis... no ei ole pidureid isegi natukene mitte.
Postitatud: R Jaan 26, 2007 2:49 pm
Postitas Patrol2,8
No ja kui trossiga töötab siis ilmselt ongi viga selles regulaatoris vb kinni kiilund vķi siis täitsa pe..ses.
Postitatud: L Jaan 27, 2007 11:22 pm
Postitas KINGCAB
No-nii, viga käes. Viga oligi regulaatoris. Täpsemalt regulaatori hoovas,hoova kinnitus oli niipalju kulunud, et hoova küljes olev tõukur ei ulatanud enam regulaatori siibrit lahti lükkama. Asendasin tõukuri pikema poldiga ja nüüd on kulumise varu seniks kui hoob küljest ära mädaneb.
